lijkt me niks, in bad bevallen. Al die zooi die er dan in kan drijven, bah! Zo'n kraamhotel lijkt me ook wel! Volgens mij zit er een in rotterdam. Is wel 25 min rijden maar toch! En anders gewoon thuis op de keukentafel! Zie me al liggen en dan gewoon de volgende dag brood eten aan de tafel!
Hahaha nou Amely, ik denk niet dat jij er dan brood eet hahaha Blegh Ik bof wel hoor, zo dichtbij alles te hebben Ook perfecte timing dat ze dit jaar open gaan
krijg allemaal vieze gedachtes hier haha bad lijkt me wel fijn, maar het liefst dan met een verblindende bril op haha
Brr.. lijkt me zo erg.. zit je in dat bad.. samen met ml of vl.. in je eigen uitwerpselen! Ik hou veel van hem, maar toiletzaken hou ik graag gescheiden! En als het er dan toch uit moet komen (wat gemeen zou zijn want nu zit ik mega verstopt) dan liever niet in t zelfde water als hij zit. Ml mag trouwens bij mn hoofd komen staan.. dat oorlogsgebied hoeft hij niet te zien.. arme ml
Hahahahahahahaha, het was ook niet mijn bedoeling om manlief erbij in te laten zitten... dan drijft zijn kots er zometeen ook nog tussen Oh bah haha, nu word ik misselijk nu ik het me in ga beelden
whahaha idd hij moet er niet bij zitten haha ieuw nee mooi dat je het zegt lely, maar wat vinden jullie ervan als ml tijdens de bevalling gaat kijken?? ik wil dat eigenlijk niet hebben.... klinkt stom, maar moet er niet aan denken. vind dat zonder bevalling al niet prettig
Ik denk dat me dat op het moment echt helemaal niks uitmaakt haha.. Maar voor nu hoeft dat van mij ook niet, al weet ie heus wel hoe ik eruit zie down there.. Maar het idee hihi.. Ik wil er verder ook niemand bij, moeder ofzo.. Wat hier niet echt gebruikelijk is maar ik moet me moeder ook echt niet boven me bed hebben
Haha nou mijn mannelijke collega is net vader geworden en hij heeft bij haar hoofd gestaan. Één keer er omheen gelopen maar niet gekeken zoals hij zelf zei, haha
Mijn ouders vertelden pas geleden over de bevalling waarbij ik geboren ben, kwam me vader de trap op, zag me moeder met haar benen wijd liggen en het enige wat hij zei was; ik ga weer naar beneden hoor! Hahaha dus me vader heeft mij niet geboren zien worden, me oma wel Heb net even gevraagd aan manlief of hij down there gaat kijken als ik bezig ben. "Tuurlijk" zegtie! Whahahahahahahahahaha!!
Hahaha het idee vind ik toch niet prettig. Trouwens de streep op de ovu test is bijna weg. Denk ik ik of mijn ei de 13 heb gehad of moet nog komen. Misschien ook wel steeds laat getest, rond 22uur Testen nog even door, denk ik. Tot wanneer deden jullie dat? Als ik nog een week test lijkt me het wel voldoende toch?
Wat een held! Hier trouwens vanmorgen een enorme temperatuur dip van wel 0.6 graden! Dat is echt veel, heb ik nog niet eerder gehad. Kan wijzen op een innesteling moet de temperatuur wel de komende dagen weer snel omhoog gaan.
Ik denk dat je ovu is geweest Floor. Ik kan het ook altijd goed merken aan mijn vruchtbaar slijm. Dat wordt een dag na de eisprong al snel minder bij mij. Maar dat verschilt per persoon. Temperaturen geeft meestal ook een goed beeld. Mss moet je dat eens proberen? Maar beter nog: lekker zwanger worden deze ronde
@ floor, heb nooit ovu testen gedaan maar als je je ei hebt gehad kun je toch stoppen met testen? Lijkt me zonde van je testen en 2 x een ei is heeeeel zeldzaam! @ Breeze, duimen voor jou kan weer beginnen dus! Spannend hoor! Hopelijk ben jij net die ene geluksvogel met dit zaad Ik heb net even proefkonijnen-de bevalling (met die valerio en dennis) terug gekeken met manlief! Hebben jullie dat ook gezien? Ik heb net niet in me broek gepiest van het lachen Hahaha ml zegt; ist wel goed dat je dit kijkt, durf je nu nog wel..? Hahaha echt een aanrader om te kijken
Maar ik weet niet of dit mijn ei was. ... Ik test denk ik nog even door. Tempen heb ik nooit gedaan ik ben daar veel te laks in. Zie me niet iedere morgen de wekken zetten eerlijk gezegt. Weet nu al dat ik het vergeet. Slijm kan ik wel eens bij gaan houden, heb in deze maanden wel vaak gekeken, maar niet echt een patroon erin kunnen vinden. Vaak is het slijmerig wit, maar eigenlijk nooit doorzichtig. Die bevalling is super! Wat een gasten zijn dat hahaha
Heb idd stukjes gezien, maar kon er niet naar kijken kreeg al kramp bij het idee! Nu lekker slapen, weer 12 uur niet gehaald
Eigen ziekenhuis zit hiet op een min of 5 met de auto vandaan maar mag dus een half uur naar het sophia gaan rijden. De bevalling van valerio en dennis, ik bleef er bijna in van het lachen. Hier gaat mijn moeder bij de bevalling zijn. En moet niet denken aan een bad bevalling. Vandaag mijn nichtje heel lang vastgehouden. Zo'n mooi en lief meisje! Helemaal verliefd. Mams werd door haar moeder (oma) oma genoemd, blijkbaar is dat daar traditie (hindoestaans/surinaams) want mijn moeder is de zus van de echte (overleden) oma. Dus mams grapte van oww ben ik toch nog voor mijn 60ste oma haha, dat wordt ze nl zaterdag. Was een super middag en ik was verbaasd hoe goed moeders al weer op de been was en rondliep enzo.
Wat is dat toch met moeders die voor een bepaalde leeftijd oma willen zijn Mijn mams wilde voor haar 50ste oma worden. en met dank aan mn zusje is dat ook gelukt Maar heerlijk Tila! knuffelen met een baby! Ik kan ook super lang met ze zitten, vind dat zo fijn Breeze spannend! Tempen heb ik nooit gedaan, ik ben inderdaad ook te laks. Maar ik heb wel van die tempdaling gehoord! Mn duimen zijn weer aan het draauen voor je! Floor, t kan best dat je je ei gemist hebt op de testen, want de eerste dagen had je niet heel regelmatig getest toch? Had je de dag voor je donkere test, ook getest? En sommige vrouwen hebben zo'n snelle lh piek, dat je je piek dus mist met maar 1x per dag testen Hier ook ovu testen gebruikt in de maand dat ik zwanger werd Ik had een bijna positieve test, maar ik kon mn eisprong altijd voelen (ik deed de ovu testen om te checken of ik echt mn ei voelde) En echt, een halve dag na mn ei was de test al weer lichter Als ik jou was zou ik testen tot het weekend. Daarna stoppen als je testen licht blijven
Nee ik ben de 13de dag pas gaan testen. Oh idd kunnen dat ik het ei gemist heb. Maargoed wat je al zegt, ik test nog even door en dan wachten maar weer