Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Gefeliciteerd met je mannetje Smurffin! :)

Hihi, moest stiekem wel lachen om je droom en je bil-pijn.. We hebben nu al 3 dames met bil-pijn :D Haha, de billendames van de septembertoppers :D:D:D

2. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Feli smurffin met ml

Ik heb af en toe last van mijn linker bil, maar niet heel erg en altijd snel weg, komt door verkeerd liggen denk ik, op de een of andere manier. Maar grappig hoe je dromen dan op je lichaam reageren. Net als met naar het toilet moeten enzo lol. Als je dan wakker wordt, moet je rennen haha

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ik wil ook wel mee op vakantie naar canada haha... nooit geweest nog. Zus van mijn oma woont daar. Woonde er ook 1 in zweden, daar ben ik wel geweest toen ik 12 was. Dus lijkt me wel leuk om canada ook eens te zien. Naast raket en jullie allemaal natuurlijk!

4. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ff ego

Ik ben erfelijk belast met een mega slecht gebit. Mag morgen naar de tandarts om een gaatje te laten maken, leuk met mijn tandartsvrees. Ik hoop dat het zonder verdoving kan, heb wel doorgegeven zwanger te zijn, en ik begrijp dat verdoving mag, maar die lidocaine heeft altijd een contra indicatie met mijn schildklier. Ik ga er altijd tijdelijk van hyperen (te snel werken) dus maak me wel een beetje zorgen. Maar uitstellen is geen optie.

5. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    #1385 Smurffin, 20 jan 2013
    Laatst bewerkt: 20 jan 2013
    Bedankt dames.

op dat moment kon ik er niet om lachen kiraa ml lag nog lekker te slapen die heeft er niks van vernomen. Maar nu ach kan er op zich wel om lachen, maar wel vreemd dat je er al over droomt en dat het ook nog zo is:(

Succes bij de tandarts ik moet ook nog een afspraak maken en ook ik ben gezegend met een slecht gebit wat ik ook doe. Al zou ik de hele dag mijn tandenpoetsen dan nog zou ik gaatjes krijgen. In ieder geval heel veel sterkte

6. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik heb een paar weken terug mijn afspraak bij de tandarts afgezegd.. Was toen net zwanger en had geen zin om dat als eerste aan me tandarts te vertellen dus gezegd dat ik ziek was en moet nu nog steeds een nieuwe afspraak maken.. Heb nu met vlagen telkens kiespijn, maar durf echt niet te bellen. Kan totaal niet tegen dat gepruts in me mond want ik kots echt heel snel :D en nu helemaal.. :D en dan ook nog zonder verdoving want ik laat me dus niet verdoven, al zeggen hun nog zo dat het geen kwaad kan, dat vertrouw ik niet zo ;) Dus toch nog maar ff wachten tot het echt pijn gaat doen :D

7. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    @Breeze, wow! Gefeliciteerd :) En inderdaad hopen op een plakbeeb nu!

Voor de rest...1 dagje niet gelezen en zoveel erbij! Kletstantes hier haha!
    Op naar Canada? Top! Wie schrijft de brief? :p

Hier maar eens de douche in en op naar mijn werk...Staat nu al 104 km! Hopen dat er op het gedeelte waar ik heen moet niks bij komt.

8. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Thanks ladies!
    Egobericht:

@tilaena: kun jij nog een keer je verzamelfoto mailen van je pos zw testen (of iemand anders natuurlijk)? Ben benieuwd hoe die streepjes veranderden bij jullie. Hier vanmorgen temp 37.5! Dat is wel erg hoog, weet niet of dat goed is. Heb ook last van verkoudheid. Ik pas de banner aan als ik digi clearblue heb gedaan de 24ste. Vandaag ziekgemeld voor het eerst in zes jaar, loop te hoesten en wil nu geen risico's nemen.

Morgen de testen in Erasmus alweer, spannend! Krijg je dan gelijk uitslag?

9. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Breeze wat leuk, gefeliciteerd! Dat was idd niet eens een tuurtest! Super dat het toch gelukt is, ondanks het bericht over het zaad! Nu duimen voor een plakker! Super!
    Leuke plannen voor een meeting, lijkt me ook erg gezellig hihi.
    Nu zo ff douchen en dan lekker sleetje rijden met de kleine. Er is een mooi pak sneeuw gevallen hier!

10. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    image.jpg

Breeze, dit zijn mijnes! Die laatste is met 5+nogwat gemaakt ;)

11. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Fijn dank je, dat ging ook best traag. Beetje vergelijkbaar met mijn testen nu. Hoezo ongeduldig?! :)

Veel sneeuwplezier Bloempie! Ik duik vandaag m'n bedje in met honingsnoepjes en veel water.

12. lely27

lely27 Niet meer actief

Niet teveel drop, daar stijgt je bloeddruk van ;)
    Hcg verdubbeld per 2 dagen.. als je morgen test zul je zien dat het al duidelijker is
    Geduld Breeze, ;) daar draait de hele zwangerschap om

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    hahaha ach ongeduldig hoort erbij toch?? Ik ben helemaal niet ongeduldig *lees: liep vanmorgen met een zwtest naar de wc, om vervolgens een helder moment te hebben en te denken, nee tis nog te vroeg haha*

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hihi breeze morgen zal hij vast donkerder als gister zijn. en je zit nog voor je nod dus die knaller komt nog wel...geduld :)

floor ohh hahaha ja dat is wel erg vroeg he, ik zou echt minimaal 4 dagen voor nod doen. Hoop dat je kunt wachten haha moeilijk he!!!

15. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik lig weer ziek in bed, BAHBAHBAH! Heb me 5 dag supergoed gevoeld en ben nu weer terug bij 't begin..*klaag/baalmomentje*

Floor, je zou een wereldwonder zijn als je 10 dagen voor nod positief test:D

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    1 voordeel, als mijn ei op dag 15 van mijn cyclus was, dan is dit dag 7 voor nod haha dan heb ik wel weer een cyclus van 28dagen. De banner is gezet op 30 dagen
    Maar idd wel een beetje vroeg.

17. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Breeze die van mij bleven vrij licht en ik ben heel snel gestopt met testen. En wat er al gezegd wordt, hcg verdubbelt elke 2 tot 3 dagen. De 24ste teste ik licht posi, de 25ste leken ze zelfs wat lichter, de 26ste cb digi gedaan, toen gestopt en week later die van mvm en die knalde ook niet echt. Mijn beebje groeide ook niet snel in het begin volgens mij, want eerste echo zou ik 7+2 moeten zijn en was ik amper 6 weken. 2de echo zou ikm9+2 moeten zijn maar was ik 8+2 dus wel al iets ingehaald. 3de echo zou ik 11+2 moeten zijn afgaande op menstruatie en afgaande op vorige echo 10+3 ofzo en ikmwas 10w+5.
    Morgen idd intake erasmus. Krijg niet gelijk overal uitslag van denk ik, maar wel van de combinatie test. Mocht die slecht uitvallen hebben ze al gezegd dat een vlokkentest misschien niet mogelijk is met mijn gewicht en ik dus aangewezen zal zijn op een vruchtwaterpunctie. Maar ik ga er vanuit dat het goed is. Er komen in beide families voor zover ik weet geen aangeboren afwijkingen voor. En of leeftijd alleen zoveel invloed heeft. We zullen het zien.

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Spannend tileana! Succes!

19. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81