Heb er geen verstand van, maar ik zou het toch even gaan onderzoeken. Aangezien je al een mooie leeftijd hebt bereikt (niet verkeerd bedoelt hé!) en je niet alle tijd hebt. Mocht het toch goed zijn weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ik. ben ook redelijk fel, heb 3 jaar geknokt om mn tsh onder de 1 te krijgen (volgens mij is dat de ideaalwaarde om zwanger te raken, tenminste ik moest rond de 1 zitten) Floor gebruik je womanlog? Die gaf bij mij ook een week ervoor al vruchtbaar Is alles wel goed ingevuld?
Ik heb heel veel buikpijn, trekt ook door naar mijn rug nu.. Morgen maar ff vk bellen als het dan niet over is.. heb verder geen kramp ofzo, maar steken en pijn in me zij aan beide kanten... Bah.. Floor, xtje xtra klussen kan geen kwaad toch? Smurffin, spannend he?! Breeze, maar ff checken dus die waardes
Ach, die pijn is mee te leven, ik hoop alleen dat die kleine in orde is! Ben je eindelijk in de "veilige periode"........
Hi meiden, heel fijn juist jullie reacties. Maar kon even niet reageren aangezien ik in het ziekenhuis stond met een Pregnyl injectie in mijn bilspier (auw). Jullie verhaal komt meer overeen zoals ik het ook voel. De gyn in het ziekenhuis zei "het kan nog wel, wij houden 4 aan als maximaal en jij hebt 4.1. Dan moet je schildklier wel wat harder werken". Ik ben inmiddels gewend geraakt aan een leventje waar ik me moe voel en veel slaap. Vroeger had ik energie voor 10 en ik dacht alleen "ach je wordt wat ouder". Maar bij alle 4 de IUI's heb ik het gevoel gehad dat er iets gebeurde en het niet "afgemaakt" kon worden omdat m'n lichaam stagneerde, dat zou dus ook weleens waar kunnen zijn. Gelukkig kan ik van twee walletjes eten en heb ik morgen een afspraak voor IUI bij de gyn in de kliniek, ook een heel kundige arts, die niet zomaar iets aanneemt. Ik ga na jullie tips zeker vragen om een doorverwijzing naar de internist! Geen tijd (en zaad) te verliezen! Thanks, heel fijn dat jullie meedenken. Enne ik hou van directheid, kan maar duidelijk zijn (Rotterdamse)
Bovenaan de pagina staat een calculator. Daar kun je wel de duur van je cyclus meenemen om uit te rekenen wanneer je uitgerekende datum is. Heb ik ook gedaan en die informatie vervolgens gebruikt voor mn banner. Ik had nl ook een cyclus van 30 dagen... Succes Breeze! Gewoon extra laten checken inderdaad; better safe dan sorry! Gewoon afwachten Roos, meer kun je niet doen helaas Kiraa; hoe is het nu met je buik? Kan ook verkramping zijn van je spieren omdat je die van schrik heel hard hebt aangespannen toen de hond op je buik sprong. Haha, ik dans even met je mee hoor Lely. Doe ik alleen de 6+2-dans
Goedemorgen!! Helaas heeft t noodlot toegeslagen, toch ongesteld geworden.. Nieuwe ronde nieuwe kansen lijkt mij.. Ben toch erg benieuwd wanneer t dan zal gebeuren.. Mn cyclus is erg regelmatig dus neem aan dat de pil nu wel uit mn lichaam moet zijn..
Pff, EGOOOO bericht Vanmorgen bij de vk geweest. Ik had gebeld en aldus haar kon het geen kwaad maar voor mijn eigen rust mocht ik even hartje komen luisteren. Nou prima, dat is altijd leuk toch?! Pff had beter thuis kunnen blijven haha. Het heeft ze gewoon 8 minuten gekost om het hartje te vinden, de 8 langste minuten van mijn leven! Haha ze waren met z'n 2en en eerst heeft die ene het 5 minuten geprobeerd.. Ze hoorde wel af een toe een soort ruisje voorbij komen en ze zei dat dat het kindje dan voorbij zwom maar ik had zoiets van; het zit wel goed met je langszwemmen, ik wil dat hartje horen! Die geluiden konden voor mijn idee net zo goed uit mijn buik komen Toen die 2e vk proberen en na 3 minuten EINDELIJK een hartje! Ik zei; "JA dat is het he?! Toch?!" Toen moesten ze allebei wel even hard lachen en ik kon wel janken van opluchting Die kleine trapte ook nog even tegen het apparaat aan, zegt de verlos; "je kleintje zegt nu; waarom maak je me wakker en waarom gaat mama's hart zo snel?!" Hihi was wel grappig want ik had na een paar minuten gezegd dat als het nog even zou duren, mijn hart wss net zo snel zou gaan als die van kleine uk.. Maar pff, ik kon wel janken van opluchting en ben superblij dat alles goed is daarbinnen! Nu weer genieten en de buikpijn/bandenpijn is wss idd van het aanspannen
Jammer Roos, inderdaad snel op naar de volgende ronde.. Pffff Kira..! Jemig wat een spanning! Ik ben zo'n lekkere emo-muts (en zeker nu, schijnbaar): zat het verhaal gewoon met tranen in m'n ogen te lezen. Wat lijkt het me verschrikkelijk om die minuten af te wachten en te hopen... En wat fijn voor je om te weten dat alles toch gewoon goed is!
Vervelend Roos! Dan maar bij ons aanschuiven op de roze wachtbank Oefff wat een spanning Kiraa, gelukkig met goede afloop. Nu weer genieten!
Jammer Roos! Hopelijk brengt de volgende ronde je roze ipv rood Pfff... dat is even schrikken geweest zeg! Ga je al omdat je wat onzeker bent en dan duurt het zo lang voor je iets hoort. Zat helemaal gespannen te lezen, haha. Fijn dat alles goed is!
Jeetje Kira, wat schrikken!! Gelukkig is het hartje gevonden en hoef je je daar geen zorgen meer om te maken!
balen roos hopelijk volgende ronde. pffffff wat een spanning kiraa kan me best voorstellen dat je eigen hart dan zo snel gaat. Maar gelukkig is alles goed en kan je nu weer lekker genieten. Hier gebeld door het werk of ik vanmiddag kan werken en dan ben ik vanavond vrij daar zeg ik geen nee tegen. Merk trouwens wel dat ik weer aan het werk ben, energie level daalt echt gigantisch heb nog helemaal niks gedaan in huis en was ik ook niet van plan hihi