Mijn profielfoto is zwaar beledigd Raket! :x Hoeft niet altijd zo te zijn Kiss. Kijk anders maar een in het topic van zp met tempkaartjes van zwangeren. Spannend! Fijn dat er weer een aantal zwangeren in "het land van de levenden" komen. Hier vanmorgen weer om half vijf wakker (dat is echt nieuw, normaal niet wakker te krijgen. Nu met maagzuur) maar nog steeds witte test, hoop morgen op tuurstreepje (liever niet op doordeweekse dag, dan moet ik meteen aan het werk). Temp nog skyhigh 37.2 ik ga zo starten met wat klussen: kastje kaal schuren en dan nog een kleurtje aanbrengen ipv donkere houtkleur. En verder verjaardag, boodschappen enz. Veel plezier allemaal (met shoppen )
Spannend Breeze! Je bent gewoon zwanger, ook is het nog omo-wit! Ik kon het ook niet laten en heb vanochtend ook een testje gedaan! Alleen zoals verwacht was het wit, volgens mij zag ik wel een indroogstreep, maar goed wit is wit. Nu ben ik ook heel erg vroeg met testen dus het kan nog alle kanten opgaan maar ben wel een beetje (lees: heel erg) teleurgesteld. Morgen nog eens proberen, heb tenslotte nog 2 zeer vroege testjes en 6 gewone zwangerschapstesten liggen. Welke kwaaltjes hadden jullie? Ik heb niet echt kwaaltjes behalve dan wat maagzuur en zere borsten....
Kiraa stuur eens door ga hier dood van nieuwsgierigheid! Breeze en Amely balen hoop dat t komt omdat jullie nog te vroeg zijn
@amely:7 dagen is wel heel erg vroeg. Ik heb sinds een week maagzuur, vooral s avonds Dag 21 enorme last van m'n borsten (tepels gevoelig!) daarna minder Het hele gebied rondom m'n baarmoeder voelt als een kacheltje Sinds paar dagen om 5 uur wakker om te plassen Snel weer hongergevoel na eten Zin om m'n hele huis anders in te richten En hoge temperatuur na enorme tempdip (innesteling?) Veel van bovenstaande had ik ook in ronde 1, dus ik houd wel rekening met neg testen. Ik zou alleen wel héél erg teleurgesteld zijn als het deze ronde niet raak blijkt te zijn..
Ja dat klopt mijn cyclus is door de gyn in de gaten gehouden omdat ik clomid heb geslikt om eisprong op te wekken. Ik had op cyclusdag 10 mijn eisprong en ga ervan uit dat mijn lf gewoon 14 dagen is. Heb aan de gyn gevraagd wat dan mijn noddag is en dat is 25 januari. Heb nu dus een super korte cyclus vergeleken met mijn andere cyclussen. Jouw kwaaltjes klinken bekend. Ik heb alleen heel de dag door last van maagzuur (sinds mijn eisprong) en sinds eergisteren onwijze pijn in mijn borsten, vooral de tepels. En honger, heb ik vooral als ik net in bed lig. Mijn vriend lacht me de hele tijd uit want als we net in bed liggen roep ik: ooh ik wil een milkshake/spareribs/soufle/enz.... niet dat ik daar aan toegeef maar het is wel frappant! Ik had vandaag weer een tempdaling. Gisteren was hij 36.20 en vandaag 36.09. Dat is voor mij hoog aangezien mijn temp normaal bij de 35.3 ligt.
Wonnie ik heb het nog een keer verstuurd, maar jou naam had ik wel goed. De mail is ook gegaan naar lely en smurfinn ipv lely27 en smurffin.... beetje dom... Amely: jij hebt dan wel een korte cyclus. Lijkt me ook wel lekker haha scheelt wachttijd. Breeze jammer van de nega testen, maar het kan nog. Hier nu denk ik wel klaar en dus tijd voor de wachtbank. Heb gisteren ook nog getest en vandaag, maar beide geen streep. Ik ga er dus vanuit dat de positive ovu test toch op cyclus dag 15 was. We hebben op cyclus dag 6,9,10,13,16, 19 en 20 geklust dus lijkt me wel voldoende hahaha Als mijn cyclus weer 28dagen is mag ik volgende week, zaterdag 26jan testen. Dan heb ik mijn nod 28jan, mocht het weer 32 zijn dan zitten we ook nog goed met klussen en kan ik pas 30 jan testen. Afwachten, maar zoals in de mail staat er is nu veel uitzoekwerk dus de week zal snel gaan.
@sophie: doet jouw kat weer normaal? De kat van mijn collega is namelijk enorm aan het blazen na de komst van de baby een week geleden. Nu hebben ze zelfs een afspraak met een soort kattenfluisteraar om hem rustig te maken vlg wk.
Ik dacht vorige week een posi ovu test te hebben maar vanmorgen knalde die dus ik denk dan toch dat die vandaag is
Floor zie niets Breeze en amely ik testte pas 1 voor nod licht posi dusse (afgaande op de laatste echo 4 voor nod) alles is nog mogelijk. Ik duim voor jullie. Mijn moeders nieuwe hobby is gratis babyspullen vis mp verzamelen zodat ik kan kiezen. Zo heb ik nu al 3 maxi cosi, 2 kinderwagens, 1 commode, 2 bedjes, 3 boxen waarvan 2 inklapbaar, campingbedje en kleding, vooral meisjes. Oww en 3 badjes, 2 badstandaard lol. Mams wil bepaalde dingen ook voor haar hebben, wat overblijft gaat terug op mp of wordt gedoneerd voor alleenstaande moeders met een uitkering. Niet alles is gratis, maar ik denk dat als ik 150 ex benzine heb uitgegeven voor alles wat ik heb, het veel is, en ik heb al een hoop. Mis eigenlijk alleen nog flesjes en spenen. Ik ga zo naar mijn moeder, die is vandaag 60 geworden. Ze gaat het in de zomer voor de rest van de fam vieren.
Sorry! Ik bied namens mijn man mijn excuses aan! @Amely: je bent te vroeg hoor meid! Nog een klein weekje geduld en dan krijg je een betrouwbaar resultaat uit zo'n test! Symptomen krijg je pas op het moment dat er voldoende HCG in je bloed zit voor een positieve test, dus ook daar is het nu nog wat vroeg voor! @ Breeze: Ook jij bent volgens mij te vroeg met testen hoor! Dus geef de hoop niet op! Jouw collega's zijn wel erg snel hoor, met die kattenfluisteraar. De kat went waarschijnlijk vanzelf aan het nieuwe familielid, de baby is pas een week oud! Een huilende baby klinkt een beetje als een kwade kat en de meeste katten vinden dat onprettig en moeten er aan wennen. @ Floor: Wat een leuk nieuws! @ Tilaena: Jij hebt een enthousiaste moeder! Maar op zich een leuk idee, wat ze aan het doen is! Ego: Nog 2 dagen!!! Ik ben zo benieuwd hoe ik Nederland ga ervaren. Ik ben 2 jaar weggeweest!
@ Floor, je kunt maar naar 5 mensen tegelijk privebericht sturen he @ Kiss, klussen maar weer Dan heb je wel een lange cyclus dit keer maar wss ook van je mk* natuurlijk.. @ Tilaena, jeumig! Hahaha je bent iig goed voorbereid Ik heb een maxicosi mura 4 met alles erop en eraan van mp voor 200 Verder binnenkort de babykamer en dan de rest nog
Bekijk bijlage 299878 Mooi hé! Heb een enorm creatieve schoonzus dus als jullie iets willen speciaal voor de baby hoor ik het wel. Verbaas me iedere keer weer met wat ze maakt!