Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Idd madeliefste je hoort het steeds vaker maar ik ga duimen dat het bij jou wel goed zit :)

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kiss ja ik ben gewoon doorgegaan met testen (ovu) zodra mn zw-testen negatief waren.
    Ik had mn ei wederom gevonden maar mn ovutest ging van donker naar licht etcetc..het was echt een puzzel,
    Maar je hoort heel veel dat er mensen weer zwanger raken gelijk na hun mk dus je kan gewoon weer beginnen.

breeze hoe gaat het met jou??

mijn hoofd is vandaag leeg, kom net uit bad...knapt wat op.
    ben nog niet echt gerust maar toe maar.

3. kiss2012

Dan blijf ik rustig door testen en afwachten voor jou is het ook spannend nu hoop dat alles goed blijft gaan

4. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Vreselijk nieuws Denise, nu je zwanger bent, wil je dat het liefst in goede gezondheid met je naasten "vieren". En dan blijkt weer dat alles zo dicht bij elkaar staat helaas. Hopelijk put je moeder kracht uit jouw verhalen en slaagt de operatie en slaan de behandelingen snel aan! *knuffel voor jou*

Hoop voor jou dat er niet een karatekid in jou zit Roos ;) Waarom doe je zelf geen test? Ik zou het niet volhouden die onzekerheid.

Goed nieuws Amely! 17 en 18mm is groot genoeg voor bevruchting. Aan de klus zou ik zeggen, dubbele kansen! :p:p

Fijn Madeliefste dat het de betere kant opgaat! En Mouserin een mooi knipperlichtje, super!

Verder een hoop zieken, beterschap en de eierenzoekers, succes!

@schildklier: zouden die medicijnen niet op korte termijn de boel op z'n kop kunnen gooien? Ik heb net een inseminatie achter de rug. Mss wachten tot einde van deze ronde? Heb wel een afspraak voor de 23ste met een arts voor klassieke homeopathie. Ik weet jullie standpunt hierover, maar ik dacht beter iets dan niets. De kennis van ik zijn adres kreeg, had ook afwijkende schildklierwaarden, binnen een maand weer goed!

Hier weer contact met een loverboy van vroeger (2011), leuke vent van 35 (jaja, voor mij lekker jong :) ) Ik dacht ik ga gewoon afspreken, goed voor de doorstroom van de energiebanen :D Maar merk dat ik daar veel te eerlijk voor ben. Heb hem het verhaal verteld en ook dat ik 8 kilo ben aangekomen, haha. "I don't mind" was zijn antwoord, dus wie weet wordt er hier ook nog wat nageklust binnenkort. Wel veilig en rustig uiteraard, niemand komt in de buurt van mijn laatste donorzaad!!

Ik voel nog geen steekjes van het "ei-transport", alleen een megablauwe plek op m'n achterwerk van die Pregnylinjectie, charming..

Nou ik ga maar eens slapen, tis alweer veel te laat. Trusten

5. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik doe nog steeds aan selectief reageren omdat ik het druk heb. Ik hoop dat ik er niemand mee voor het hoofd stoot! :)

@ Denise: Wat een rotnieuws over je moeder! En die TIA's erbij... Is wel belangrijk dat ze even goed kijken waar dit vandaan komt ja. Wel fijn dat met de kleine alles goed is!

@ Madeliefste: Morgen weer, wat spannend! Denk je dat, als morgen alles goed is, je een beetje gerustgesteld zult zijn?

@ Amely: Jippie, twee knoeperds van eieren! :D Klus ze!

@ Kiss: Wat vreselijk voor je tante zeg! :(

Seks: Komt hier nog wel voor ja, zij het beduidend minder dan voor mijn zwangerschap. Een hoogtepunt heeft hier geen nare bij-effecten gelukkig. :)
    Vandaag 19 weken, de week van de mango! :D De kleine is al goed voelbaar, heel apart! Maandag 20 weken echo!
    Wij hebben vandaag een auto gekocht! Ook met het appartement ziet het er goed uit: We zijn waarschijnlijk goedgekeurd en verhuizen dan vóór 1 maart. Jippie! :)

6. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Breeze een homeopaat zou kunnen helpen, al is het vaak maar tijdelijk maar je weet het niet. Bij mij hielp de magnetiseur ontzettend goed en beter iets dan niets. Er schijnt iets van dokteronline.nl ofzo te zijn, weet de link niet precies, maar mijn moeder zei zoiets waar je online een consult kan krijgen ofzo als er een te lange wachtlijst voor de internist is. Er schijnt daar ook een hele goede arts aan mee te werken uit het amc. In de usa behandelen ze al bij een tsh van 2,5 tegenwoordig hoorde ik van mams. Wat betreft de boel in de war gooien, als je rustig aan opbouwt zal dat reuze meevallen en je bloed loopt 6-8 weken achter qua ft4 en tsh waardes. Dus je loopt altijd een beetje achter de feiten aan. Maar succes ermee breeze enne wie weet als het donor zaad op is en je nog niet zwanger bent, is die oude loverboy iets als donor? Misschien niet de ideale oplossing, maar natuurlijk pakt sneller en het is goedkoper haha... al hoop ik natuurlijk voor je dat je waardes gewoon tijdelijk verhoogd zijn door bijv stress en dat je gewoon deze ronde zwanger gaat zijn.

Raket feli met de nieuwe auto en fijn dat jullie kunnen gaan verhuizen. Ik ben ook al hard aan het rondkijken voor een ander huis. En mams loopt nu al te zeuren of ik al een planning heb etc van wat er wanneer moet komen en gebeuren, maar meeste habgt af van of ik een huis ga krijgen voor de geboorte en of het een jongen of meisje wordt. En spannend de 20 weken echo volgende week!!!!

7. lely27

lely27 Niet meer actief

Beterschap Wonnie! Ik ben er net weer een beetje doorheen.. Griep en zwanger is niet fijn voor de misselijkheid!

Rica porties verdelen! Ik had hetzelfde na 2 borden macaroni! Doe ik niet weer! En een echo.. ik wil ook!! Nog 4.4 weken!

Oohh Kiss, wat verdrietig voor je tante! Komt jouw verdriet ook weer naar boven.. :( Helaas gebeuren die dingen

Madeliefste *word even streng* Er is niks mis met jouw kindje! Jullie hebben gewoon super veel geluk dat je spontaan zwanger bent, en dat is jullie gegund. Ja je hoort vaak dat het misgaat, maar gelukkig gaat het nog vaker goed. Alleen dat hoor je niet.
    Ik hoop echt dat je die angst een beetje los kan gaan laten, tegen alle verwachting van jezelf in zit je kindje er toch maar wel nog mooi.

Spannend Breeze! Een jonge god :p Wie weet komt het wel super mooi uit als jouw donorzaad op is
    Qua schildklier, als jij vertrouwen in de homeopaat hebt moet je er heen gaan. Uiteraard hoop ik dat het allemaal niet nodig is!

Raket, woow een mango! Das al best wel groot. Leuk dat je het nu ook voelt! Alvast veel succes voor maandag! Die 20 weken echo is toch wel een spannende hoor
    En gefeli met jullie auto en huis! Leuke dingen op je pad!

Hier: misselijk! Net wat gele vla gegeten, dat schijnt te helpen..
    Na vandaag wel lekker een week vakantie, dinsdag de 22ste begin ik weer. Heerlijk! Even dingen op mn eigen tempo
    Helemaal nu de misselijkheid toch wat erger lijkt te worden..

Fijne dag allemaal!

8. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Wonnie, beterschap meid!

Roos; je houd ons wel in spanning zeg! :p

Rica; oh, was die film gister... Had hem ook willen zien maar ben het helemaal vergeten. Jammer :(

Kiss; hè, getver, wat erg! Sterkte voor je tante en voor jou natuurlijk. Brengt het weer een hoop boven?

Breeze; goed bezig met je jonge loverboy! :D

Madeliefste; ik hoop dat de echo van vandaag je weer even gerust kan stellen meid. Blijf je op de positieve dingen richten!

Raket; zo zo, nieuwe auto en een nieuwe huis. Fijn hoor! En bijna je 20-weken echo, jeetje, wat gaat dat snel! Spannend! Gister over twee weken heb ik de eerste echo; kan niet wachten!

Even lekker bijkomen volgende week Lely; heerlijk! Ik ben ook echt heel erg moe, dus klinkt niet verkeerd, haha ;). Mijn misselijkheid was vanmorgen ook wat erger; was nog niet eens begonnen met tanden poetsen toen ik al moest overgeven. En eerder kwam er niet echt wat uit, maar nu gal, bah! (Sorry voor de details!) Zijn er meiden bij wie het helpt al iets te eten voor je opstaat? Hier inmiddels wel een rol pepermunt in de tas; dat helpt goed moet ik zeggen!

9. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Mooie echo Mouserin! Zie dat je uitgerekende datum iets is bijgesteld? Wanneer ben je nu uitgerekend dan?

10. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik eet altijd iets voor ik opsta, anders loop ik helemaal extreem veel te kokken ;) Ik eet van die koekjes van de AH; kano's. Droge koek eigenlijk, maar lekker en werkt goed bij mij.. Brood krijg ik niet weg als eerste ontbijt, eerst een koekje :D Oja, en pepermunt is al 4 weken mijn redmiddel hahaha!

Madeliefste, benieuwd naar je echo! Plaats je wel een fotootje? En alles is vast prima! ;)

Kiss, wat naar van je tante!! :(

Lely, heerlijk een poosje vrij! Ik ben hierna ook wat dagen vrij volgens mij.. Alleen ben zo slim geweest om toch besprekingen in te plannen *baal*

Voor de ziek, zwak en misselijken; beterschap! :)

En Raket, supernieiuws alleen maar voor jou dus! Je zult wel lekker op je roze wolkje drijven ;) Willen jullie weten wat het word? En hoe voelt het om de kleine te voelen bewegen..? Met hoeveel weken voelde jij het voor het eerst? Ik kan daar ook echt niet op wachten! :D

Roooooos, dat jij jezelf zo lang kunt bedwingen zeg!! We zijn nieuwschierigg :D

En wat is dat hier toch met die jongere lovers?? Toyboys noemen ze dat toch ipv loverboys? :D Hahahaha, zometeen brengen jullie ons nog op verkeerde ideeen! Hihi, nee hoor, geniet er maar van meiden, doorbloeding is goed voor de beebs :D

11. kiss2012

Raket wat een goed nieuws nieuwe auto en verhuizen :)

Lely hoop dat de misselijkheid snel wat minder word
    Kikker ik heb gehoord dat het helpt om voor je opstaat wat te eten bijv een kraker zie dat he bij kiraa ook helpt:D

12. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Kano's, zijn dat niet van die koeken met spijs erin Kiraa? Die zijn niet heel droog dan toch? Dacht dat het iets droogs moest zijn? Een cracker zou inderdaad ook nog kunnen Kiss. Daar ontbijt ik 's morgen altijd mee en dat valt wel goed. Ga vandaag uit het werk wel even wat halen in de supermarkt en kijken wat werkt. Zodra ik namelijk wakker word nu 's ochtends ben ik misselijk en das niet echt fijn ;)

13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ja klopt, er zit een soort spijs in.. Ik vind ze behoorlijk droog maar komt misschien omdat ik koek van de bakker gewend ben :D (beetje verwend) maar bij mij helpen ze goed ;) Kwestie van uitproberen..

14. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ik kan geen crackers meer zien na 3 weken kotsmisselijk zijn, dus ben nu over op broodjes. Ik neem 's morgens meteen de emesafene en eet met moeite een broodje dat vl al klaar heeft gezet dan, en dan hang ik nog een uur in bed voordat ik iets kan... Ochtenden zijn hels! Tussen 14u en 16u zakt het wel iets, en tussen 19 en 21 ook...

Oh, wat is die misselijkheid toch hels! Wordt het bij jou al minder, Kiraa?

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    succes met de echo!!!

roos idd spannend zeg...

hier een zieke man, heb nu 3 babys te verzorgen hahahaha

breeze oh hahaha nah wel eerlijk van je!

hoe gaat het verder hier!???
    ik heb weinig te vertellen....zijn net wakker haha

16. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Hier ook weinig te vertellen!
    Mijn neus zit proppievol (hihi), mijn hoofd doet echt zeer en de rest van mijn lijf wil niet echt stoppen met pijn doen...
    En als kers op de taart stond ik net ook nog kokhalzend boven het konijnenhok...

Ohw wat een gezelligheid hier :(

17. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Ik ga niet op iedereen reageren, wordt zo'n lange lijst. :cool:

Denise: heel veel sterkte!

Kiss: wat vervelend voor je tante!

Breeze: spannend, lijkt me pijnlijk zo'n injectie met pregnyl. Hopelijk hoef ik dat nooit te krijgen en houden we het bij clomid. Wel leuk dat je contact hebt met een vroegere lover!

Alle zwangeren/ziek/zwak/misselijken: beterschap! Hopelijk voelen jullie je snel weer beter!

Ik ben ook ziek thuis, zat al dagen tegen de griep aan te hikken en nu is het dan toch doorgezet. Lekker rustig aan in bed, met laptopje en de katten. Anders is het zo alleen :D

18. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Ik heb een test gekocht net.. maar toen ik op de wc ging zitten zag ik een druppeltje bloed.. dus ik ga niet testen.. Weet nu toch al dat ie negatief is dus dan kan ik m beter bewaren! :)

19. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Jammer Roos, misschien inderdaad handig om nog even af te wachten dan. Een druppeltje is niet veel, dus als het daarbij blijft kun je misschien later vandaag alsnog testen...

20. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Balen, Roos! Maar misschien was het innestelingsbloed? Hopelijk zet het niet door.

Deel Deze Pagina