Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja, maar ze maakt alles hoor! Zal eens wat voorbeelden plaatsen ;)
    Komen zo!

2. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Nou ik ben heel blij dat het zo goed gaat met mijn moeder, normaal ligt ze elke winter heel depressief op bed, vorige winter was mijn oma net overleden, wat een hoop zorgen wegnam, toen was ze al minder depressief maar had ze net een nieuwe knie in de zomer gekregen en had ze veel pijn en sliep veel, om vervolgens 2,5 week in het ziekenhuis te liggen met een dubbele longontsteking. Dus ook dat was geen pretje. Deze winter is ze vroeg op, gaat ze op tijd naar bed, en is ze eerder happy dan depri. Ze vind het super leuk die baby spullen en heeft een nieuwe hobby, iets waarvan we al jaren zeggen dat ze er 1 moet zoeken. In rijswijk gaat een vrouw starten met een initiatief voor baby spullen voor alleenstaande ouders die van (onder) het minimum rond moeten komen en dus zelf weinig kunnen betalen. Dus een deel van de spullen zullen daar heen gaan, en mams denkt er zelf aan haar hulp aan te bieden om eventueel spullen op te gaan halen voor die dame of mp voor dr af te speuren naar gratis spullen enzo. Dus ondanks dat ik soms denk van mam!! ik ben woensdag pas 12 weken!!! genoeg!! Ben ik superblij dat haar leven weer een soort van doel heeft, en ze iets doet wat ze leuk vind. IPV de hele winter saggo en depri in bed hangen. Dus het is 2 vliegen in 1 klap.

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    wow mama in love wat super!!!

4. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Mooi mama heb ze leuk gemaakt

Ik denk ook dat het komt door de mk dat het wat langer duurde deze Keer

5. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Mama in love echt super mooi!!!

Tileana: ik heb alleen de mensen uit mijn vriendenlijst gedaan, denk dat jij daar nog niet tussen staat, anders moest ik het hele topic nalopen haha
    Maar super toch dat je moeder dat doet! Mooie bezigheid.

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
  7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
  8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
  9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zulksoort dingen, maar alles op maat dus zoals jij het mooi vind :)

10. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Mama: Wauw superleuk. Lekker kleurrijk!

Ego: weet dat het vroeg is met testen, kon het gewoon niet laten, hihi!
    Over een paar dagen ga ik gewoon weer testen en Hopelijk dan wel en mooi positief resultaat! :D

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Morgen weer kansen dames!!

floor ik heb ook niks gehad!!?

mama wow wat mooi..vind het eersre toch wel de mooiste ..mooie naam ook hihi

12. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Zag nu 2 berichten van je Floor...Wat leuk! :)
    Komt vast goed!

13. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Hij had 2 maanden geleden blaasgruis en is daar voor behandeld. Daarom deed hij dus zo vreemd :)
    Daarna nog erg afstandelijk en op mijn kleding piesen en zelfs gepoept aan mijn kant van t bed :$
    Was in staat om z'n nek om te draaien (bewijs van spreken). Nu wordt hij weer steeds aanhankelijker... Erg fijn! En hij krijgt z'n rare grappige streken weer terug.

14. SophieJosephine

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Floor, wat super, super, SUPER GAAF! :D

Mama wat een leuke, schattige dingen. Heeft ze een site ofzo?

15. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zooo ik ben klaar met werken en kan weer genieten van mijn weekend. Tot woensdag vrij, en woe heb ik een late. Wat een lucky me haha

16. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik mag morgen weer.. Bah, kan nog steeds niet wennen aan weekenddiensten alhoewel ik ze al 3 jaar draai :) Maargoed, is wel lekker kassa! :D Maandag overleg en dinsdag ga ik waarschijnlijk de babykamer kopen :D Jeeej!

Vanavond uit eten geweest met hele club vrienden, chinezen! Mocht alleen de helft niet hebben omdat het rauw was, of biefstuk oid.. Maar 't was evegoed lekker! Ik was alles al enthousiast aan het opscheppen, zegt vriendin; uuh dat mag jij niet hebben hoor! Oh goed dat je het zegt! Volgende gerecht ik weer scheppen; uuh dat ook niet.. Nouuu aaaaaargh! Hahaha.. :D

Iedereen opmerkingen maken over mijn buikje :D Jaa k voel toch wel iets van trots nu :D Heb buikfoto geupload in me album :)

17. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    En dat moet je ook zijn!
    Wel jammer dat je niet zoveel kon eten

18. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hihi ja dat gevoel begint bij mij nu pas een beetje te komen :) En heb evegoed veels te veel gegeten alleen maar van 2 gerechten ipv 5.. :D

19. SophieJosephine

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Ik vind uiteten gaan ook niet meer zo boeiend sinds ik zwanger ben.super gezellig natuurlijk! Maar over t algemeen eet je simpele gerechten voor n veel te hoge prijs... Geef nu hier etentjes en lunchen is nog steeds goed te doen ;)

Kiraa, werkse vandaag! Ik moet dan wel niet naar m'n werk maar heb wel 20 verslagen en 50 toetsen die ik na moet kijken

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Kom mij melden..tuurbril op!

waar zijn onze testers!?

Deel Deze Pagina