Haha die hond van mij staat ook al 2 weken te springen voor de kast waar een beertje voor de baby instaat Lelijke beer, maar wel van happy horse dus die geef ik dan maar niet aan de hond voor er straks naar gevraagd word Amely, ik had ook 4 dagen voor nod een tuurdertuur streepje.. Moest echt flink kantelen dus goed kijken voor je denkt dattie negatief is hahaha! Tilaena; ja ik geloof ook niet dat die nub betrouwbaar is hoor! Maar wel grappig net als die chinese kalenders enzo @ floor; mijn moeder had nergens last van maar mijn oma at zelfs koffiedik om de misselijkheid tegen te gaan want dat hielp bij haar het best.. Echt zoooo vies! En dat 9 maanden lang..
pppfff moet je toch niet aan denken kiraa bah bah de NUB hoor ik eigenlijk alleen maar goede verhalen over, maar het lijkt me sterkt dat het zo vroeg al kan. bizar.
Volgens de chinese kalender krijg ik een jongen, maar iedereen en dan bedoel ik ook echt iedereen in mijn omgeving die het weet, denkt dat ik een meisje krijg. Dus we zullen zien. Mijn moeder had totaal geen zwangerschaps klachten. Ik heb hele lichte dus vergeleken met de rest hier mag ik absoluut niet klagen. Ik ga mijn tuurbril vast klaar liggen.
Zal zondag een testje doen, dus leg de tuurbril maar klaar.oHoop natuurlijk niet dat jullie dat nodig hebben omdat de test lekker duidelijk is. (Duim duim) Weet niet of mijn biomam last heeft gehad van kwaaltjes. Ze was wel zwanger van 3 dus haat hgc zal wel torenhoog zijn geweest. Het enige dat ik weet is dat ze aan het einde tegen zwangerschapsvergifting zat. Weet niet of dat erfelijk is? Ooh floor, die leek me ook leuk die film. Ben alleen nog in het zwembad, moest de kindjes lesgeven tot 21.00 en Vl moet de volwassenen tot 22.00 lesgeven. Zelfs hier duurt wachten lang!
dit zijn mijn uitslagen per maand 32 J M J M M M M M M M M J deze maand zal het dus een jongen moeten worden....hmmmm hopen dat ik degeen ben die bewijst dat dit nep is hahaah klopt het bij de andere die al weten wat ze krijgen?
ook nog eens... pppff krijg je dan nooit zekerheid?? hahah oooh ik wou dat dit forum niet zo geheim was hahah ik heb iets leuks te vertellen, maar als mensen lezen wat het is kunnen ze me herkennen haha Wordt tijd dat ik zwanger raak... kom ik onder een andere naam terug en zal het vertellen lol ook dit is iets wat ik nog niet verder kan delen grr maak het mijzelf wel moeilijk...
Lol net op 8 verschillende sites gekeken naar de chinese kalender. 4 zeggen jongen en 4 zeggen meisje haha
Nee zekerheid heb je pas als het nar buiten komt al is de 16 of 20 weken echo wel redelijk betrouwbaar.
woow wat een hoop weer meiden! raket 20 weken! wauw! en dansen, dan maar alleen met je handen en pfff.. je zou de vk toch..!! gelukkig was alles goed! kiraa wat fijn dat je niet meer misselijk bent! geslacht: ik denk een jongetje bij mezelf!! Maar goed, we willen het een verrassing houden, dus nog heeeeeeeeel lang geduld hebben haha Adoptie: wel eens over nagedacht, maar ik denk niet dat ik het kan. Net zoals pleegzorg. Vind het super knap! Maar ik kan het niet. Kan er helaas ook geen advies in geven En wie was er nou jarig?? In elk geval gefeliciteerd!! Leuke dag gehad? En de rest, sorry vergeten Hier: vanavond bij een collega op kraambezoek geweest, kindje is 4 weekjes nu. Wat een scheetje! Ik vond het overgeven van het kindje aan een ander wel moeilijk.. en het aanpakken gaat al wat beter (moest haar bij een collega wegpakken) Maar inderdaad, de gedachte.. oohh straks ik zelf ook! Super Wij gaan de vrienden trouwens overvallen.. 7 febr hebben we de echo.. als alles goed is ga ik een buikband dragen, de 9e.. Dan hebben we een housewarming en komen alle vrienden van ons ook. Heb al met degene van wie de housewarming is overlegd, ze vond het een super leuk idee! dan weten ze het ook in 1x Plus dat die vrienden er al sinds de zomer wonen.. dus een echte housewarming is het niet meer haha Twijfel trouwens nog wel hoor.. Maar denk dat dat de makkelijkste manier is. Wat zouden jullie doen?
Floor, je maakt me nieuwsgierig Raket, heeft je man dan ook enig idee waar we die vragen over testmogelijkheden moeten stellen/wie we moeten benaderen over of een volledig profiel gemaakt kan worden? Wij zouden het nl echt niet weten en in NL is er niets mogelijk Ziek-zijn, de HG (Hyperemesis Gravidarum) die ik heb komt maar bij 1 op de 150 vrouwen voor, kleine kans dat hier nog iemand is! Groot nadeel is dat je 67% kans hebt het in een volgende zwangerschap weer te krijgen, en vaak is het dan nog een stap erger. Ben nu al benieuwd of ik dit nog ooit aan ga durven, en dan ben ik 'nog maar' 4 weken ziek :') Dit gun ik iig niemand, het fysieke is vreselijk en je mentale toestand holt gewoon mee achteruit. Die twee hangen zó sterk samen, maar dat is ook logisch als je je zo voelt denk ik...gelukkig maakt dat dat er hoop is dat als is me minder ziek ga voelen, ik ook die roze wolk ga vinden Morgen weer naar het ziekenhuis (en ja, de echo's blijven spannend ), we gaan dan ook naar andere medicatie kijken en kans bestaat dat het haldol zal worden, ook zodat ik kan slapen. Ik werk met psychiatrische patiënten en weet waarvoor haldol normaliter wordt gebruikt, dus het zal een flinke psychische drempel worden om dat daadwerkelijk te gaan gebruiken! Vandaag gelukkig een redelijke dag gehad, naar bed gaan is eng want nu is de kans weer groter dat morgen slechter is. Bwuh
(En Kiraa, wat onwijs fijn! Er is hoop! Licht aan het einde vanuit tunnel! Ik hoophoophoop dat het wegblijft bij je, en dat ik dit over een paar weekjes ook kan zeggen!)
Nou heb de buikbanden al wel besteld Een grijze effen.. en een paarse met witte handjes! dat durf ik dan wel te kopen voor de 12 weken echo je kan dit altijd bewaren.. t is voor mezelf.. niet voor de baby En thanks Floor vind het een beetje egoïstisch van mezelf.. daarmee vestig ik de aandacht wel mega op ons.. terwijl het hun housewarming is..
Flooooor, tell us! Je kan het binnen een uur weer gewoon verwijderen Dan weet ik het iig Hahahaha Maar Madeliefste, van goede nachtrust ga je je ook beter voelen maar ik snap je wel hoor! Je wilt gewoon zo graag dat het over is! Maar er is idd hoop! Hihi, hopelijk gaat het voor jou vanaf nu ook alleen maar beter.. Vind je de laatste paar dagen al een stuk positiever klinken hoor meid! Ook jij komt wel op je roze wolkje.. Lely; leuk idee!! Kzou het ook doen als je vrienden er toch al zo lang wonen haha!