Jongste is een jaar en 4 maanden. Ik ga soms ook wel ff liggen als ze op bed ligt, maar vaak nog zoveel in mijn hoofd wat er nog moet gebeuren, dat tegen die tijd dat ik klaar ben ze alweer wakker wordt. En daar bij werk ik s avonds dus wanneer ik normaal zou gaan liggen, na het eten, ben ik dan dus aan het werk. Maar goed, ik ga ook wel rustiger aan doen nu.
Mijn banner zegt dat ik 5 weken en 3 dagen zwanger ben... 28 november was de 1e dag van mn laatste ongi, dan klopt die banner toch niet? Dat is 41 dagen geleden en zou ik morgen dus 6 weken zijn?! Huh? Iemand die hier een verklaring voor heeft? haha
Hangt van de lengte van je cyclus af denk ik. Als ik 28 invul ben ik een week langer zwanger dan wanneer ik 34 invul.
Hoeveel dagen was jou laatste cyclus dan wonnie..? Want die banners gaan automatisch uit van 28 dagen maar als jij bijv cyclus van 33 dagen had dan klopt dat natuurlijk al niet meer
Nou ik heb idd nog hoop, heb wel echte ongesteldheidskrampen maar meer als ik eraan denk dat ik t moet worden.. Heb maar een tampon in gedaan voor de zekerheid en net gekeken en er zat een beetje bruin/rood spul aande zijkant ( mijn oprechte excuses voor dit heeeerlijke detail) Ik zoek echt dingen wat anders kan zijn en dat is nu wel wat normaal zet t gewoon door! Whaaaah! Moest er ff uit!
inderdaad gewoon wat werk laten liggen in huis komt ml er wel achter. Die van mij gaat er goed mee om, hij doet momenteel erg veel in huis. Gelukkig krijg ik mijn energie weer terug mede door de floradix (echt een aanrader) en krijg minder klachtjes ben ik ook erg gelukkig mee. Maar ja ga nu twijfelen of alles wel goed is, we weten het volgende week Zo heb de eerste werkdag weer overleefd van dit jaar viel me eigenlijk best wel mee moet ik zeggen. Balen roos hopelijk snel positief
Deze ronde en volgende en dan is het op Van de week maar eens navragen hoe dit verder moet. Ik had het "laatste" zaad van deze donor. De rest gaat uit voorzorg dan weer 6 maanden in quarantaine. Dus wellicht komt het goed uit. Jammer Roos, maar je hebt nog een paar dagen kans. Fijn Bloempie dat je het hartje hebt gehoord, wat een verademing lijkt me dat! (zeker nadat ze het eerst niet kon vinden..) Follikelmeting was goed 16,4mm, morgen inseminatie en vanavond Pregnyl (laten) zetten, dus BEDANKT ALLE MvM's!!! Ik durf geen twee dagen te wachten, liever iets te vroeg. Ook uitslagen van het bloed, zag er allemaal goed uit op de schildklier na, deze is wat verhoogd. Gyn vond het niet zorgelijk, maar ik lees toch wel dat alles boven de 2 wat hoog is als je zwanger wil worden. Mijn waardes zijn (weet iemand wellicht wat te doen hieraan?):
Mooi breeze! Hopen dat het dan deze of volgende ronde raak is!! (we gaan natuurlijk voor deze ronde ) Hier sprong net de ene hond op me buik.. Doet nu zoveel pijn! maar hopen dat er niks met het kindje is.. Zit best goed "verpakt" maja je blijft toch bezorgd
Meiden, heb wel meegelezen maar ben behoorlijk verkouden geworden en heb. niet alles opgeslagen.. sorry Roos jammer van de test.. maar, geen bloed houdt moed! T kan echt nog wel! Wonnie jammer dat je zo bang bent dat t mis gaat. Ik was ook wel onzeker, maar zplang als ik geen bloed zag dacht ik, t hoort er bij (ik deed elke keer op de wc n vreugdedansje haha) Breeze, je schildklier is. op t randje hoor. Ik zou toch vragen om medicatie, zeker ivm je leeftijd. T kan er voor zorgen dat je geen plakbeeb hebt En de rest, sorry gatenkaas geheugen
@lely, is dat snel te verhelpen denk je? Ik heb nog een adres van een arts homeopaat van iemand gekregen. Hij heeft ook veel mensen geholpen met schildklier problemen. Ik heb het niet zo op synthetische medicijnen tenzij het niet anders kan natuurlijk. Er staat nog iets vetgedrukt (te lage waarde), volgens mij heeft dat met vitB12 te maken. Ik ga me er even in verdiepen, thanks!
Breeze ik vind je schildklier veels te langzaam, niet eens op het randje. En helemaal als je zwanger probeert te orden. Bij mijn internist zou je direct aan de medicijnen gaan. Syntetisch is op dit moment nog beter dan natuurlijk aangezien bij natuurlijk de batch doseringen meer dan 10% nog afwijken waardoor je dus instabiele doseri gen binnen krijgt. Zou dus toch voor de syntetische gaan aangezien dit stabieler is en dus beter als je zwanger wil worden. B12 te kort komt o erigens ontzettend vaak mvoor bij schildklier patienten dus zou heel goed kunnen dat die ook te laag is. Ik heb het al aan mijn schildklier en ik voel me het best bij een waarde van ft4 19-21 en tsh onmeetbaar - 0,05 . Als mijn waardes zijn zoals die van jou dan functioneer ik bijna niet meer. Nou wil ik je niet bang maken want iedereen voelt zich goed bij andere waardes en dat is een kwestie van uitproberen, maar om zwanger te worden vind ik ze behoorlijk slecht. Maar dat is mijn persoonlijke mening ( ben geen arts, hooguit ervaringsdeskundige) ik zou in ieder geval meer info inwinnen. Of contact met een endocrinoloog opnemen.
Hahaha Tila, ik wou t netjes brengen Maar verkijk je er niet op, deze waarden zijn voor gezonde mensen acceptabel. Als je al medicatie slikt is t niet. goed, dat klopt wel Ik zou ook niet met homeopathie bezig gaan Juist bij de schildklier wil je stabiele waarden en daar is homeopathie niet geschikt voor Bij deze waarden functioneer ik ook niet meer trouwens.. Maar dat is echt heel persoonlijk
Lely het is waar dat gezonde mensen hogere tsh waardes kunnen hebben en lagere ft4 maar de referentie waardes van bijv tsh van 5 en daarboven pas behandelen zijn al behoorlijk achterhaald, hier in het ziekenhuis gaan ze als mensen klachten hebben al bij 2,5 ofzo behandelen tegenwoordig volgens mij. Maar goed zoals ik al zei het is heel persoonlijk maar ik zou toch met een internist/endocrinoloog in gesprek gaan, al is het maar voor de gemoedsrust en het uitsluiten van probs met de schildklier.
Dat absoluut. De ref. Waardes voor gezonde mensen zijn 0.4-4 Hier behandelen ze pas daarbuiten Maar om zwanger te raken zij dit niet echt goede waardes..
wat gaan jullie snel hahaha kira alles goed weer ?? breeze ik heb geen verstand van die waardes. maar succes de komende weken!! hier iets mafs. volgens de app ben ik nu al vruchtbaar, maar mijn ei pas eind volgende week. heel vreemd
Hoop alleen niet dat we breeze nu heel erg ongerust gemaakt hebben, ik ben nogal kort door de bocht wat wwwrdes betreft omdat ik meer dan 10 jaar onbehandeld rond gelopen heb omdat ze aan inmiddels verouderde referentie waardes vast hielden en niet naar de persoon ook keken. Maar puur en alleen zo van als het daar tussen is is het goed. Punt. Dus mocht ik iemand door mijn manier van schrijven voor het hoofd gestoten hebben, dan mijn excuses.