Er is er weer een zwanger HOERA HOERA. Dat kunnen we binnenkort allemaal heel goed zien ja ja. Er is er een zwanger hoera hoera! GEFELICITEERD BREEZE!
Breeze deze telt niet!!! totaal geen tuur, snap niet dat je deze kunt plaatsen als zijnde tuur! foei foei
Haha, gisteren was het zelfs heel licht, maar pas na heel lang wachten. Dank je Sophie voor je lied, voel me helemaal zwanger. Ik mag zo van mezelf een leuk pakje kopen (voor die kleine dan he). Gevaarlijk 4 dagen voor nod, maar doe het toch
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 4 - 1e kindje (MMM) Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 5 zwanger - 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 4- 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Mouserin - 23 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 5 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 4 zwanger - 2e kindje Roos99 - 25 jaar - Ronde 5 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 29 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje NOD lijst 25 januari: Amely86 29 januari: Nic25 31 januari: Floor32 31 januari: Kiss2012 5 februari: Roos99 14 februari: Mama-in-love ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 - Dochter 11 juni: SophieJosephine - Ronde 1 - Dochter 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥Juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2- verrassing 15 juli: Kiraa Ronde 2 - 20 weken echo afwachten 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 ♥Augustus 2013♥ 10 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 - verrassing 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 11 augustus: Denise 90 - ronde 3 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 27 augustus: lely27 - ronde 3 - verrassing ♥ September 2013♥ 1 september: Kikker85 - ronde 3 - verrassing 3 september: Mouserin - ronde 4 5 september: Wonnie - ronde 4 17 september: Rica - ronde 4 ♥Oktober 2013♥ 3 oktober: Breeze - ronde 5 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3 Kiss2012 - ronde 3
Breeze ik hoef niet te turen en wat super!!!!! Ik ben helemaal blij voor je!!!! En wat leuk dat je zelfde als je zus uitgerekend ben!!! Dat wordt verjaardagen samen vieren straks haha als jouw kleine op dezelfde dag wordt geboren. Amely, floor, mama,nic, roos en ik vergeet volgens mij nog iemand, kiss dacht ik. Ik hoop dat ik binnenkort ook zo blij voor jullie mag zijn!!!!
Tilaena ik hoop het ook dat wij ook snel allemaal positief mogen testen Mama wanneer mag jij testen in februari ?
Ik krijg de lijstjes aan gepast wilde m'n nod erbij zetten op 31 januari wil iemand datvoor mij doen en weet iemand hoe het moet via de i-pad
Zelfde als op de comp. Quote en dan de quote tags weghalen en aanvullen. Maar op tel en tablet gaat het wat lastiger
Heb hem al aangepast Kiss! Dankjulliewel! En nu ga ik duimen voor: 25 januari: Amely86 29 januari: Nic25 31 januari: Floor32 31 januari: Kiss2012 5 februari: Roos99 14 februari: Mama-in-love En voor mezelf dat het een plakbeeb is
ja als je het dan al voelt en bijna zeker weet dan is die test natuurlijk helemaal leuk! Maar gister had je dus al iets lichts?? en niet zeggen he tssss 3 okt hier ook een byzondere datum. mooi hoor en gewoon kopen wat je wilt breeze, nu mag het En nu ben je zo goed bezig, verander ook ff je banner haha nog 11 dagen tot mn echo, ben zo nerveeeeuuuussssss pffff slaat weer nergens op.... blegh! kiss jij ook snel, ik een goeie echo en jij een mage dikke test streep
Hoop ook voor jou dat het een plakbeeb is, en het duimen heb ik hard nodig!!! Heb nog helemaal geen kwaaltjes... voel helemaal niks terwijl de ovutest zo dik was... ben allang blij dat ik dalijk een cyclus van 31 heb hahah kleine stapjes per keer ohh Rica spannend! tuurlijk is het spannend, zenuwen zijn normaal altijd weer ff kijken of alles goed gaat!! maar je gevoel zei al dat het goed zat dus dan gaat het met de echo ook goed! Vertrouwen!!
Even vanaf mijn foon (op weg naar werk met de bus): Gefeliciteerd Breeze, wat heerlijk he, zo'n positieve test! Het aftellen is nu echt begonnen, binnenkort zijn wij gewoon allemaal zwanger! Edit: vinden jullie ook dat ik de laatste weken van die exotische vruchten in mijn banner heb? Ik moet soms echt googlen om uit te vissen wat voor fruitsoort het is!
hahaha deze van deze week ken ik ook niet haha ik hoop ook dat we over een tijdje allemaal zwanger zijn! Lijkt me wel lachen, dan mag raket en sophie al bijna baren hahah Krijgen we dat weer lol, ik vind dit echt leuk een topic als dit. Moet zeggen doe ook iedere maand mee aan de nod lijst, maar daar gaat het zo snel, dat het niet eens leuk is om bij te houden. Ook zoveel mensen je houd het gewoon niet meer uit elkaar! Dus meestal plaats ik effe een stipje en lees globaal een beetje, maar echt leuk is dat niet.