Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Lief wat je zegt :) Momenteel is het vooral vechten met voedsel en dat is echt killing, ben vooral bang voor uitdroging doordat ik zo weinig binnenkrijg/-houd :( Ik plas nu max 2x per dag, niet goed... En verder is het vechten tegen de tijd, die zooooo langzaam gaat. Is dat bij jullie ook? Ik ben na drie weken ziek-zijn al een 'zielig hoopje mens' (zowel fysiek als mentaal) en dat het nog zeker 4 weken duurt - ik heb geen idee hoe die tijd door te moeten gaan komen :') (klinkt wanhopig en sneu, maar zo voelt het echt :$ )

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Madeliefste, jammer dat je zo ver weg woont anders had je hier wel even op een bakkie mogen komen! Gezellig samen kotsen en ik ben heeeel goed in "moed inpraten" hahaha :D Maar ik kan 1 ding zeggen; "komt allemaal goed schatje"... Vroeg of laat.. En voor je het weet zijn er weer 3 weken om en ben je afgelopen 3 weken alweer vergeten.. Ik bedoel.. Ik ben ook gewoon al 14 weken! :$ Al 8 weken ziek! Ach.. Kheb geen eens besef meer van tijd hihi.. En ik begin babyspullen kijken enz nu eigenlijk pas weer een beetje leuk te vinden.. In week 4/5 deed ik niks anders en vanaf week 6 vond ik dat verschrikkelijk en dwong ik mezelf af en toe want je moet toch een beetje reeël blijven.. Dat kindje zit dr, en ondanks jou negatieve gedachtes komt dat kindje er ook! :D Ik hoop echt van harte voor je dat het bij jou ook beter word.. En mss is een opname zo gek nog niet ;)

3. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hahaha, wat ben je toch een lieverd :) Ik ben heel bang dat het uiteindelijk opname wordt omdat ik gewoon niet genoeg binnenkrijg. Gek genoeg lukt vast voedsel me wat beter en val ik niet af, maar drinken...pfoe! Hopelijk eet ik net geboeg fruit om het te kunnen redden zonder zkh want dat lijkt me wel echt vreselijk :( Al zou ik op slechte momenten toch stiekem wel blij zijn met een infuus omdat het drinken dan niet meer móet, dan is er even geen strijd meer.

Wat naar dat het bij jou maar niet overgaat; die 12 weken-grens zou veel 'harder' moeten zijn! Heeft bij jou ook lang genoeg geduurd nu zeg, 8 weken! En jij werkt gewoon nog! Held :)

4. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    hier is die dan eindelijk hebben jullie even op moeten wachten maar dan heb je ook wat.

Bijgevoegde bestanden:

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Haha ja maar Madeliefste, ik ben over het ergste punt heen he.. :) en heb ook ruim 4 weken in de ziektewet gezeten.. Het ergste bij mij is nu het kokhalzen en vaak de beroerdheid 's avonds.. En met dat is werken en redelijk functioneren goed te doen.. Die eerste 4 weken kon ik dat ook echt niet hoor!! Ik hoop voor jou dat het net als bij mij nu langzamerhand de goede kant op gaat.. En helemaal beter zul je mss niet worden, maar je leert er op een gegeven moment mee omgaan.. Maar dat komt pas als je je iets veter gaat voelen want zoals je je nu voelt, gaat dat nu nog niet lukken.. En dat moet je gewoon over je heen laten komen.. Er rust zo'n taboe op depressiviteit tijdens je zwangerschap maar ik hoor het steeds meer hoor! Dus zo raar zijn we helemaal niet.. En belangrijk is ook, heb ik geleerd, dat je je niet beter voor moet doen dan je bent.. Snij je jezelf alleen maar mee in de vingers op het moment dat je het nodig hebt dat mensen je begrijpen op het moment dat het absoluut niet lekker gaat! Dus gewoon rustig aan.. En hou ik je achterhoofd dat het beter word.. Vroeg of laat.. En onze roze wolk komt nog wel :) (ik ben momenteel druk aan het klauteren :))

@ Smurffin; prachtigggg!! Was alles goed? Heb je het zien bewegen? :)

6. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    kiraa laat ik het zo zeggen is net zijn moeder:D

*stuiter*stuiter*stuiter*

7. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    *proest* Super fijn! :)

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Wat een gave echo's! Super!
    Tileana die van jou kan ik helaas niet zien

9. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    ja echt wel fijn was lekker druk aan het spartelen hihihi

maar dames was een erg lange dag ga nu snel slapen want ga morgen even langs mijn baas om het kleine grote nieuws te vertellen.

10. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Net weer een test gedaan maar een stuk lichter als gisteren.... Klussen gaat vanavond denk ik ook niet gebeuren. We zullen zien.

11. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Weet niet of jullie facebook hebben, daar staat de echo eventueel ook op, voor degene die hem niet kunnen zien.

Smurffin super fijn en mooie echo. En klopt je termijn ook?

12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Floor je weet maar nooit. Sperma blijft 3 tot 7 dagen leven dusse

13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Dan moeten we wel ff je echte naam weten natuurlijk :D

14. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oh al gevonden maar dan moet ik je toevoegen als vriend en dan weet je gelijk mijn echte naam enz :D En tja.. Dan is de anonimiteit er wel af hihi.. :D

15. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Uhhh ja das waar... hmm maar ff kijken voor een dropboxje of website dan om het neer te zetten

16. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Raket: super dat je een meisje krijgt! Wordt nu wel heel echt, als je weet wat het wordt!
    Smurfin: mooie echo!
    Tileana: kan het helaas niet zien! Fijn dat het goed ging.
    Roos: gelukkig niks ernstig!
    Lely: sterkte! Hopelijk zijn het je banden!
    Floor: jammer dat het klussen niet lukt. Maar wie weet is het ook helemaal niet nodig!

En de rest, sorry is zo veel, kan het niet allemaal onthouden/bijhouden.
    Slaap lekker allemaal!

17. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    truste amely enne ik duim de komende 2 weken voor je :D *is druk aan het uploaden naar dropbox in de hoop dat jullie het dan wel kunnen zien*

zal ook gewoon de echo foto even inscannen, die kan ik wel gewoon plaatsen.

18. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    En hoe is het met Amely? :D

Bekijk bijlage 298822
    Ik was net even mijn week 5 & week 14 foto aan het vergelijken en mag toch best zeggen dat ik dikker begin te worden :D Hihi, ben benieuwd naar de andere buikfoto's! Showen dames!!

19. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
  20. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81