Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik gebruikte ook de casettes van zw&kids :) teste 4 dagen voor nod ee tuurstreepje en de 9 daarna, 9 testen die steeds donkerder werden :D Hihi.. Dus ik was heel tevreden en die dingen zijn iets makkelijker de "bedienen" want over een staafje piesen is niet voor mij weggelegd :D

Rica, das ff klote! Sommige mensen zijn ook zooo kinderachtig he?! Kan me voorstellen dat je baalt maar ik had wss zoiets gehad van, steek dat ding maar in je **** :D Haha..

Kiss, waarom geef je je testen weg? Wil je zelf traks niet meer testen? ;)

2. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Oma Amely ze het staan in je onderschrift pcos een vriendin hier op het forum love 2011 die krijgt daar volgende week de uit slag van ben jij nu ook begonnen met clomid zag ik staan ik hoop dat het Elst ze er echt heel veel positieve verhalen over :)

3. kiss2012

Haha jawel hoor kiraa maar ik testen de vorige keer met die van de etos negatief en vond de clearbleu fijner dus vandaar lag waarschijnlijk ook aan mezelf de vorige keer ma had ik nog te weinig hormonen aangemaakt mar heb hier nu ook die digitale :)

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik heb qua ovu testen de dipsticks van zwanger en kids en de cassette van hun voor de zwangerschapstesten.

Moet je boven de 100 in het ziekenhuis?? dat wist ik niet.. mooi ik wilde dat graag, maar dacht dat het niet mocht als er niets is.
    Maar ik zit al op het randje nu (94 kilo) dus die 100 ga ik wel halen. hahaha Ben nu wel weer aan het lijnen (alweer 3 kilo eraf) dus opletten dat er niet teveel af gaat haha Nee als het thuis moet dan thuis, maar voel me zekerder in het ziekenhuis denk ik

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hihi ik moet nog 35 kilo voor ik 100 kilo weeg.. :D lijkt me niet haalbaar dus dan maar extra dokken ;)

6. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    ik denk dat ik ook in het zkh wil bevallen, maar heb goede verzekering geloof dat ik dan niet zoveel hoef te betalen.

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ziekenhuis vond ik zoooo fijn... we kregen zelf de kraamsuite voor de nacht waar we samen mochten slapen. en ik kon schreeuwen en idioot doen wat ik wou, niemand kon me horen naja in ieder geval de buren niet.
    helaas moet ik nu 30 min rijden tot ziekenhuis en mag partner niet blijven.... das minder maar dan nog vond ik ziekenhuis fijner, geen rotzooi en kon me lekker laten gaan!!
    thuis wisten de buren al dat het begon, vk was er al 3 keer geweest en op het einde liep ik te janken hahaha
    honden hadden de hele nacht geblaft :(
    ik beviel in de avond dus we mochten blijven slapen, en de koelkast vast gevuld met drinken en veel lekkers!! het leek wel alsof ik op vakantie was ECHT!!!
    heb dat als heel prettig ervaren.

thuis ben ik toch gestreest want ik ben super netjes en het idee dat al die lakens en mensen door mn kamer heen wandelen, nee de gedachte maakt mij alleen al onrustig!

8. lely27

lely27 Niet meer actief

Je mag wel thuis bevallen boven de 100kg
    Maar dan draagt de ambulance je niet meer naar beneden

Je moet dan dus beneden bevallen, en daar is hier geen plek voor.
    Je moet er een bed neerzetten, of een matras op de keukentafel

En aangezien beiden me niet aanstaan, wordt het dus t geboortehotel :)

Maar thuis op de weegschaal, zonder kleren en schoenen, weeg ik 86..
    Klinkt iets minder dramatisch als 91..

9. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ Rica; wandelende lakens? :D Hahaha sorry, beetje gevat vandaag volgens mij..

@ Lely; dat is nogal een verschil hihi ;) geboortehotel hebben we hier niet in de buurt volgens mij.. Ga ik es uitzoeken..

10. kiss2012

Ik zou ook liever in het zh bevallen maar dat komt ook omdat ik ook een half uur bij het zh vandaan woon en geeft toch een veiliger gevoel

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha ja die dingen stoffen mn hele huis door, ik moet geen drukke bedoeling hebben in een kamertje van 8 bij 4 (gok) wat ikzelf moet schoonhouden...
    zelfde als de kraamhulp, heel leuk maar het is nooit goed hahaha
    naja de vorige was echt een topmens, ze deed goed haar best en ze deed het ook wel goed alleen ik doe het net iets beter hahahaha

kiraa jaaa nee een matras op tafel is lekker, zeker boven de 100 kilo, moet ik mij zorgen gaan maken dat hij krak zegt??
    hmmmm wat zullen we doen, de keukentafel zodat ze goed bij mn muts komen of de bijzet tafeltjes, zal ik er dan 1 doen? dat is dan lachen!!

pfff nee zie het voor mij, whahaha

12. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Haha wij hebben zo'n uitschuifbare tafel :D dat je halverwege ineens tussen de tafel flikkert.. Volgens mij ga ik al genoeg schelden op dat moment dus laat die tafel maar zitten.. Mijn slaapkamer is 3 bij 3 met schuinlopend dak, lijkt me geen pretje voor de verloskundige ;)

13. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Ik zie het al voor me, bevallen op de keukentafel, haha!
    Nee lijkt me niks!
    Weet niet of ik ooit de 100kg ga halen dan moet ik minstens 40kg aankomen. Tenzij het een tweeling is denk ik niet dat ik het haal :D

Kiss: ben deze maand begonnen met de clomid dus of het werkt...in ieder geval kreeg ik er wel een eisprong van!

14. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Wat denken jullie trwns van een badbevalling? Lijkt me echt geweldig, maar het idee om in mijn eigen bloed en andere troep dat eruit komt, te drijven.. Dat houdt me dan weer heel erg tegen :D

15. kiss2012

Amely een eisprong is al goed nieuws :)

Maar wat dachten jullie van een bar tafel leg je gelijk op oog hoogte haha

Kiraa dat bad leek mij ook wel fijn

16. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Was vanavond trwns met ml bij de griek aan het eten, hier in het dorp. En die baas is een bekende van ons/schoonouders en hij zei opeens tegen mij; jij krijgt een meisje! :$ Haha ik ben de laatste weken wat voller/zachter geworden in mijn gezicht aldus iedereen (zie het zelf niet) en aldus hem is dat een teken dat je een meisje krijgt.. Hij had een hele theorie over vocht vast houden blabla.. Haha kzei al; ben het helemaal met je eens, ik denk ook een meisje! Dus als het een jongetje word krijg ik van hem een pizza, en word het echt een meisje, dan krijgt hij van mij een slaatje! :D (issie gek op :D)

Zo grappig! K voel mezelf steeds meer bevestigd, nu alleen nog de echo :D

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee lijkt me niks, ik had het al zo warm .... haha

ik had ook altijd 35 kilo te gaan tot de 100 maar na de eerste is er helaas wat blijven hangen!! Maar denk nu nog niet dat ik de 100 haal, teminste ik hoop het ook echt niet!
    moet ik 23 kilo aankomen!

18. lely27

lely27 Niet meer actief

Ik ga ruim over die 100 heen.. vocht vasthouden en zo..

En dat bad.. afgezien van alles wat er in drijft.. (ieuwwwwwww en ik was al misselijk) ben ik bang dat t water koud wordt :D

Doe mij maar een bed.. en geen bar hahaha..
    Ohh echt die tafel.. ik zag t ook helemaal voor me.. tafel krakt door.. bah bah bah
    Nee hoor, geboortehotel :D

19. kiss2012

Lely waar zit bij jou het dichts bijziende geboorte hotel ?

20. lely27

lely27 Niet meer actief

Op 5 minuten van mn huis :D t gaat pas in maart open

T word in t ziekenhuis hier gemaakt.. en daar wonen we echt super dichtbij

Deel Deze Pagina