Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    ik zit in 2 andere topics, voor dames die in augustus uitgerekend zijn, maar is toch heel anders dan hier, merk ook dat ik daar vrijwel niet meer post, alleen af en toe nog wat meelees, vind het hier veel gezelliger en leuker en persoonlijker (ookal zijn we allemaal redelijk anoniem)

2. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Ik vind het hier ook het leukst reageer ook wel eens ergens anders maar dat zijn meer Losse berichtjes

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Bij een cantaloup (dat is trwns zo'n meloen die oranje is van binnen, heul lekker!) krijg ik echt het idee alsof je kind er zo uitziet :D
    image.jpg
    Hihi..

Ik ben al heel hard aan het duimen voor onze nod-lijst-dames! Ben heel benieuwd of iedereen van onze lijst zwanger gaat worden! Zou echt bijzonder zijn! :) Ik vind ons groeppie ook nog steeds heel leuk! Kom iig nog elke x terug :D heb ook geprobeerd mee te schrijven met de juli mama's maar dat wilde niet erg.. Te veel, te druk en op een gegeven moment is er zo'n vast clubje dat je er nog moeilijk tussenkomt.. Maar ach, kan hier ook me "ei kwijt" al is iedereen in een ander stadium :)

4. lely27

lely27 Niet meer actief

Hmm, zo'n meloen met ham!

Lekkur!
    Mooie tekening. hihi

Ook ik vind ons groepje t aller leukste!
    Ben gestopt met meeschrijven in de augustus lijst

En als we allemaal zwanger zijn moeten we ons groepje verhuizen naar de zwangerschapsclubs :D

5. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    had net een topic gezien die al 5 jaar met elkaar praten, zoo leuk om te lezen!! iedereen daar heeft al een kind, heb niet alles gelezen maar was wel sjiek om te zien. Alleen zij hadden maar 5 x tot de 5oo blz gehaald en wij zitten al op anderhalf ofzo? hahah gaan we makkelijk redde :)

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Idd daar gaan we voor! Hahaha
    Mochten we echt lang blijven hangen kunnen we ook wel een keer afspreken. Ik vind dat wel lachen haha kunnen we wel bij het uhm derde topic doen hahha

7. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Word wel lastig met raket in canada :D Doen we gelijk een groepsvakantie :D Hahahaha

8. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Haha of als ze in nl is haha

9. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Sst vakantie is toch leuker :D

10. kiss2012

Kiraa dan schrijven we naar all you need is love dat we raket al zo lang niet gezien hebben dan gan we allemaal haha:D

11. lely27

lely27 Niet meer actief

hahaha goed plan :D

12. kiss2012

Haha ja vond hem ook wel leuk :D en dan vage ze waar hebben jullie elkaar ontmoet uhhh ja op zwangerschapspagina zie het al helemaal voor me haha

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik schrijf ook mee met 2 oude topics....daar schrrijven we toch al meer dan 2 jaar met elkaar...verschillende meetings gehad en erg leuk.
    Ik schrijf ook met een september topic mee maar eerlijk gezegt vind ik het daar toch anders.
    Bij het oude topic kent iedereen elkaar,wordt er ook op elkaar gereageerd en gaat het over van alles en nog wat, er zijn er zelf een paar samen zwanger weer voor de 2e keer ;)
    Er is daar gewoon veel intresse en het is gewoon heel leuk al die kindjes te zien van dezelfde leeftijd.

wie weet zitten wij ook wel een keer op een meeting met allemaal kindjes op schoot ;)

14. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Nou wie weet!

15. Mouserin

Mouserin Lid

12 okt 2012
    71
    0
    6
    Noord-Brabant
    Joeehoooeeee!!! Breeze, gefeliciteerd..!! Nu indd duimen voor een plakkerd :D

Wat een gezellig plannen zie ik allemaal voorbij komen, vooral die van All you need klinkt erg leuk en dan indd vertellen dat we elkaar van deze site kennen.. Ze zien ons al aankomen... :p

Hier twee dagen lekker geschaatst... Vorige week heeft de brandweer het weiland achter onze tuin volgespoten met water, dus dat heeft zich nu ontwikkeld tot schaatsbaan. 's Avonds een lampje op het dak en je kunt je er heerlijk uitleven... :) Schoonzus vond alleen wel dat ik heeeeeel voorzichtig moest doen en niet moest vallen.. Haha!

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    daarom ga ik niet schaatsen, als ik val dan val ik ook vaak goed hard ook!
    En kan best schaatsen hoor maar toch is het soms nog even uitkijken, dans nog niet de sterren op het ijs ;)
    vind het wel heel jammer, vind het echt super leuk!!

17. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Mijn zul je ook niet op de schaatsen vinden.. Ben nog nooit gevallen met schaatsen maar je zult het net zien natuurlijk.. :D

Vandaag agressieve client op werk maar omdat collega erg veel moeite met hem had ben ik ertussen gekomen.. (Met bonkend hart maar natuurlijk net gedaan alsof ik de wereld aankon :D) en prompt draaide zijn hele stemming om, want boos worden was niet goed voor de baby, dan werd de baby bang! Ik had bijna traantjes in me ogen.. Ze hebben vreselijk laag niveau maar soms zeggen ze dingen die je diep raken *hormonen:D* Hem zowat de hemel ingeprezen, zo goed vond ik het! En scheelde mij weer een aanvaring.. :)

18. Mouserin

Mouserin Lid

12 okt 2012
    71
    0
    6
    Noord-Brabant
    Achhh!! Haha.. Soms kunnen dan de kleine dingen ineens zoveel goed doen... :) Wel heel knap dat je dat aandurfde.. ;)

Vorig jaar had ik ook een aanvaring met een van de knulletjes op de bso.. Daarbij was het ik of de kinderen.. Tegelijk heb ik de andere kids de andere 'juf' laten roepen, maar wel de ene, want de ander was ook zwanger op dat moment.. No way dat haar iets mocht overkomen.. :p

19. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ja dat is het "nadeel" met dit werk.. Je kan moeilijk niks doen zeg maar.. Als je ziet dat het je collega niet lukt... En had wel andere collega van overkant kunnen roepen maar dan was mijn collega wss een beetje blauwer tegen de tijd dat wij terug waren :) nu ik erbij bleef maakten we toch wat meer indruk :D

20. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Breeze GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niet eens een tuurstreepje helemaal super!

Dames ik doe dan ook mee, lijkt me ontzettend gezellig om jullie in het echt te zien (en de kleintjes) Maar vindt kiraa haar idee ook nog zo gek nog niet om heerlijk op vakantie te gaan in canada;)

Ego: Ml is vandaag jarig en ben zo moe van afgelopen dagen, heb het best vol gehouden moet ik zeggen. Zijn nu 4vrienden van hem op bezoek dus ik lig nu lekker op bed met laptop op schoot te ontspannen.

Trouwens had vanacht zo iets raars. Ben vaak wakker geweest en na een tijdje viel ik wel weer in slaap, maar naar de 3keer dat ik eindelijk weer in slaap viel begonnen ik me toch te dromen joh niet normaal. Droomde op een gegeven moment dat ik last van mijn bekkens had en van mijn rechterbil. Wordt ik wakker en wat denk je............KRAMP gevoel in mijn rechterbil lag bijna te gieren in bed van de pijn. Trok gelukkig wel snel weer weg. Einde ego.

Deel Deze Pagina