Getsie, lijkt me echt super vervelend om herkend te worden Succes meis! Hoop dat je herkenner netjes is en dr mond kan houden. Over herkennen.. vraag me af hoe lang t duurt voor de buren vragen gaan stellen.. die 2 enorme tassen in de tuin vallen totaal niet op.. Ahum Hier zoiets geks net, de hond komt altijd op bed liggen als ML naar zn werk is. Hij kroop vanmorgen echt helemaal tegen me aan. Zou hij dan eindelijk doorhebben dat ik zwanger ben? En Breeze wat stom dat die info nu pas beschikbaar is! Dat zou toch bij elke donor er bij moeten staan. Hoop dat het inderdaad selectief is, en deze maand jou heeft gekozen!
Breeze vervelend dat ze info nu pas doorgeven, maar hij heeft genoeg zwemmers toc, en de kwaliteit is goed toch. Het zegt dan gewoon weinig, want als je een relatie hebt weet je dat soort dingen ook niet. Het is altijd een kansberekening of het lukt of niet. En je zei al dqt ie niet veel en vaak doneert, dus kan ook best zijn dqt er weinig zaad is waardoor mensen het minder maanden met hem proberen dan met andere donors. Het sijn maar cijfertjes, dus het komt gewoon goed, en hij heeft gewoon jouw uitgekozen om dat kindje te krijgen. *doet 11 weken dansje* nog 1 week tot die 12 weken grens en op de helft met moeders voor moeders. Hoe is het met alle meiden op het wachtbankje???
He bah, vervelend dat je herkend werd kiraa! Breeze, Jeetje dat is balen (om het even zacht uit te drukken) Hopelijk is het zaad bij jou niet selectief en is het deze maand raak! Wat raar van je hond, lely. Wie weet heeft hij het inderdaad door! Is zo leuk van dieren, lijkt net alsof ze het begrijpen. Eigen ego: nog steeds kramp in mijn baarmoeder, zo gek! En het schiet door naar mijn kiezen. Heb het gevoel alsof ik een marathon heb gelopen! Achja... We zien het wel.
meen je niet kiraa... nou lekker dan. kijk dat zou ik dus echt niet willen he!! je kan wel andere account aanmaken maar wie weet spiekt diegene hier mee? pfff lijkt me zo irri. ik ga nu de cb doen... hoop dat hij 3+ aangeeft maar zal erom spannen
Ah mooi zo Rica! Is het toch echt Pff ik weet niet wat hier gebeurd, maar voel me helemaal niet lekker.. Mn buik doet pijn, en ik ben nóg misselijker.. Geen bloed, dus het zal vast het groeien zijn Vanmiddag maar eens aangeven bij de vk.. Eindelijk mn intake! Maar het is alleen maar een uurtje babbelen.. Naja.. moet maar
je groeit vast en je hcg is nu torenhoog... lekker misselijk makend tilaena ja best wel alleen deze week ff doorkomen. had ff teruggezocht en idd met 5.3 wast virige keer mis maar ga daar niet meer op blijven hammeren. naja als ik 6 weken ben
Kan me voorstellen dat je het eng vind Rica.. maar je hcg loopt mooi op, een teken dat het goed gaat! Net nog even op de site van de vk gekeken.. In principe sta je bij 1 vk onder controle! Er zijn wel wat andere die de echo's doen, en die de counseling gesprekken doen.. maar verder sta je bij 1 persoon onder behandeling Voor zover mogelijk, je mag dit zelf aangeven. Wauw!
Dat is fijn lely Proberen ze bij mij in het ziekenhuis ook te doen, maar bij de vk praktijk die als ik thuiskom komt controleren zijn ze met 3 en als ik daar zou zijn, ga je naar alle drie omdat ze van te voren niet weten wie er ij de bevalling gaat zijn. Dus das mooi voor jou.
Meiden, ik blijf toch doorgaan op mijn eigen vertrouwde naampje.. Ben er iets teveel aan gehecht.. Beheer heeft mijn prive-gevoelige info verwijderd (dan weten jullie wel welke onderwerpen ik bedoel..) en ik hou het nu gewoon even in de gaten of er meegelezen word mocht dit toch gebeuren, dan ga ik mijn account alsnog verwijderen...
Breeze, er is maar 1 zaadje voor nodig meid. Ik duim voor je! Rica; hoera! Komt goed! Lely; veel plezier met je uurtje babbelen
@ Breeze; dat is nog es een naar bericht! Komt vast in normale relaties ook voor, maar je hoopt toch een beetje op superzaad waar je gelijk zwanger van bent @ Lely; die honden van mij liggen ook al een paar weken strak tegen mij aangedrukt alsof ik ze bang zijn dat ik ervandoor ga ofzo.. @ Amely; kiespijn van je baarmoeder? Haha daar moest ik even heel hard om lachen.. Jij hebt mooie "voortekenen" om te vertellen, mocht je straks zwanger zijn! Je kreeg er kiespijn van Jeeej Rica, 3+! Gaat hartstikke goed daarbinnen!
kiraa wat een h*fter die agent zeg en wat zijn de dames weer een schijnheiligeboontjes. Zij rijden natuurlijk nooit te hard (eerder te zacht), rijden nooit door oranje en stoppen liever met 2 banden over de streep heen etc etc. Niks van aantrekken en inderdaad een klacht indienen al zullen ze daar niks mee doen waarschijnlijk maar je weet maar nooit. Klinkt goed amely de duimen draaien rond, ben alleen vergeten wanneer jij kan/ gaat testen???? Loopt mooi op Rica succes vanmiddag lely!! Hier echt aan het bijkomen van 2 drukken dagen, maandag aan de rest van de familie/ vrienden en team vertelt. Gisteren nog even snel langs mijn opa en oma en op mijn werk langs om het te vertellen. En moest gisteravond aan het werk maar ik was zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo moe niet normaal meer. Lig meestal om 22:00 op bed maar moest werken tot 23:00 dus dat werd lastig naja we hebben het overleefd en vandaag lekker een dagje vrij. *is weer bij gelezen en gaat zich zelf even een lekker onbijtje klaar maken* Ohja ik was breeze vergeten sorry dat is flink balen meid maar hopelijk is het deze maand raak. Maar mocht het niet zo zijn, kan je ook een andere donor uitzoeken???????
Breeze geen leuk bericht idd, maar wel goed zaad beetje dubel dan! Kiraa hoop dat meelezer idd haar/zijn mond houd. Hier gisteren toch nog geklust. Als ik de 30 dagen is morgen de ovulatie en bij 28 gisteren. We hebben op 5,8,10,12 en 15 geklusd. Natuurlijk gewoon ermee doorgaan. De ovu test was drie dagen terug vrij donker, maar net niet even donkercals de controle streep. De dag erna was de streep heel licht en gisteren weg. Nog maar even door testen
Pfoeh..! Wat is er hier een hoop gekletst..... Kan me alleen niet alles meer herinneren, wat het dus ook erg moeilijk maakt om op iedereen te reageren... Breeze: Wat balen van dat bericht... Ik duim voor je dat het deze maand raak is Rica: Kan me inderdaad goed voorstellen dat deze week toch erg spannend blijft... Hopelijk geeft die Cb genoeg vertrouwen om deze week goed door te komen... Kira: Wat een supervervelende situatie van de politie.. Zat inderdaad met afschuw alle reacties te lezen... Pfff.. En dan ook nog eens een bekende.. Hoop inderdaad dat die persoon haar mond houdt.. Lely: Veel plezier bij de intake Smurffin: Genietse van je vrije dag.. Sorry voor degenen die ik vergeten ben... Hier: Eigenlijk helemaal niets bijzonders... Misselijkheid is heel afwisselend.. De ene ochtend wel, de andere ochtend helemaal niets.. Eigenlijk mag ik dus helemaal niet klagen
Hoeveel niet zwangeren hebben we trouwens nog? 6? Laten we hopen dat dit op zijn minst 3 gaat worden in feb. Rica succes deze week, al zegt die cb genoeg! Geniet van alle kwalen