Leuk idd, Kiss. Kunnen we lekker vergelijken de komende maanden, haha! Haha, mooi wachtbankje Breeze! En hij moet ook niet te comfortabel zijn want dan blijven jullie er veel te lang op zitten Vervelend Tilaena! Komt vast wel weer goed; je kunt de hormonen de schuld geven En een mooie echo werkt vast ook goed idd! Ik duim voor je meid! @Nic; balen meid! Hopen dat de ha je wat meer duidelijkheid kan geven! @Floor; rot is dat meid! Hoop dat het snel echt doorzet nu dan, dan kun je je op de volgende ronde gaan richten! Dan nu even ego; ben sinds gisteravond helemaal van slag. Een goede vriendin kwam langs want ml en ik gingen met haar naar het theater. Vertelde ze dat ze wat klachtjes had, niet goed slapen, niet eten enzo. Ik voelde dat er iets niet goed zat dus begon een beetje door te vragen. Vertelt ze ons uiteindelijk dat ze een paar dagen geleden te horen heeft gekregen dat ze HIV besmet is... We zijn wel naar het theater gegaan en hebben geprobeerd er een 'gezellige' avond van te maken, maar ben er helemaal door lam geslagen. Ze moet maandag weer naar het ziekenhuis en dan krijgt ze meer uitslagen te horen en welk stadium en zo, maar waarschijnlijk loopt ze er, zonder het te weten, al 4 jaar mee... Ze wil niet dat we het verder nog aan iemand vertellen, maar moet het toch even kwijt. Hoop dat het allemaal meevalt, maar ben erg bang voor haar...
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje (MMM) Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 5 - 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Mouserin - 23 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 5 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 4 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje NOD lijst 28 December: Floor32 7 januari: Rica 24 januari: Breeze 29 januari: Nic25 14 februari: Mama-in-love ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 - Dochter 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2- verrassing 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 - verrassing 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 11 augustus: Denise 90 - ronde 3 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 27 augustus: lely27 - ronde 3 - verrassing 31 augustus: Mouserin - ronde 4 ♥ September 2013♥ 1 september: Kikker85 - ronde 3 - verrassing 1 september: Kiss 2012 - ronde 3 5 september: Wonnie - ronde 4 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3 Ml wil het eigenlijk wel weten, maar ik niet, dus gaan we voor niet
Jeetje kikker dat is heftig. Gelukkig wonen we in een land en tijd waar medicatie voorhanden is en het geen direct doodsvonnis meer is. Ik hoop dat ze nog in een heel vroeg stadium is zodat ze er voorlopig weinig last van zal hebben. Maar snap dat je bang voor haar bent. In nederland is het toch ook nog wel een redelijk taboe. Dus buiten het medische krijgt ze ook waarschijnlijk veel met onbegrip en vooroordelen te maken. Ik hoop dat jullie er voor haar kunnen zijn en haar kunnen steunen waar nodig. Heel veel'sterkte en succes!!!
Madeliefste voor ik het vergeet... heel veel suces morgen met de echo. Ik hoop dat je een kloppemd hartje te zien krijgt en alles goed is, en je dan wat minder last van de hormonen gaat krijgen, zodat je wat meer kan gaan genieten.
Even voordat ik op de rest reageer. Weet je pertinent, absoluut zeker, dat dat zeer zeker geen eisprong kan zijn? Zoals jij het omschrijft, voelt mijn eisprong namelijk. En ik wil je niet blij maken met een dode mus, maar ik wil ook niet dat het straks een eisprong blijkt te zijn geweest, en ik heb verzuimd je erop te wijzen...
@ Breeze: Mooie wachtbank! Ik was nog op zoek naar een bijpassende roze wolk, maar die zien er niet zo stevig uit en om daar nu met alle zwangeren op te gaan zitten... Dat is het nadeel van een roze wolk: voor je het weet zak je er doorheen, en het kan zomaar zijn dat er een onweerswolk onder hangt! @Nic25: Ik denk dat er aan omo-wit weinig te interpreteren valt, ook al kun je geen geldige testjes meer laten zien. En de lange cyclus is ook een factor... Ik hoop dat de huisarts dit serieus neemt! @Tilaena: Tja, je lichaam verandert eigenlijk vrijwel direct, en je libido is dan even minder dan normaal. En loverboy is natuurlijk, tja, een loverboy. Hij klinkt trouwens wel als best een lieve jongen. À propos: Een derde keer?! @SophieJosephine: Wij zijn denk ik nog veel vervelender dan de mannen als we zwanger zijn, en mannen kunnen er niet altijd een touw aan vastknopen. Als ik onenigheid met mijn man heb gaat het meestal over eten. Want als ik NU moet eten en ik kan dan niet meteen iets krijgen, dan verander ik in een feeks! @ Floor: Ik kan me voorstellen dat je hier chagrijnig van wordt. En ik hoop dat vandaag of morgen bij jou de rode vlag uit kan, maar eigenlijk nog liever de roze vlag als dat kan! @Kikker: O wat een nare diagnose heeft je vriendin gehad! Laten we hopen dat de ziekte zich in een vroeg stadium bevindt. Zij zal de rest van haar leven medicijnen moeten en haar leven zal nooit meer het zelfde zijn, maar inderdaad, een doodvonnis is het gelukkig niet meer. @ Madeliefste: Hoe gaat het? Ik heb je al een paar dagen niet gezien. @ Floor32: Een stoere paardengek, zo had ik me je ook wel voorgesteld! @SophieJosephine: heel gek, het is net alsof je me bekend voorkomt... Je woont toch niet toevallig in Limburg he? Hoe dan ook, mooie meiden weer! Ego: Gisteren kon ik niet overeind komen nadat ik even op mijn rug op bed was gaan liggen. Er was iets in mijn bil wat weigerde mee te werken, pijnlijk ook. Dus ik lig gierend van het lachen achterover na een paar pogingen en mijn man takelt mij overeind terwijl hij mij lachend een gestrande walvis noemt. Wat natuurlijk heel gek is, want ik heb nog maar een klein buikje!
nou stoer is een groot woord hahaha ben helemaal niet zo'n held en paard lief ook niet als hij het voelt lol vandaag een heerlijke rit met hem gemaakt naar het duin. Ander paard ook mee, maar meneer kan het dan niet hebben als hij niet voorop mag, dus in een stoer uitziende galop er achter na. wel lach wekkent want het was heel traag. stoer niet eerder grappig hahah
Ik heb echt geen idee, ik voel normaal gesproken geen eisprong! Het zou kunnen natuurlijk, maar dan is het wel een wonder! Zal zo een ovulatietestje doen, ben wel benieuwd eigenlijk! Had er niet eens aan gedacht, aangezien de gyn zei dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb/had! Maarre als ik gisteren een eisprong heb gehad, zijn we dan niet te laat? We hebben donderdag voor t laatst geklust. Zou toch niet......
@raket, ik weet niet vanaf hoeveel weken ze het precies adviseren maar op een gegeven moment is het beter om niet meer op je rug te slapen omdat dingen dan kunne afknellen etc met als gevolg bijv krampen in benen. Dus misschien begint dat nu al bij je haha Loverboy is liever dan hij zich voordoet en met name naar mij toe. Als hij een stuk ouder was geweest en de dingen die in zijn leven gebeurd zijn een beter plekje al had gegeven en wat aan zijn intimiteitsissues (die volgens mij kleiner zijn dan hij zelf denk) zou doen, dan zou het best wat kunnen worden. Maar hoe de situatie nu is, gaat dat gewoon niet. We zaten gister ook gekscherend te denken wat als een van ons de staatsloterij zou winnen. De hoofdprijs of de jackpot (30 of 16,6 miljoen) hij zei dat ie me een miljoen zou geven en/of een huis voor me zou kopen en een auto bij me zou komen wonen zodat ik voor hem zou kunnen zorgen haha. Dus ik zei ja daaaaaaaag dan heb ik 2 kinderen om voor te zorgen haha.. dus toen was het nouja dan krijg je een miljoen. Ik zei als je een miljoen van mij wil dan zit daar een contract aan vast lol. Dan mogen de kids als ze 18 zijn contact met je opnemen en moet je ook donor zijn voor een 2de haha... dus in die zin is hij een stuk liever dan ik rofl.... nou heeft hij geen lot en ik wel dus we zullen zien rofl.
Amely donderdag geklust en gister eisprong kan gewoon goedgaan. Sperma blijft sowieso 3 dagen leven en soms wel een week dusse.... mocht het zo zijn is er een kans.
tilaena misschien doet de zwangerschap hem meer dan de bedoeling was?ennuh succes morgen!!! jij ook madelief!! duimpjes draaien. nic welke testen gebruik je dan? ik bewaar ze ook maar ze kleurwn echt niet anders.. strwepje wordt iets lichter en grijzer misschien maar een posi ovutest wordt echt niet in ene negatief toch? naja ik zou het even voorleggen aan je ha... hoop voor je dat hij de oplossing weet. floor hoest nu? vind t zo rot voor je zeker nu de lijst zo kort is.. 2013 is een vruchtbaar jaar en dexe ronde wordt het hem!!! amely steken ja ik heb ook wel van alles wat ik soms voel maar ga nergens meer van uit. doe een ovutestje zou ik zeggen dames succes morgen en veeeeeel pkezier en goed uiteinde! zal morgen snel ff spieken nasr goede echos masr morgen drukke dag!!
Bedankt meiden, voor jullie reacties. Zit er constant mee in mn hoofd en ben nog een beetje in shock door haar mededeling. Dan is het wel fijn om ook van anderen even te horen dat het geen doodvonnis meer is en zo. Kan op het moment alleen maar doemdenken erover. Maar even afwachten wat de dokter haar morgen te melden heeft... Sorry dat ik verder niet reageer op jullie verhalen meiden, maar mn hoofd staat er even niet naar... Allemaal alvast een fijne oudjaarsavond en natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Dankje Tileana, geeft nog hoop! Heb 2 ovutestjes gedaan (vertrouw beide merken niet, kruidvat en zwanger/kids) Die van kruidvat gaf een heel licht streepje en van zwanger/kids was wit. Heb bij zwanger/kids nog nooit een streepje gehad en die van kruidvat geeft altijd een licht streepje of een knalstreepje. lekker betrouwbaar dus! Maar geeft niet! Wacht gewoon lekker op mijn ongi! Geef de moed niet op! Zo genoeg over mij. Hoe is het met alle zwangeren? Ben erg benieuwd naar de echo's morgen!
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje (MMM) Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 5 - 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Mouserin - 23 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 5 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 4 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje NOD lijst 28 December: Floor32 7 januari: Rica 24 januari: Breeze 29 januari: Nic25 14 februari: Mama-in-love eind januari/begin februari: Amely86 ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 - Dochter 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2- verrassing 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 - verrassing 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 11 augustus: Denise 90 - ronde 3 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 27 augustus: lely27 - ronde 3 - verrassing 31 augustus: Mouserin - ronde 4 ♥ September 2013♥ 1 september: Kikker85 - ronde 3 - verrassing 1 september: Kiss 2012 - ronde 3 5 september: Wonnie - ronde 4 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3 Ik stond niet meer in het nod-lijstje, voelt anders zo 'hopeloos'.
Kikker, schrikken is dat! Maar gelukkig tegenwoordig goed te behandelen.. Amely, sorry, ik had je eraf gehaald omdat we telkens geen datum van jou hadden Ego; ik ben het ZAT! Ik loop gewoon de hele dag te kokhalzen, maakt niet uit wat ik doe, constant kokken.. Toch wel minstens elke 10 minuten.. Gesprek voeren is bijna onmogelijk want dan ga ik kokken.. Zingen, ho maar.. Loop de hele dag pepermunt te kauwen maar dat komt me ook vreselijk de strot uit maar is toch echt wel nodig om normaal met iemand te kunnen praten of op werk nog iets te kunnen functioneren.. En niets anders helpt.. Net liepen we naar de kerk.. Halverwege begon ik vreselijk te kokken dus maar weer richting huis gegaan.. Daarbij ben ik behoorlijk verkouden aan het worden, wat wil je ook want het heerst verschrikkelijk maar kan me neus niet snuiten want dan loop ik te kokken en zo gauw ik veel slijm in me keel heb is het hek helemaal van de dam.. Alle verkoudsheidstabletjes helpen ook niet, want alles is om slijm op te hoesten, en dat kan ik dus echt NIET! Kierewiet word ik ervan, en nergens is een oplossing te vinden dus deal with it.. Nou fijn.. Zo dat moest er ff uit..
Kikker, bah wat een naar nieuws voor je vriendin! Raket: ik zeg ook bezoekje aan de kruidvat. De sokjes van bambino zijn echt super fijn! Zo,n beetje de enige sokjes die aanblijven! Bambino heeft sowieso wel leuk spul, pyjama,s romertjes, slabbers etc. Ik weet trouwens niet of ze bij jullie ook baby slaapzakken hebben, dus misschien ook een idee! Tileana, vervelend van je loverboy. En idd 3keer!!! Wow! Kiraa, beterschap, hopelijk gaat het snel beter!
Amely als je gister daadwerkelijk je ei had kan de ovutest vandaag een stuk lichter zijn. Dusse het zegt weinig, want na je sprong neemt het lh af.