Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Floor kan best zijn dat je ovu geweest is, bij mijn stipjes werd ie ook net niet even donker als de controle streep maar was het wel mijn ei. Dus hou het in de gaten en test voor de zekerheid nog even door.

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    September (s)toppers!

Wie is wie
    Amely86 - 26 jaar - ronde 4 - 1e kindje (MMM)
    Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje
    Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 5 - 1e kindje
    Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje
    Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje
    Kiss2012 - 25 jaar - ronde 4- 1e kindje
    Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje
    Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje
    Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM)
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje
    Mouserin - 23 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje
    Nic25 - 25 jaar -ronde 5 - 1e kindje
    Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - Ronde 4 zwanger - 2e kindje
    Roos99 - 25 jaar - Ronde 5 - 1e kindje
    Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje
    Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Wonnie - 27 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje

NOD lijst
    24 januari: Breeze
    25 januari: Amely86
    29 januari: Nic25
    31 januari: Floor32
    5 februari: Roos99
    14 februari: Mama-in-love
    .... Kiss2012

♥ZWANGER!♥
    ♥Juni 2013♥
    6 juni: Raket78 - Ronde 1 - Dochter
    12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 - Dochter
    26 juni: Bibo - Ronde 2
    ♥juli 2013♥
    4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2- verrassing
    15 juli: Kiraa – Ronde 2 - 20 weken echo afwachten
    15 juli: Mamalicious - Ronde 2
    ♥augustus 2013♥
    10 augustus: tilaena - ronde 3
    13 augustus: Smurffin - ronde 3 - verrassing
    20 augustus: Nouck 85 - ronde 3
    11 augustus: Denise 90 - ronde 3
    22 augustus: Madeliefste - ronde 4
    27 augustus: lely27 - ronde 3 - verrassing
    ♥ September 2013♥
    1 september: Kikker85 - ronde 3 - verrassing
    3 september: Mouserin - ronde 4
    5 september: Wonnie - ronde 4
    17 september: Rica - ronde 4

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Rica - ronde 2
    Bloem85 - ronde 2
    Mama-in-love - ronde 3
    Kiss2012 - ronde 3

Nog 7 te gaan! :)

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zeven niet zwangere dat is teveel dames! Flink klussen deze maand! Op naar 100% roze

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik laat het ziekenhuis het werk doen deze maand :D

5. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Haha Sorry typfoutje, typ op mijn mobiel en even snel tussendoor op mijn werk! Haha!
    Denk dat het spierpijn of zoiets moest zijn, weet de context niet meer haha! Ben echt super vergeetachtig sinds gisteren. Maar ben ook gewoon erg moe, dus daar komt het van.

Zou super zijn als we deze maand 100% roze zijn. Maar ik moet eerlijk zeggen, geloof.nog niet dat het deze maand raak is bij mij.

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Nee hier het zelfde haha maar je verliest de moet vind ik na een paar maanden. Ik denk soms misschien lukt het niet of pas over een jaar of zo. Nouja we zien wel.

7. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    @Floor en Amely, komt goed!! Wanneer je het juist niet verwacht... ;)

8. lely27

lely27 Niet meer actief

#1088 lely27, 16 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2013
    Ah, de intake gehad :D Hoop info, niks nieuws gehoord. Alleen.. ik ben te zwaar.. en ik mag nog 9kg aankomen tot een bevalling thuis, in mn eigen bed.. daarna moet het beneden, of in het ziekenhuis.. Tsja.. dat maakt de keus makkelijk.. Zodra die grens is bereikt ga ik dus bevallen in het geboortecentrum
    Wel balen.. wist wel dat ik zwaar was.. maar nooit gedacht.. voel me een beetje een vetklep :(
    vanwege ml zn werk raadde ze wel aan om vandaag al de afspraak te maken voor de echo.. die staat op 7 februari. Ik zou meer mogelijkheden hebben voor die afspraak.. Not.. Bah :( Ik had beter eerder kunnen bellen, ipv braaf wachten tot 6 weken.. Loop nu constant achter de feiten aan

9. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Nou ik heb wel hele goeie hoop :D
    heb nu een echte super duidelijke ovu test gehad de 13e en toen hebben we ook gelijk geklust.. wel ma alleen die dag. Dus ik heb goede hoop!! Voel alleen nog niks... ben heel benieuwd!!
    Ben nu wel snotverkoude.. heeft dat invloed? iemand een idee?

10. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ Lely; ben jij te zwaar? Heb je buikfoto's es bekeken maar dat valt toch reuze mee?? Vanaf hoeveel kilo mag je niet meer thuis bevallen dan..? Ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen, denk ik :D Lijkt me veel fijner gevoel, veiliger.. :) en hoe bedoel je, meer mogelijkheden voor die afapraak? Dat je hem eerder wilt? Wat zei de vk trwns van het bloedverlies enzo? Mocht je geen extra echo? :D

Nee nic, zover ik weet heeft dat geen invloed.. ;) ik ben altijd verkouden haha! (Licht chronische verkoudheid)

11. lely27

lely27 Niet meer actief

Niet meer gevraagd omdat het goed gaat.
    Tot 100kg mag je boven bevallen, daarna gaat het ambulance personeel mopperen. Mocht wel thuis bevallen. In een bed beneden of een matras op de tafel.
    Ja doei!

En extra mogelijkheden, dat er dan nog meer tijden mogelijk waren. Meer dagen en meer momenten vrij.
    Maar dat viel vies tegen. Ik heb nu de echo als ik 11+2 weken ben

12. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Als je het echt te lang vind duren, in utrecht zit een heel goedkoop echo bureau.. Weet dat ze voor geslachtsbepaling 27,50 vragen dus voor termijn zal ook zoiets zijn.. Bij jou in de buurt zit vast ook wel een goedkope.. :)

13. lely27

lely27 Niet meer actief

Nee hoor, ik wacht. het gewoon af.
    Thanks voor de tip ;) maar die 3 weken overleef ik wel

14. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Op mn banner staat 6 weken + 6 dagen....maar volgens mijn 'berekening' mag ik vandaag mijn 7wekendansje doen!!

*Doet 7 weken dansje!!*

15. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H

Dat zou idd top zijn! Flink aan de klus! :p

@ allemaal! wat een verhalen als je even 1/2 dagen niet de tijd hebt om te kijken hihi! moet t toch ff bij gaan houden.. Heb wel erg gelachen om dat MILF verhaal! :)

16. lely27

lely27 Niet meer actief

bedoelde het meer ivm werk van ml. Die kan niet zomaar even tussendoor langs komen, hij werkt 1.5 uur van huis.
    Moet dus echt goed gepland worden, anders kan hij er niet bij zijn.

En volgens de vk zou ik nu nog op genoeg datums een afspraak voor de echo kunnen maken. Maar het was alleen maar op donderdag (dat is al minder handig) en het vroegste wat ze had was 9.45.. en anders een week later om 8.30.
    Gelukkig kan ML die eerste datum ;)

17. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Jippie rica we gaan er vanuit dat het nu goed blijft gaan :) floor hoop dat je gelijk heb met 100% roze :)

18. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Poeh wat een hoop gekletst is er weer!
    Kiraa, vervelend dat je herkend bent, ik heb t ook gehad een poosje terug. De gedragswetenschapper van mijn werk oeps! Maar gelukkig heb ik niet hele aparte ingen op zp staan, dus maak me er niet zo druk om. Zo te zien leest ze ook niet in dit topic, want die namen onderaan houd ik ook wel in de gaten hihi.
    En ook vervelend met dat verhaal van de politie, had je topic gelezen, maar wat een gezeur zeg! Groot gelijk dat je m hebt laten sluiten!

Breeze, vervelend bericht over je donor zeg! Wat ga je nu doen? Andere donor.

Amely, klinkt wel hoop vol!!

Sorry meiden, weet ff niet meer wat ikallemaal gelezen heb!

Hier vandaag gekeken naar meubeltjes voor mijn dochters kamertje. Erg leuke gezien maar wel vrij duur! We denken er nog ff over na!
    Vandaag laatste dagje plassen voor MvM, heerlijk eindelijk weer normaal plassen hihi. Morgen alweer 16 weken. Tijd gaat echt veel sneller dan bij de eerste!

19. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Van mij staan er ook niet zulke bijzondere dingen op, behalve van mijn ene frustratie-punt waar ik wel eens over klaag.. En aangezien ik het niet leuk zou vinden als dat ineens openbaar word door zp.. Dat zou allerminst fijn zijn natuurlijk ;) Maar die berichten zijn nu verwijderd dus heb ik niks meer van te vrezen.. En dan nu gewoon opletten met wat ik zeg.. En tja, mss leest ze wel helemaal niet mee maar neem liever het zekere voor het onzekere natuurlijk.. :)

20. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Dames, even een vraagje, weet zeker dat deze al meerdere keren gevraagd is maar goed. Welke zwangerschapstest moet ik kopen, het liefst online. Had van zwangerenkids de ovu-testen maar ik vond ze niet echt prettig. Heb ook die van kruidvat gehad maar daar hoor ik slechte verhalen over.Heb nog 1 test van clearblue digital liggen maar die wil ik bewaren voor als ik een positieve test heb. Dus....wie kan mij advies geven!

Deel Deze Pagina