Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh je hebt het gesloten...wou net reageren want ik begin me toch te irriteren aan het kinderachtige gezanik...
    ze brengenn het ook zo lekker subtiel he...
    Ik vind ook dat ze dan maar een bordje met stop politie hadden moeten doen of in ieder geval hadden kunnen laten zien dat ze er stonden direct na de lasermeting....

ik hoop dat ML een lekkere big mac of iets mee neemt...haha ziiinnnnnn

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik ga ook zeker een klacht indienen! Absoluut.. Dat wij te hard reden was fout maar dat maakt niet dat ik zijn actie verantwoord vond! Ze kunnen pas binnen een straal van 75/100 meter laseren.. En dan zo snel de weg opdraaien met op laatste moment verlichting aanzetten vind ik heel vreemd terwijl ze ook achter ons hadden kunne gaan rijden.. En ze hadden idd niet kunnen weten dat ik zwanger was maar ik ben ook heel zuinig op manlief en mezelf.. En kindje nu ook natuurlijk! Dus dat is dan je eerste reactie..

Ik ben ondertussen alweer afgekoeld.. Ben helaas wel herkend op zp :( want had het ook op fb gezet en kreeg dus opeens een berichtje; komt de naam Kiraa jou bekend voor? Shit! Haha gaat me anonimiteit!

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Rica, daar heb ik ook wel zin in!!

4. lely27

lely27 Niet meer actief

Oh Jeej.. das niet leuk!
    Andere account aanmaken meid, want die persoon kan al je berichten nu vinden

Is t iemand die je goed kent?

5. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Oh noes, wie is de bekende? Dat lijkt me eng!

6. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Pfff... even ego hoor; krijg net een berichtje van een vriendin, dat een vriendin van haar die ik ook goed ken afgelopen week geen goede 20-weken echo had. Ze is ingeleid en vanavond bevallen van haar kindje. Het had geen kans op overleven. Verschrikkelijk, ben er helemaal stil van... :( einde ego

7. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Jemig, wat afschuwelijk :( *kippenvel*

8. lely27

lely27 Niet meer actief

Ohh kikker wat erg!
    Veel sterkte!

Klopte het wel? Was het kindje inderdaad 'niet goed'?

9. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Het hoofdje zat vol vocht en het lijfje was veel te klein. Weet verder geen details, maar ga er toch vanuit dat ze dit niet zomaar doen als er kans is dat de baby het wel overleefd

10. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Wat erg kikker! :(

En degene die me "ontdekt" heeft leest nu ook hier mee haha! Kan account wel verwijderen maar dan kan ik ook niet meer meeschrijven hier.. :D En das niet echt mijn bedoeling.. Dus op goed vertrouwen dat diegene iig mondje dicht houdt, hou ik me account :)

11. lely27

lely27 Niet meer actief

Nee snap ik. Maar lijkt me vreselijk als blijkt dat ze met de echo een fout maken

Zo erg :( arme ouders, arm kindje

12. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Jeetje wat gaan jullie snel, was een paar pagina's achter en als ik net één gelezen had was er weer een pagina bij. Maar goed.

Oh nu weet ik niet meer wat ik ging schrijven..... Eh nouja!
    Probeer het later wel weer! #beginnendedementie

13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik krijg al allemaal lieve berichtjes en tips via privéberichten.. :) Fijn om te weten dat er toch mensen het met me eens zijn en sowieso het hele verhaal lezen behalve het stukje dat wij te hard reden! (Wat ik nog steeds niet goed praat..) Buikpijn is gelukkig weer weg, maar morgen toch maar tochtje politiebureau maken..

Amely, beginnen de zwangerschapsklachten nu al? Hahahaha

14. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hahaha idd vervroegde zwangerschaps kwalen haha

oeps herkend.. dat denk ik ook steeds, kan van alles hier neer zetten, maar wat ik ook op facebook zet kan idd herkend worden. lastig idd met dit forum waarin je juist niet herkend wil worden hahah

15. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Kiraa blij dat het goed is afgelopen en wat een idioten. Helaas zie ik de politie wel vaker over de scheef gaan hier in de regio. Te hard rijden zonder licht of sirene, door rood rijden zonder sirene of licht etc etc...

@honey boo boo ze is 17

16. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik heb hier wel van gehoord (alweer via mijn man) maar wist niet dat het voor dit doeleinde al beschikbaar was!

Het houdt geloof ik in dat ze een compleet genetisch profiel schetsen van de kleine, daarbij alleen gebruikmakend van het bloed van de moeder. Als je het mij vraagt, zou dit vruchtwaterpunctie en vlokkentest volledig moeten vervangen, want je hebt 100% uitsluitsel zonder extra risico op miskraam. Dit lijkt mij de prenatale test van de toekomst, en al zal het nu vast wel duur zijn, dat blijft natuurlijk niet zo. Als jullie dit in België of Duitsland kunnen laten doen, dan zou ik het serieus overwegen.

Wacht maar tot ik mijn man vertel dat dit blijkbaar al op de 'markt' is, die gaat als een gek alle info opzoeken! Toch handig, zo'n man die van dit soort zaken op de hoogte is!

17. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    hi all!

ik lees jullie berichten wel hoor! maar het is zoveel en heb niet altijd tijd om te reageren. Niks persoonlijks :)

Gelukkig is de bloeding bij Lely weer gestopt. En Tilaena, leuk je filmpje!

Hier in dip door onzekerheid. Kreeg gisteren een bericht van de donorbank waar ik niet heel erg blij van werd... Kliniek geeft aan dat zaad van donor heel erg goed is, maar donorbank geeft aan (NU PAS!!!)dat er maar weinig zwangerschappen uit voort zijn gekomen, zie stukje uit mail

Donor does not have a good pregnancy rate that can also be the reason. Some donors are better to make women pregnant than others and these donor is in the low end.

You should count 4 months, but I can not be sure it depends on how much he donates.

Ik hou het er maar op dat zijn zaad selectief is en dat ik hopelijk een positieve test in handen heb deze maand. Anders weet ik het even niet meer wat ik moet doen..

Ik heb wel wat gevoelige borsten en een tempdaling vanochtend, al vier dagen last van maagzuur voor het slapen gaan en de Hcg van de Pregnyl is eruit... maar dat had ik allemaal in ronde 1 en 2 ook.. afwachten maar. Trusten!

18. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
  19. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik vind niet dat de topictitel dit onderwerp erg goed samenvat. Want het gaat natuurlijk niet alleen maar om downsyndroom, al legt de media daar graag de nadruk op. En in de reacties zie je dat ook terug. Maar wel fijn dat er adressen tussen staan! Let wel even heel goed op of het niet inderdaad alleen maar om een test voor downsyndroom gaat, Madeliefste, want daar kun jij natuurlijk verhoudingsgewijs vrij weinig mee..!

20. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    #1060 Kiraa, 15 jan 2013
    Laatst bewerkt: 16 jan 2013
    Even voor iedereen; lees even jullie priveberichten :)

Ik heb er namelijk toch voor gekozen om dit account te laten verwijderen.. Is iets te veel prive-info op terug te vinden waarvan ik liever niet heb dat bekenden dit lezen..

Dus bij deze hoop ik jullie voldoende informeert te hebben! :)

Tabé! :)

Deel Deze Pagina