Denise jeetje wat heftig!! Heel veel sterkte en succes en fijn dat je zo'n goede echo had Amely super zeg, elke dag klussen maar nu haha Roos spannend dus als het bloed ergens anders vandaan komt. Zal voor je duimen Iemand vroeg naar loverboy, gaat opzich wel ok. Vorige week was ie ziek met de griep. Planning is dat we elkaar zaterdag zien, maar lijkt erop dat ik nu ziek ga worden, dus geen idee of het doorgaat gaan en hoe frusti hij daarover gaat zijn haha
Tilaena, zou jij nog seks willen nu dan? Ik verdraag aanraking al amper, of de geur van iemand vlak naast me, of... *brrrr* Hahaha Denise, wat een onwijs zware en dubbele tijd moet dit voor jullie zijn. Heel veel sterkte! Amely, klus-ze! Hoop dat het raak gaat zijn @hier: dagen zijn wisselend, gisteren een rotdag maar had ook amper geslapen. Nu wel redelijk geslapen maar alsnog voel ik me heel ziek nu Trillen, koud/warm en misselijk en buikpijn...blegh! En uiteraard alweer gestrest voor de echo morgen :') Ik wil me zo graag fysiek wat beter gaan voelen!! Hopelijk gebeurt dat over een week of 4 *crosses fingers*
Denise ik dacht laatst nog aan je (al wist ik niet dat t om jou ging) Wat ontzettend heftig meid! Dit zou een periode van genieten moeten zijn. Heel erg veel sterkte gewenst voor jou, je moeder en familie. Gelukkig doet je kindje t goed! Breeze je hoeft niet perse naar de internist. De gyn of huisarts. kan je ook behandelen. Geef je klachten aan (zoek eens op internet wat voor klachten je zou kunnen hebben) en zeg dat je toch graag een proefbehandeling wil. Dus niet vragen maar zeggen Bij vruchtbaarheidsbehandelingen schrijven dr behandelend artsen soms ook schildklier medicatie voor als ze vermoeden dat daar een probleem zit. Nadeel is wel dat t 6 weken duurt voor het goed werkt.. Wel vreselijk balen van je donor zeg.. heb je wel de optie om nog voor een andere donor te kiezen? Amely wat super! Je reageert perfect op de clomid! nu zelf lekker klussen! Ik ben echt heel benieuwd! Roos wat gek.. hoe krijg je dat dan voor elkaar? Ik had ook niet verwacht dat je huisarts n Testje zou doen, doen ze bijna nooit Dus morgenvroeg zelf maar weer eentje Kiraa oohh arme garageman hahaha. En arme jij. hoe gaat t nu? Hier: verkoudheid is bijna weg! voel me best goed. Gelukkig niet meer kokken door de verstopte neus of t hoesten, gelukkig! Heb na een werkdag wel veel bandenpijn, maar maak me niet meer zoveel zorgen. T hoort er bij Vandaag word mvm voor t eerst gewisseld. Heb gister niks opgevangen, ik was te beroerd. En vandaag lukt niet, omdat de flessen dus buiten staan en ik niet weet hoe laat die chauffeur komt. Naja 2 dagen pauze.. volgende week haal ik t wel weer in
Madeliefste soms moet je zin maken haha. Maar de zin begint een klein beetje terug te komen heb weinig last van kwaaltjes. De grootste is vermoeidheid.
Denise, wat een rot-nieuws, veel sterkte. Daarintegen dan weer heel fijn, zo'n goede echo.. Jeetje Roos, zou het dan toch inderdaad? Spannend! Amely, wat superfijn dat het zo goed is! Inderdaad veel klussen, om de eitjeSsprong niet te missen, haha. Wie weet! Madeliefste, wat balen dat het nog steeds zo gaat.. Wel fijn dat er nu ook ietsje betere dagen tussen zitten.. Het kan natuurlijk ook niet in een keer goed gaan, langzaamaan beetje opkrabbelen en ook jij zal dan straks vast kunnen genieten.. Gisteren hebben wij ook de eerste echo gehad.. Gewoon uitwendig, haha! Er was inderdaad een propje te zien, met een knipperlichtje. Het hartje klopte dus en dat was voor mij goed genoeg Nav de afmetingen van het vruchtzakje ben ik 3 dagen terug gezet. Nu dus eigenlijk 3 sept uitgerekend.. M'n ouders zijn de 5e 25 jaar getrouwd, zou dus een leuk cadeautje zijn! Nu 4 feb nieuwe echo... Gisterochtend en vanmorgen voor het eerst de wc weer geknuffeld, helaas. Ik vind hem best aardig, maar niet voor die dingen. Gelukkig kwam er alleen maar speeksel uit, maar blijft toch rot. Hoop dat het bij mij niet zo lang duurt als bij m'n schoonzussen, want die hebben het de hele zwangerschap lang gehad.. *de echo had ik als bijlage bijgevoegd, toen voorbeeld van bericht gedaan, maar helaas isie niet zo duidelijk, is ook een foto van een foto... Dus heb ik hem er maar niet bijgevoegd... Zal hem wel in m'n fotoalbum zetten, voor degenen die er toch nieuwsgierig naar zijn
Hier is de frequentie lager, maar wij vrijen ook nog gewoon. Mn baarmoeder doet inderdaad pijn daarna, maar niet heel erg T is voor mij een stuk intenser als eerder. Madeliefste fijn dat er al wat betere momenten zijn. Even doorzetten nog en hopelijk voel je je snel beter. Er zijn ook nog wat sterkere medicijnen als de emesafene die je gewoon mag slikken
heerlijk al die klachten van jullie hahah hier weer de periode dat ik er niet zoveel mee bezig ben eigenlijk. Maar dat komt wel weer na het ei. Heb de ovu strips maar in mijn tas gedaan, kan ik ze waar dan ook gebruiken hahah
Ja lach er maar om, Floor, haha! Hopelijk mag je er straks zelf ook last van hebben Aan de ene kant is het natuurlijk balen dat je misselijk bent, maar aan de andere kant, zie ik het ook weer als een teken dat het goed zit Er niet zo mee bezig zijn.. Tsja.. Nu kun je je 'vermaken' om je ei te vinden, daarna is het een kwestie van afwachten. Dat is dan toch inderdaad lastiger om je er dan niet zo mee bezig te houden..
@Amely86: Wat een mooi nieuws zeg, echt super! hopelijk gaat het deze keer meteen raak zijn met clomid!! Ik krijg 23 Januari de uitslag, als ik dan pco bijk te hebben (wat ze wel verwachten) kan ik ook beginnnen met clomid! spannend
Pff meiden, die problemen met de auto zijn echt besmettelijk! Ik heb ergens een lekkage! En daar kwam ik achter doordat alles begon te beschimmelen :S Ieuuwww Dat heb ik schoon en ik ga zo een vochtvreter kopen.. Maar dan die lekkage nog.. Ik weet wel waar hij zit denk ik, dus vanavond ML maar naar laten kijken Brr... Echt vies.. en die schimmel stinkt!!! Misschien hier dan ook een nieuwe auto?? Ik wil er namelijk geen 500 euro instoppen om de auto te laten maken
Jeetje Denise, heftig zeg! Sterkte! Wel fijn dat je echo goed was. Oh, das minder Breeze. Hoop voor je dat deze ronde raak is meid! Spannend Roos! Ik had ook bruinverlies met een klein beetje rood en toen dat ophield weer getest (5 dagen na NOD) en was positief. Kan dus zeker nog! Heb je ook kwaaltjes? Spannend! Wow Amely, wat een goed nieuws! Mijn duimen draaien vast overuren voor je hoor Hier staat t seksleven ook op een laag pitje. Ben 's avonds vaak nogal opgezet en dan voel ik me niet echt sexy, haha . Hoewel ml me op de een of andere manier juist extra mooi vind sinds ik zwanger ben. Is inderdaad ook intenser, maar niet echt pijnlijk. Ik raad een nieuwe auto aan hoor Lely. Is ook goed voor je humeur, haha. Ik kan mijn nieuwe auto volgende week ophalen Hier vooral erg moe steeds en nog steeds het overgeven in de ochtend. En af en toe een pijnlijke steek in mn buik. Verder met vlagen raar op mn maag. Maar behalve dat valt het heel erg mee. Mag dus niet klagen
Pff, kweet nu al niet meer wat er allemaal gezegd is hihi.. Maar Denise, wat K*T van je moeder! Rotziekte! Maar gelukkig met de kleine alles goed en dat is ook een goede motivatie voor je moeder om door te zetten lijkt mij! Want de aankomende tijd zal zeker zwaar worden! Voor alle meiden met goed nieuws wat betreft onderzoeken ed, top! Snel op roze dames! Roos, wanneer ga jij testen? Je laat ons wel in de spanning Mijn seksleven begint nu weer wat te komen, grotendeels omdat ik me er ook echt toe zet.. Als we eenmaal bezig zijn vind ik het wel leuk&lekker maar effe dat punt naar het seks hebben toe.. Krijg sowieso geen hoogtepunt met seks dus daar gelukkig geen last van dat het pijn doet oid Ik wist trwns niet dat vrouwen ook natte dromen krijgen Grappig.. Echt nog nooit van gehoord.. Ik heb de hele dag cursus gehad, ben kapot..
Hoihoi dames, Even een kort berichtje van mij. Ik lees alles, maar reageer even niet zoveel. Lig echt beroerd (griepje?) op de bank. xx
heerlijk een goede echo, wil ik ook zo graag. hier ook weer misselijk, heb patat gegeten en best veel pffff nu ook kramp. hoop dat het snel wegtrekt, bevalt me niet. verder wel gelezen maar heb ff geen zin in typen, patat zit erg hoog straks de film de gelukkige huisvrouw, goeie film!!
Rica had jij de eerste rond na je mk wel weer een ei en heb e ovulatie testen of ets gebruikt om het te vinden? Vandaag echt een rot dag gehad m'n tante Smste net dat ze ook een mk heeft gehad ze had vandaag een echo met 10 of 12 weken en ze zagen dat het hartje gestopt was vind het echt erg
Pfff...wat een naar bericht! Ik heb morgen weer een echo en ben zo bang dat het mis is. Je hoort zoveel dat het misgaat nadat het hartje heeft geklopt