Ik zeg die Alaska wit, eerste link. Omdat ik meer van strak en modern hou! Andere is ook leuk maar niet helemaal mijn smaak.
@lely; nou hij is niet echt mat, dat is gewoon de naam.. Maar de hoogglans is echt te glanzerig vond ik in de winkel en deze is "normaal" glans zm Eigen foto
Mooi hoor deze! Ben zelf meer van "van alles wat" maar vind een mooie set ook leuk. Ik heb geen kamertje, maar een open ruimte boven. Dus dat wordt bedje en kastje, klaar! Op zich jammer, maar hij krijgt wel een wereldtuin Ook mooie temp Kiss. Heb ergens op zp topic zitten kijken van temp kaartjes van zwangeren, de helft heeft tempdip. Maar de rest niet, dus zegt niet altijd iets! Pff voel me best zwanger... Nu nog de test als bewijs, please!
Probeer je es een ovu test breeze Die geven soms ook strepen met zwangerschap.. Maja als ie dan posi is maak je jezelf helemaal gek wss
Heb vandaag ook al getest met zw dipstick, die kosten toch niks. Maar wit. Nog wat vroeg 6 voor nod. Heb nog kv2v5 gekocht, mag dus gewoon iedere dag testen van mezelf. Slaap lekker allemaal!
Voor degenen die nou echt nieuwsgierig zijn naar een normale winterse weersituatie in Canada, heb ik een derde foto geüpload naar mijn privé-album. Op deze foto sta ik voor een sneeuwbank tegenover de Ikea, februari 2011. @ Kiraa: Mooie kamertjes, allebei! de eerste vind ik misschien nog iets mooier dan de tweede. Ik zou wel combineren met wat kleur in acessoires en beddengoed dan. Als je de kamertjes hier ziet valt je mond open; lijkt wel alsof de tijd stil is blijven staan sinds de jaren 50! Vooral de bassinetjes zijn LELIJK! Maar dan wel van alle gemakken voorzien. Laatst zag ik op Kijiji (Canadese Marktplaats) een advertentie: Bassinet in minty condition. Vibrates and plays music. Remote control included. Echt, wat is dit?!! Ik heb mijn man laatst op de hoogte gebracht van het bestaan van Dikkie Dik. Hij zei meteen bars dat "Dicky the Dickhead" er bij ons niet in kwam!
**Heel zielig kommetje vanille vla eet** Onze kruik is lek gegaan! Blegh! Bed nat En dan word je wakker met honger.. en misselijk Oohhh Dicky the Dickhead??!! Er zijn zelfs uberschattige dikkie dick slofjes! **zet kommetje weg en gaat een poging doen tot slapen**
@Lely, alweer opgedroogd? Hihi! Vervelend zeg! Maar gelukkig is het maar water @Dicky the dickhead....Die kan toch niet ontbreken! @Kiraa, ik vind die eerste (Alaska) ook mooier, ben zelf meer van het 'moderne' dan van het 'ouderwetse'. Ik was zelf ook al een beetje aan het speuren geweest (nog voordat ik zwanger was haha) en ik vind deze heel erg leuk: Ledikant - Commode - Hanglegkast Ambiente | Interbaby | Baby-Dump
Breeze spannend..nu ook getest? Amely morgen he!! ooh ik hoop zo.. zij n wel weer toe aan een nieuw streepje! kiss ben zeer benieuwd! ben net wakker en even aan het bijkomen. zie mooie kamertjes voorbij komen!
goedemorgen dames ik heb voor de 2keer achter elkaar heerlijk geslapen in 1keer achter elkaar door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wauwwwwww zet het in de krant gebeurt anders nooit de laatste tijd. Mooie kamertjes hoor, kiraa ik vind die alaska wit ook mooier als die andere. Wonnie die van jou vind ik ook erg mooi.
Nou ik ga al 2 dagen rond 8 uur/half 9 naar boven met de bedoeling om nog even tv te kijken wat natuurlijk niet gebeurd! En dan word ik tegen 5 uur wakker (doordeweeks sta ik dan op, maar int weekend ga ik ff plassen en slaap ik weer door). Ben nog nooit zo moe geweest!!
Kiraa en wonnie mooie kamers . Ik heb ook niet veel ruimte helaas dus ik heb alleen 1 kast en een bedje M'n temp is vanmorgen gestegen na 37 dus geen temp daling weet ook niet of da altijd is met een innesteling ? Hebben jullie nog plannen vandaag
Mooie kamers zie ik voorbij komen! Hier is alles van marktplaats. Kastje hiervandaan, bedje daarvandaan en het is een leuke kamer geworden voor (zeer) weinig geld Maar wat is het leuk om te shoppen hé!! Ik vond het HEERLIJK!!
Ik zit ook ondertussen op marktplaats te kijken, maar ik wil graag een compleet kamertje (kan ik niks aan doen, is mijn karakter haha) en die vind ik niet op marktplaats... Maar we hebben nog tijd zat voordat we het gaan kopen dus we zoeken nog even door
Zooo volgens mij heb ik jullie allemaal een bericht gestuurd! Leuke kamers allemaal! Hier ook alwel een idee voor de kamer. Ik vind de lak heelerg mooi! Gisteren avond en vannacht nog geklust. Denk dat ik wel op de wachtbank kan gaan zitten. Al heb ik nu natuurlijk genoeg te doen haha heerlijk speuren op internet.
floor ik heb niks gekregen Geen idee hoe het kan kiraa, maar waarschijnlijk omdat ik donderdag een erg lange dag heb gehad op het werk. En ik nog steeds moet bijkomen normaal lig ik om 22:00 al op bed maar was pas om 23:30 thuis en was om 06:30 begonnen met werken. huisje is weer schoon en netjes *nu op de bank met beetje buikpijn*