oww damn zie dat het wel in de rai is stomme ik ik dacht toch echt dat het in utrecht was lol hoe kom ik daar nou weer bij... zwangerschapsdementie? zie ook dat het 20-24 is terwijl toen ik de kaartjes kocht er 16 tm 24 stond lol
Met de trein gaan dan stop je super dicht bij de rai! Ik ga niet.. kan niet zo goed tegen al die vrouwen met hun tassen en hormonen.. de huishoudbeurs was ook niet mijn ding En onderwaterscheetjes ik ga dr op letten (duurt nog wel even maar goed)
Kga straks eerst eens een onderwaterscheetje geven om te kijken hoe dat voelt Weet ik waar ik op moet letten
Madeliefste gefeliciteerd! Ik zeg nu al doe mij maar een keizersnede hahaha hoor alleen dat als je er meerdere hebt gehad dan het niet kan. De buik want raakt dan te beschadigd. Dus eerst maar voor gewoon gaan. Alle vrouwen kunnen het ik denk ik ook wel haha Onderwaterscheetjes humor haha
Madeliefste, gefeliciteerd met de mooie echo! Kikker, ik ben nu 3 dagen teruggezet, dus zou nu 3 september uitgerekend zijn. Maar dit was natuurlijk ook nog niet definitief, gezin dit nav het vruchtzakje was... 4 februari weer een nieuwe echo, hoop dat er dan meer te zien is Al was het kloppende hartje nu natuurlijk het belangrijkste Vanmorgen was ik totaal niet misselijk, nergens last van tot mijn verbazing.. Naar mijn idee kwam dit omdat ik gisteraaf heel laat gegeten heb. Eigenlijk vlak voor het naar bed gaan... Dus mocht ik morgenochtend weer misselijk worden, dan weet ik wat ik morgenavond ga doen Ook kreeg ik een sms van schoonzus: wat ik deed als ik 's ochtends misselijk was enz. Zij krijgt nu ook medicijnen. Bij haar eerste heeft ze zelfs een ziekenhuisopname meegemaakt omdat ze zo uitgedroogd was. Bij de tweede niet zo erg, maar ging ook niet van harte. Hoop ook voor haar dat het nu wat beter gaat..
Madeliefste, fijn dat de echo goed was! Persoonlijk zou ik niet kiezen voor een ks. Je hebt er dan na die tijd zoveel last van en heel veel hulp nodig van anderen terwijl je dan het liefste zelf met je kindje bezig bent. Kiraa, denk niet dat t je kindje was die je hebt gevoeld omdat je het onder je navel voelde en daar zit de baarmoeder pas rond de 20 weken. Ik voel het kindje heel laag ongeveer waar de knoop van je broek zit. Ik voel ook gefladder, maar ook een keer plopjes. Scheelt wel dat ik weet wat t is van de vorige keer, anders was t me denk ik niet opgevallen.
kira, ik voelde ook geen gefladder maar ook het geborrel.... madelief SUPER zeg!!!!!! ks vind ik toch wel heftig ondanks dat een natuurlijke weg ook enorm heftig kan zijn. Ik zou niet graag ervoor kiezen ook vanwege herstel en litteken. maar als jij je er goed bij voelt dan moet je dat gewoon doen. 9maanden beurs, wij gaan altijd naar huishoudbeurs en ga lekker met de trein...geloof me je wilt NIET met de auto!! file file en veeel parkeerproblemen en lang lopen. trein is perfect mits je niet met de spits mee gaat (dus tot einde blijft en met de meute meegaat) ik ga de 23e naar de huishoudbeurs, met al die kakelende kippen!
Ben nooit naar grote beurzen geweest. Mams is geen trein typje , we vertrekken na de spits of ervoor , de beurs duurt 4 dagen dus zal vast meevallen, denk dat ik op een doordeweekse dag wil. Mams heeft een invalide kaart, dus hopelijk valt dat met parkeren wel mee, je mag voor 16 euro op p7 bij de vips parkeren, maar mams zei dat er aan de overkant een paar jaar geleden ook plekken waren voor invaliden dus we zien wel. Wagen het er maar op.
zal meevallen!? ik ga al 5 jaar heen, geloof me het valt niet mee met al die vrouwen haha.. misschien op een doordeweekse dag idd wat minder maar geloof me het is DRUK!!!