Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lely27

lely27 Niet meer actief

Gemeen floor! :p

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    ik ga jullie gewoon hints geven. iedere week tot ik zwanger ben haha

de eerste hint is:
    ik vind het geweldig!!!!

tweede hint volgt volgende week vrijdag hahah

3. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Oei hints, ben ik heel slecht in!
    Ehm...... 3e hint graag?:D

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Pff.. Uhh... *denkt*maalt*denkt* je gaat verloven?? Of ben je al getrouwd? :D

5. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Pff jullie gaan snel! Mail met mobiel, dus onthoud niet alles..

Leuk Tilaena van je nichtje. Heerlijk zon kleintje vasthouden, zeker nu die van jou ook eraan komt!

Voor jullie gaat het ook opschieten Mama! Voel je je eierstokken al opzetten met eitjes? Hoeveel heb je er dan met zon punctie?

Nog gefeliciteerd Sophie, mooie leeftijd (jaloers :) )

Ik ben nu alles alweer vergeten.. Temperatuur was in 1 nacht bizar gestegen, ik er nu toch wel een beetje in geloven.. Test is nog wit, maar ook te vroeg. Tot nu toe ideaal temp kaartje :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,4 KB
      Weergaven:
      8
  6. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Ik denk dat ook trouwens Lely van Floor, privé groepsbericht :D

Gefeliciteerd Raket met de 20 wk grens! Verschil gaat nu al best groot worden. Straks bevallen de eerste en zitten wij nog op de wachtbank. Maar dat gaat niet gebeuren! Komende twee maanden gaan we nog ff knallen en kan de bank op Marktplaats :)

7. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Lookin good! Ben je alweer bezig met elke dag testen? :D

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    #1228 Floor32, 17 jan 2013
    Laatst bewerkt: 17 jan 2013
    Dat is idd een mooi kaartje! Duim duim duim voor jou breeze

Ik woon samen, maar het heeft niets met mijzelf te maken hahah indirect wel natuurlijk hahaha

9. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Jij maakt het wel spannend Floor! Nieuwe baan? Familie ook zwanger ( net als jij komende maand)

Uhhh ja Kiraa haha eerst heb ik maandag getest of Pregnyl eruit was. Anders is het vals positief. Heb nog van die zw dipsticks, nu nog twee..vrijdag en zaterdag :)

Tip voor de andere niet zwangeren, houd je lichaam warm! Geen koude voeten dus, eet niet te koud (koud water, salades) en niet teveel zuidelijk fruit (zou innesteling kunnen bemoeilijken). Dit heb ik al meerdere keren gelezen. *schrijft ze met sokken aan in bed*

Kruik op buik is dan weer te warm, bij voeten en rug mag wel. (Zeggen ze)

10. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Oh ik eet heel veel salades.. doe Khd arm dieet... Dus veel groentes en salade met camembert jummie!
    Koude voeten heb ik bijna altijd.

Nope,
    Niet trouwen/verloven
    Niet familie lid zwanger
    Niet een nieuwe baan

11. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Ik heb ook altijd koude voeten, deze maand op gelet dat ik ze warm hield. En liters verse sappen, tijdelijk helemaal mee gestopt.

He eisprong is al geweest aan je testen te zien. Heb nog even nagezocht over dat vruchtbaar slijm en dat had ik idd 2 dagen voor tot 2 dagen na eisprong. Maar dat hebben we de komende 9 mnd niet nodig...

12. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Nieuw huis dan?

13. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Nieuw paard/hond (op komst)

14. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hahaa geweldig dit maar nee.

Ik hoop het dat het ei al is geweest! Morgen dan alweer 4dpo

15. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Oei met dit laatste kom je in de goede richting...

16. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Even het voor mijn VK opnemen: Die kon er niets aan doen, ze wist niet eens dat ik mijn echo al had gehad omdat de resultaten niet aan haar doorgefaxt waren, anders had ze die wel eerst gelezen voordat wij binnen kwamen. Dus zo kwam het dat ze de echo-resultaten pas las waar wij bij zaten en ze ook ter plekke moest interpreteren. Maar spannend was het, ik zag ons meisje al haar hele leven aan de dialyse of zo iets! Gelukkig alles goed!

Chinese geslachtskalender: Geloof die onzin nou niet, dames! Bij mij klopt ie, maar ja... 50% kans he. Dan kun je beter nog de nub laten interpreteren, dat is tenminste ergens op gebaseerd. Al is ook de NUB interpretatie niet erg betrouwbaar, omdat je in het nub-stadium gewoon nog heel moeilijk iets over het geslacht kunt zeggen.

Ik stel voor dat, als we allemaal zwanger zijn, we het nieuwste maand-topic van dat moment binnenvallen en symbolisch de wachtbank aan hun overdragen :D

@ Lely: Je gaat het dus tijdens een housewarming vertellen? Leuk! Een leuke manier om te vertellen is om je man een groepsfoto van de hele groep te laten maken. Zorg dat je ergens in het midden van de groep terecht komt, en op het moment dat iedereen zijn kwek houdt om glimlachend te poseren, roep jij dat je zwanger bent! Als je man dan afdrukt (of stiekem een filmpje maakt) kun je de reacties van iedereen mooi zien! :)

@ Madeliefste: Die lijst waar... -was het Breeze?-... mee aankwam lijkt me een goeie om mee te beginnen. Dat er down syndroom bij staat zegt niet echt iets, prenatale testen staan namelijk vooral bekend om hun opsporing van downsyndroom. Dat wil niet zeggen dat ze alleen daarop testen. En trouwens, je VK heeft geloof ik ook haar speurneus opgezet. Een volledig profiel hoeft trouwens niet eens, zolang ze maar hemofilie testen!

@ Floor: Ik ben blij dat je het geweldig vindt, maar dat is een hint waar we niets mee kunnen natuurlijk! :D
    Wel blij voor je dat het een leuk geheim is!
    Ga je emigreren? [/zelfprojectie]

Ik ben nu 20 weken zwanger en tot nu toe hebben we voor de baby:
    - Babydagboek/plakboek
    - klein schaapjesknuffeltje
    - het grappige boekje "Good night gorilla". Ik kwam er later achter dat daar ook een filmpje van is: Good Night, Gorilla on Vimeo
    - het schattige boekje "On the night you were born"
    Verder hebben we nog niets gekocht, geen mutsje, geen sok, geen knoop. En... IK WIL SHOPPEN!
    Maandag vliegen we naar Nederland. En dan wordt er geshopt! :D

Ik heb trouwens een cursus geregeld voor mijn man en mij. Het is begin maart, van 9 tot 5, en maar 1 dag. Intensief dus! Tara Sharpe Massage Therapy Doula Prenatal Classes Kitchener Waterloo Cambridge

17. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oh Floor krijgt dus een huisdier :D

Raket, leuk idee van de wachtbank :D

18. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Nieuwe kat? Cavia? Schildpad? Brilslang?

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Je gaat verhuizen
    je bent een bekende nederlander (haha)
    je heb een licht streepje gepiest
    je gaat een reis maken
    je bent verloofd
    Je hebt een prijs gewonnen

zo meer weet ik niet!

ooo een dier.

hond kat gerbil vogel of een aap

20. lely27

lely27 Niet meer actief

Wauw raket, wat een leuke idee-en!
    Die foto is wel gaaf bedacht hahaha..
    Maar als ml. t goed vind wordt t toch de buikband.
    En leuk, maandag terug naar NL. Je hebt een mooie periode gekozen! sneeuw, en er wordt gesproken over een elfstedentocht!

Floor, je moet t echt zeggen hoor!

Een n brilslang?? Hahaha

Breeze spannend zeg! Hoop zo voor roze testjes!

Deel Deze Pagina