Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Ja tis zeker balen.. Denk dat ik t ook ietsjes meer los moet laten dan zo hysterisch erover zijn.. Maar ja als ik iets graag wil moet t ook gelijk maar zo werkt t hiermee niet.. T komt als de tijd er rijp voor is!

2. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Wat een wijsheid! Helaas is het makkelijker gezegd dan gedaan :D

3. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    I know! Denk ook eerlijk gezegd dat t niet gaat lukken..

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Jeetje kira, kan me voorstellen dat het de langste min waren!!

hier weer na twee weken vakantie, gisteren gewerkt. Blek hahaha Had helemaal geen zin en was kapot aan het eind haha
    Vanavond weer.

Nog niet begonnen met ei spotten. Begin daar denk ik vrijdag mee of zou dat telaat zijn??

5. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    geen ervaring mee floor maar ik zou liever te vroeg beginnen dan te laat;)

6. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Ik begon altijd een week voor de eisprong met zoeken. Niet dat ik hem ooit heb gevonden, haha!

Ooh jammer Roos! Op naar de volgende ronde, schuif je ook bij ons aan op de 'roze' wachtbank?

7. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Geen idee! Ik heb nooit eitjes lopen spotten :D
    Khad een appje en die heeft het volgens mij aardig goed gehad ;)

8. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook geen ervaring mee, maar idd beter te vroeg dan te laat beginnen. Wie weet heb je wel een vroege eisprong? Ml en ik heb gewoon om de dag geklust vanaf de dag dat mn menstruatie was gestopt tot een paar dagen voor het eind van mn cyclus. Was ml ook erg blij mij, dus is misschien ook nog een optie? :D

9. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Zeker Amely, gezellig!

10. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Wonnie, voel je je al een beetje zekerder vandaag?

11. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Kikker, ik denk dat ik het maar gewoon moet geloven haha!
    Heb nog steeds last van vanalles en zo met vlagen wat misselijkheid dus ga er maar van uit dat zolang ik dat voel het allemaal wel goed zit...
    Waarom gaat die tijd zo langzaam?!
    Blij als ik morgen weer aant werk ga :)

12. lely27

lely27 Niet meer actief

hey meiden,

Wonnie het vertrouwen komt echt met de dagen!

Floor ik begon nadat mn menstruatie over was, maar dat kwam omdat ik een gekke cyclus had

Kiraa fijn dat alles goed is, en schrikken dat het zo lang duurde voor je het hartje hoorde! had mn zusje ook, duurde 20 minuten :(
    Gelukkig is dat wel goed gekomen

Hier: weer een nieuwe buikfoto. Ik ga er elke week 1 maken. Vind ik leuk haha
    Trouwens ook weer vreselijk misselijk :(
    Hopelijk is dat morgen weer over

Bekijk bijlage 297326

13. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Dat is wel het handigst, haha, maar niet heel makkelijk! ;) Gelukkig heeft bij mij het idee dat ik echt zwanger ben nu de overhand en heb ik steeds minder vaak de gedachte dat het mis zal gaan, maar helemaal overtuigd ben ik ook nog niet hoor :D.

En ik ben wel gewoon aan het werk, maar er komt minder uit mn handen dan normaal; mn hoofd is toch steeds ergens anders mee bezig vreemd genoeg :p

14. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Haha, elke week Lely? Groeit die van jou zo snel dan? :D Ik heb veel last van verstopping, dus als ik dan een keer wel goed naar de wc ben geweest is mn buik ook meteen weer kleiner, haha. Zou bij mij dus niet echt een duidelijk lijn in te zien zijn :p.

Wel rot dan je nog steeds zo misselijk ben. Hoop idd voor je dat het snel minder wordt! Hier momenteel vrij voorspelbaar; 's ochtend over mn nek tijdens het tandenpoetsen (erg handig want dan kun je weer opnieuw beginnen) en 's middags rond 15:00/16:00 uur een beetje misselijk, wat wel over gaat als ik wat eet.

15. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Roos, wat jammer!

Kira, dat klinkt echt onwijs eng...bah! Gelukkig is alles ok :)

Hier gaat het nog steeds redelijk dankzij de emesafene - wat een uitkomst! Ik kan gewoon 3 uur uit bed! Om daarna weer ziek te moeten gaan slapen, maar ok, dit is al flinke winst! Verder blijft het psychisch heel rot gaan, deze week naar een psychiater weer >.<

16. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Lely, dat vertrouwen komt vast wel goed :)
    Balen van je misselijkheid! Hier komt en gaat het, soms een kokhalsje erbij maar het valt te overzien hihi!
    Vanavond frietjes met zuurvlees eten, dat valt vast niet helemaal goed...We zullen zien hihi!

17. lely27

lely27 Niet meer actief

Kikker ik ben benieuwd wanneer ik voor het eerst echte veranderingen aan mn buik ga zien :p Vandaag elke week, dan zit ik er bovenop!

Ik had ook last van verstopping (zie foto van vorige week.. mn buik was huge!) Maar thanks 2 roosvice laxo is dat over

Madeliefste fijn dat je je 3 uurtjes wat beter voelt ;) Was je al eerder bij de psych geweest?

18. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Lely, verschrikkelijk die misselijkheid! Is ook iets wat niet went he?! Hopelijk duurt het bij jou minder lang dan bij mij!

Tanden poetsen is hier ook drama met een hoofdletter :D Haha had gister slaapdienst en stond in de badkamer van een jong clientje mijn tanden te poetsen en moest echt tot 3 keer toe kokhalzen, clientje ging me de hele tijd nadoen :D Hoorde je mij; bluh en dan haar vanuit dr bed; bluh.. :D Hahahaha lol..

Wonnie, dat vertrouwen komt vanzelf met je echo ;) Toen geloofde ik het ook "pas".. Ik bedoel, tis mooi dat zo'n 2e streepje je zegt dat er iets zit maar dat wil je dan toch echt ff met eigen ogen zien! ;)

Madeliefste, wat fijn dat het misselijke iets beter gaat! En ik denk dat je geestelijk ook stappen vooruit gaat zogauw je weer een beetje in de benen bent! Van liggen en ziek zijn word toch elk mens depri ;) Sterkte bij de zielenknijper meid en hou goed in je achterhoofd waar je het voor doet!!

19. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oh en ik ga mijn nieuwe gerbil nu halen.. Ze belde net alleen het is een witte.. Kan hem eigenlijk niet meer afzeggen zm, maar ik hoop toch echt van harte dattie geen rode ogen heeft.. Dat vind ik echt een beetje eng op 1 of andere manier.. :D

20. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    kiraa fijn dat alles goed was

lely en wonnie balen van de misselijkheid

updateje hier: misselijk, met vlagen en maar heel licht. Als ik eet gaat het meestal over.
    Vandaag internist geweest. Bloeddruk gemeten, hij is nog nooit zo mooi geweest 125/70 dus wat ze steeds bij de huisarts uitvreten geen idee maar begin nu echt te twijfelen aan hun gehoor (deed ik overigens al een tijdje lol). Maar uit voorzorg uitgebreid bloedprikken (3 buisjes), urine inleveren (potje en een kweek) en een hartfilmpje maken. Hij zegt dan hebben we alles maar gehad, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat alles goed is. Volgende week bel afspraak om een en ander te bespreken. Waardes schildklier waren redelijk ok. Mijn ft4 was 18,2 ofzo en mijn tsh 0,02 wat voor mijn doen op het randje is, ik zit liever nog wat hoger op ft4 en wat lager op tsh maar voor nu is het ruim voldoende. Ik kreeg brief van prenatale diagnostiek binnen, waarschijnlijk is het maandag alleen een intake en nog niet de test, maar dat merk ik van zelf wel.

Breeze ik zei tegen mijn moeder wat je tsh en ft4 waren en mijn moeder zei ook gelijk, die moet aan de medicatie en zorgen dat ze een goede internist vind die dat ook wil doen, zeker ook in combi met de vermoeidheid. *moeders heeft ooit aan de grondslag gestaan van de hypo maar niet happy site... al doet ze daar al jaren niets meer* Wilde je het toch even meegeven nog...

Deel Deze Pagina