Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Wow Tilaena! Wat supermooi zeg!! :) Lekker bewegelijk! :) Je bent vast helemaal verliefd?! :D

Bijzonder hoe het er bij iedereen anders uitziet he?! Bij mijne zie je echt zo'n kindje in een hele ronde "bal" en bij jullie is dat veel meer om het kindje gevormd lijkt het wel.. ;) Dan lijkt mijn ukkepuk zo klein hihi.. Maja is bij iedereen anders!

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    image.jpg

Laatste buikfoto hoor :D Kruidnootje hier van het forum heeft even mijn foto's over elkaar gelegd in photoshop! Ben nu helemaal verbaasd over het verschil! :D Ik word echt dikker :D

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    haha ja, bij mij kan je zien dat de baarmoeder ofzo min of meer hetzelfde blijft maar het kindje er in groeit haha, althans zo lijkt het lol. En ja ik ben helemaal verliefd en mams ook. Mams in de wachtkamer, moet ik mee of blijf ik buiten, dus ik van mij mag je mee.. voor de vragen hoeft ze niet mee, maar de echo's zijn wel leuk. Dusse die was ook helemaal blij en vond het super leuk om te zien, omdat de apparatuur daar ook vele malen beter was dan bij ons in het ziekenhuis, dus op een gegeven moment zie je ook echt al de vingertjes enzo... dus ja ik ben al de hele avond aan het glimmen, nu het echt op een beebje lijkt, wordt het ineens veel "echter" lijkt wel. Nu zie je niet alleen een blimpje dat knippert dat een hartje is, maar nu zie je ookal echt de vormen en het bewegen enzo. En dat terwijl het pas 4 cm groot is haha... het lijkt zo op de echo wel 20 weken voor mijn gevoel lol....

4. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    haha ja zo is het helemaal duidelijk te zien :D

anyway het is bedtijd, morgen staat mvm weer voor de deur om de containers op te halen en das meestal redelijk vroeg en nu met het vriezen durf ik het niet al nu buiten te zetten haha...

truste allemaal!!!

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Idd! En dan te bedenken dat ze eerst zeiden dat het wss niet goed was! Nou ukje heeft maar weer bewezen hoe mis ze het hadden! Wat wij natuurlijk allang wisten! :D

Slaap lekker meiden! En ik heb weer veel te veel gekletst vandaag, zat echt op me praatstoel :D Sorryyyy :D

6. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Kiraa je groeit goed :)

Meiden wt een mooie echo's En voor iedereen die het geslacht van de kleine al weet klopt het met de Chinese geslachtskalender?

7. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Balen floor dat ml niet wou klussen, maar was tilaena al zij het zaad blijft een aantal dagen leven. Of heb je hem nog verleidt gisteravond?????

Super echo tilaena!!!!

Jemig:$ wat een buikje al

Hier terug gezet naar 9wk en 3dagen, maar houdt de 10weken aan aangezien het vaak schommelt. Kom je de ene keer zeggen ze dat en de volgende keer is het weer anders. Houdt dus lekker mijn cyclus aan:D en het komt toch wanneer het zin heeft;)

8. lely27

lely27 Niet meer actief

kiraa gaaf zeg die foto! je begint dikker te worden meid ;)

Tila mooie echos! wat fijn dat je zoveel echo's gaat krijgen. spannend wel, ik hoop zo. dat alles goed is

Amely dr wordt hard voor je geduimd!

floor jammer dat het klussen niet wil. hebben jullie hier afspraken over gemaakt?

Smurfin fijn dat de echo goed was! en een stuiterkindje is nu leuk, hoop voor je dat het minder stuiterd als het wat groter wordt.. lijkt me pijnlijk haha

de rest alweer vergeten, sorry!

hier: buik is wel gevoelig maar nu ook aan de linkerkant. denk dat het banden zijn die aan de voorkant liggen (ofz) want het trekt door naar beneden (sorry!)
    hoe gaat een intake bij de vk eigenlijk? Ml kan helaas niet mee, en iedereen in dr omgeving vind dat super verdrietig omdat ik nu alleen moet. terwijl ik denk, t is maar een intake?

oh en ik zit heerlijk met mn zusje te kletsen. ze is nu 31 weken, en tussen onze kindjes zit straks maar 5 maand. zó leuk!

verder *doet 8 weken dansje*

9. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Zoooo n relaxt dagje op mn werk voor mij. Beetje telefoongesprekken voeren met leerlingen, heel relaxt :)

Bij mij klopt het geslacht niet met de chinese kalender.
    in Nepal bij een waarzegger geweest, ook die had het fout :p hier laten pendelen door iemand en die had het wel goed!

10. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Lastige keuze Roos. Maar een vetbult kan geen kwaad inderdaad. En zolang je er geen last van hebt...

Veel plezier vandaag Nouck! :)

Raket, gefeliciteerd meid! Dat is dus 2-0 voor de meisjes :p

Tila, fijn dat alles goed was! Mooi filmpje van de beeb! :cool:

Jeetje Mamalicious, heftig zeg! Maar fijn dat het nu weer wat beter gaat! en mooie echo hoor! :)

Lely, als je zo ongerust bent moet je gewoon de vk bellen hoor! Maar ik heb door mn hele buik al steken gehad, dus kan nog steeds best bandenpijn zijn hoor!

Even volhouden nog Madeliefste! Morgen word je weer gerustgesteld en kun je er weer even tegenaan meid! En probeer veel vochtrijk voedsel te eten als dat beter gaan dan drinken; sla je twee vliegen in 1 klap!

Mooie echo Smurffin! Kan niet wachten tot ik ook mag! Hoop ook op een hyper-beebje (in ieder geval tijdens de echo dan) :p

Balen Floor, dat ml niet wil klussen! Maar het kan alsnog hoor, misschien heeft hij wel lang-levende zwemmertjes :D

Dat is een duidelijk verschil hoor Kiraa! Gaat de goede kant op ;)

Zo, ik heb weer op iedereen gereageerd geloof ik, haha.

Hier had ml een leuke opmerking vanmorgen terwijl ik stond te kotsen tijdens het tandenpoetsen; "Nou schat, ik begrijp waarom ze zeggen dat je eerst moet trouwen en dan pas aan kinderen moet beginnen. Het klinkt niet echt smakelijk hoor!" En bedankt! ;)

Verder echt onwijs moe! De ochtenden gaan wel, maar halverwege de middag ben ik gewoon echt op en wil ik het liefst even slapen. Maar ja, gaat zo lastig op je werk... Rond diezelfde tijd komt steeds de misselijkheid meer door en die blijft meestal wel hangen tot ik in slaap val. Gelukkig beperkt het overgeven zelf zich, tot nu toe, voornamelijk tot de ochtend (alleen zondagavond mn halve maaltijd er weer uit gegooid, maar had een beetje veel gegeten). Fijne dag allemaal! :)

11. lely27

lely27 Niet meer actief

Oh Kiraa, weet je trouwens al wat er met die oude man gebeurd is? Waar hij geweest is die dag?

12. lely27

lely27 Niet meer actief

Hahaha kikker, die fijngevoeligheid van mannen ook haha
    Hoe lang zijn jullie al getrouwd?

13. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Heerlijk ja! En we zijn pas 4 maanden getrouwd nu, dus dat belooft nog wat voor de toekomst :p

14. lely27

lely27 Niet meer actief

Wordt wel beter! Wij zijn een jaar en 8 maand getrouwd en inmiddels krijg ik n kopje thee op bed haha

Maar leuk! Getrouwd in september? Spannend dan kan de beeb dus nog rond jullie trouwdag komen!

15. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Haha, fijn om te horen dat er nog hoop is :p

Ja, dat kan zeker. We zijn op 7 september getrouwd en ben nu, volgens mijn eigen berekening, uitgerekend op 1 september... Had niet verwacht dat we een kindje zouden krijgen nog voor we een jaar getrouwd zouden zijn, haha, maar nu zou dat zomaar kunnen inderdaad :D

16. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ Kikker, geweldig haha! Ik stond gisteravond ook te kotsen (mijn vlees proefde niet zo lekker toen ik het kauwde en aangezien ik echt heel snel kokhals, kon ik rennen) en stond dus in de wasbak te spugen.. Was het dichtsbijzijnde en toen kwam manlief lekker naast me staan.. Over me rug wrijven en vroeg (terwijl ik nog half stond te kotsen) of hij mijn bord eten even weg moest halen want daar stond ik overheen te kotsen.. Had ik in alle vaart ook in de wasbak gezet :D Ik heb zoiets geroepen van; flikker op een end.. Heel lief eigenlijk, maar echt :D Vervolgens was het; kheb nu niet zoveel zin meer in mijn eten... Ja dan moet je met je neus op mijn kots gaan staan!!!! Sorry tis vast een smakelijk verhaal hihi..

En voor een bewegelijk kindje tijdens de echo, voor de tijd even cola drinken kreeg ik als tip ;) Maar tot nog toe had iedereen hier een bewegelijk kindje met de echo volgens mij, dus komt vast goed :)

@ Lely; intake stelt niks voor ;) Vond het wel leuk dat ml bij mij meeging maar nodig was het niet.. Ze vragen je gewoon het hemd van het lijf qua gezondheid en wat er voorkomt in je familie enzo.. Bloeddruk gemeten en evt hartje (is bij jou nog wat vroeg denk ik..) en alle gegevens doornemen wat er gaat gebeuren aankomende tijd aan echo's, controles enz, waar je op moet letten, regelen enz.. Alles word uitgelegd en je krijgt veel info mee.. :)

17. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Lely, wanneer ben jij getrouwd? Ik ben ook een jaar en 8 maanden getrouwd :D

18. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Woh mooie echo's, tileana! Echt zoo leuk!
    En kiraa, dat is wel al een groot verschil dat buikje!
    Mamalicious: heel veel sterkte! Wel heftig zeg!

Super lief dat jullie allemaal duimen voor mij! Ben zo benieuwd of het nu gelukt is.
    Vl vraagt elke keer "en... ben je al zwanger?" , en dan wrijft hij over mijn buik, zo schattig! Maar goed, geduld is een schone zaak.
    Voel nog niet iets, heb wel al sinds ik ben begonnen met de clomid last van maag. Ben ook al 2.5 kg kwijt, in 2 weken! Kan je vertellen is zeer bijzonder want ik val normaal gesproken niet af! Kan bij wijze van spreken een hele week niks eten en ik val nog geen gram af.

Herkent iemand dit trouwens: heb al een paar dagen (sinds ovulatie) dat mijn baarmoeder verkrampt aanvoelt. Niet eventjes maar continue! En het voelt alsof er een elastiekje om mijn baarmoeder zit.

19. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Haha, Kiraa. En ze bedoelen het ook wel lief, die mannen van ons, maar het komt soms gewoon zo rot hun strot uit! Nog zoiets trouwens; van de week begint ml ineens te lachen toen we naar bed gingen "Haha, nou heb ik straks mijn eigen MILF!" Tja, weet niet of ik dat nou een echt compliment vind eigenlijk... ;)

Amely; ik had ook sinds vlak na mijn (vermoedelijke) eisprong steeds veel krampen in mn buik. Leek bij mij een beetje op menstruatiekramp, maar dan net anders en minder heftig, Maar wel bijna constant inderdaad. En een paar weken later testte ik positief... ;)

20. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Kikker, echt?? :D Whahahahaha ik zou hem echt een mep verkocht hebben hahahaha! Een MILF.. Fijn :D *moest eerst ff googlen wat dat ook alweer was :D*

Deel Deze Pagina