Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Hahaha, bij mij vallen ook zóveel namen af doordat ik iemand ken die zo heet, heel vervelend! Werkte eerder in de jeugdzorg, dus veel namen geassocieerd met niet te hanteren kids/pubers, en ook nu werk ik nog in de zorg en ook volwassenen hebben natuurlijk namen, hahaha.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja wel leuk maar niet bij ons passen en niet bij mn dochter's naam. Maar hij is zeker stoer....

heb net even het lijstje bekeken, pff nee..wordt nog een lastige hahaha

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
  4. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Vind het toch wel moeilijk om een naam te bedenken.

5. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    kiraa dat is schrikken!!! ik zou de klacht wel indienen, maar er zal niets mee gedaan worden. Mocht deze agent meerdere klachten krijgen dan misschien wel.
    Zou ook vl even aanspreken op het te hard rijden hahaha

bradley, zo heet de hond van mijn nicht haha chihuahua..... nee dat wordt em niet hahah vind het ook geen mooie naam, maar dat heb ik ook met angelina, cheyenne, kristina moet ik denken aan de buurt waat ik ben opgegroeid haha volkswijk en maar bleren naar die kinderen....

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    lekkere reacties ook he ;)
    nou kan me voorstellen, je rijdt ook heel makkelijk te hard, vooral in nieuwe auto's heb je het bijna niet door omdat het zo stil is.
    maare al bekomen van de schrik??

7. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Haha, sorry Wonnie! Vond kwart voor 4 ook al echt een 'pas' ja. :) Arme jij, hoop dat je de dag een beetje doorkomt de 24e!

Jeetje, das schrikken Kiraa. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Zie hier wel leuke namen voorbij komen, maar wij hebben zelf nog geen namen. Hebben er ook nog niet heel hard over nagedacht hoor. Zijn wel namen die ik leuk vind, maar of ik mijn eigen kindje dan zo wil noemen vind ik toch lastig te bedenken. En heb inderdaad ook aardig wat namen met een bepaalde negatieve associatie haha, dus die vallen dan sowieso af. Ach, we hebben nog even ;)

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oeff morgen 5 weken, volgens mij was met 5,3 mn mk toch!??? Ik heb geen idee meer maar vind het nu wel spannend
    ga nog even een cb indicator morgen doen, hopen dat hij 3+ aangeeft.

9. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ja heerlijk die reacties he.. Alsof ik niet weet dat manlief ook fout zat.. Maar dat neemt niet weg dat hun ineens hun lichten aanzetten en de weg opdraaien op zo'n korte afstand van ons! Schrik er eigenlijk van dat zoveel mensen alleen maar lijken te lezen dat wij te hard reden ;)

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    als er 1 schaap over de dam is volgen er meer...altijd zo!
    t zijn soms net eenden, ze volgen elkaar en een andere richting bestaat niet.

haha achja jij bent je ei kwijt, en misschien al wat rustiger, en door de reacties meer kwaad dan bang?? heeft het toch iets geholpen toch!! :D

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    idd je moet gewoon lekker spuien haha
    mensen kunnen zich toch niet plaatsen in jou. Ik zou vl ook verrot hebben gescholden haha maar eerst zelf bij komen van de angst. Kan me voorstellen dat je hart een sec stil heeft gestaan... misschien wel twee

12. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    ogg je vroeg om tips en dan krijg je allerlei reacties op je verhaal... maaja ik ben iig blij dat je heelhuids thuis bent gekomen!

13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Tja.. Ach.. Kan me niet zo heel veel aantrekken van die reacties.. Manlief heeft ook op zijn donder gekregen maar die was zelf net zo hard geschrokken en reed onbewust te hard.. Die politie draaide wel bewust zo de weg op.. Dus die neem ik het meer kwalijk.. Dr reed daar geen kop, weg was schoon van sneeuw, of het glad was, geen idee! En hun reden zo, met op het laatste moment pas verlichting aan te zetten, de weg op.. Ik snap dat echt niet.. En als hun dat wel snappen wil ik wel eens weten hoe hun reactie is als hun zoiets overkomt.. Dan zeggen ze vast niet; oh wat was ik alleen fout..

14. lely27

lely27 Niet meer actief

Whahaha Kiraa, ik zit me helemaal op te vreten
    Wat een mutsen, en ik snap je helemaal!

15. Madeliefste

Mee eens! Was ook al even voor je opgekomen ;)

16. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Mensen lezen volgens mij alleen het gedeelte dat wij te hard reden.. ;)

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    kijken jullie here comes honey boo boo???

hoe oud is die meid die zwanger is

18. Madeliefste

Mja, vind het echt belachelijk! Het een legitimeert het ander toch niet?!

19. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik heb hem laten sluiten.. Jemig zeg! ;) ik ben echt anti-discussie op deze manier dus gelijk laten sluiten als ik het veroorzaak

20. lely27

lely27 Niet meer actief

Jammer :D

Maar ik zou de klacht wel indienen. Het was niet nodig zo de weg op te schieten.

Maar de agent kon niet weten dat je zwanger bent ;)
    Gaat het weer een beetje?

Deel Deze Pagina