Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    1 dag overtijd, maja das heel lastig te zeggen, eigelijk 63 dage na 27 oktober.. dus als ik goed reken zou de 29 NOD zijn als ik uitga van 2 x 31 :S beetje ingewikkeld. Keb sinds gister ook pas ongi klachten..

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh raket ik moet jou foto nog ff spieken..ga ik nu doen. jij kan mijne ook zien. wat voor beeld heb je bij mij..eerst gokken hihi

3. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @Rica: Ehm... jong, blond, mooi.. eh... en dan mag ik nu kijken zeker? *klik* Ik zie je op die meetingfoto, volgens mij heb ik goed gegokt!
    @ Smurffin: Wat een mooi en gelukkig paar! :)
    @ Lely: Hee, je bent geen roze konijn! Je lijkt een beetje op een vriendin van me!

Ik blijf bij mijn oordeel: Dit is een mooie-meiden topic! :)

Vraag me wel af: Voldoe ik uiterlijk een beetje aan het beeld wat jullie van mij hebben/hadden? Mijn oogbol kenden jullie natuurlijk al van mijn avatar, maar ik bedoel de rest :D

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Voor mij wel :) ik had een slimme mooie meid verwacht en dat ben je ;)

5. lely27

lely27 Niet meer actief

Tila, ik zou eerst 4 weken na n posi test prikken maar dat worden er 2.. ben nu al moe en heb t weer veel koud.. alarmbellen voor mij
    Ik denk dat t om de 4-6 weken wordt, beetje afhankelijk hoe ik me voel.
    Ik kan heel slecht tegen schommelingen, en met n heel klein verschil voel ik me meteen beroerd..
    Omdat ik in t ziekenhuis werk kan ik zelf mn labwaarden inzien. Heb met de internist afgesproken dat als de waarden veranderen ik zelf contact op neem voor n belafspraak. In maart heb ik weer een gewone afspraak staan

Lastig he, die schildklier..

Raket nee je lijkt totaal niet. Ik had ook niet echt n beeld, maar had iets met donker haar verwacht geloof ik :D
    Maar nog weer zo'n mooie meid!

6. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Kiraa ja kijk heel erg uit naar maandag.

Loverboy en ik.... heb hem 2 weken niet gezien. Zou hem vandaag zien, maar we zijn iet zo aardig tegen elkaar op whatsapp. Heb ook nog steeds heel weinig zin moet ik zeggen. Dus ik merk wel hoe het gaat. Vooralsnog hebben we nog gewoon contact.

7. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Leuke dag idd haha en ook leuk we zijn gelijk met z'n 2e :)

8. Mouserin

Mouserin Lid

12 okt 2012
    71
    0
    6
    Noord-Brabant
    Leuk hoor Wonnie, die testen zijn toch goed duidelijk.

Nou Nic, blijft toch nog even afwachten dan. Spannend hoor!

Ik heb zelf altijd gezegd dat ik niet wil weten wat het wordt, maar het is tegenwoordig nog zo lastig om neutrale dingen aan te schaffen. Daardoor begin ik te twijfelen of ik het misschien toch beter wel kan weten, maar gezien manlief het toch ook niet wilt weten, zullen we het toch maar spannend houden denk ik...

9. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Zag net dqt op oudekaarsavond rond 8 uur help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt op tv komt met tooske en bastiaan ragas.

10. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Maaike ga voor je duimen dat het goed gaat ik vind het ook knap hoe jet doet zijn idd toch verl hormonen maar heb er echt respect voor

Ik denk dat wijhet wel willen weten is wel makkelijk met bepaalde dingen

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Raket: hoop dat het het eerste is... Maar idd kans is klein.

Tileana is dat boek verfilmd? Dat wist ik niet.

Hier nog geen ongi
    Laat het nu maar komen.

12. lely27

lely27 Niet meer actief

Volgens mij musical (dacht ik)

13. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Als je een foto in je foto album zet, ziet iedereen die dan of alleen vrienden ?

14. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Theater stuk. Geen film

15. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Love uhm hangt van je instellingen af dacht ik

16. Love2011

oh oke, zal eens kijken dan :) tnx

17. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Kun je instellen Love ;) als je een fotoalbum aanmaakt vraagt ie automatisch of 't openbaar mag of alleen vrienden :)

18. Love2011

Ja had het al gezien ondertussen dankje!!

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou trusten dames ;)

ik ga slapen..alvast de tuurbrillen voor nic klaarleggen.
    morgen gaan we een posi test bekijken hoop ik duim duim

20. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Zo hier is de nachtdienst. Ik moet van de arts meer dag- en nachtritme creëren, nou dat gaat goed..

Weinig laten horen, ben de hele dag op pad geweest voor een kleinere wachtbank, hij moest in ieder geval roze zijn en lekker zitten. De laatste is niet helemaal gelukt, maar hij schijnt erg vruchtbaar te zijn. Dus NOD ladies, neem plaats!

Spannend Tilaena maandag, ben zo benieuwd! Ik ga morgen bloedprikken - dag 3 - in het ziekenhuis. Vandaag en gisteren echt kramp gehad, vandaag verloor ik ook een stolsel net als vorige maand dat leek (-op afstand- want ik was in een restaurant) op een "beginnend iets" van een soort vlies. Zou het dan toch.. Maarja eerst de uitslagen maar even afwachten of er iets van een plak-hormoon niet voldoende is.

(auto is meegenomen, tijdelijk vervangend vervoer, gelukkig verzekerd via de zaak. Enne...de meneer was aardig, maar geen Mr Grey, hihi)

Trusten allemaal, de testers komen al bijna weer uit bed ;) Succes Rica! Floor morgen weer?

Deel Deze Pagina