Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Even een egoberichtje van míj
    Net even de fertiliteitafdeling gebeld omdat ik wat vragen had over de procedure. Ik vroeg aan haar wanneer ik nou het beste kan testen omdat ik nu zo'n korte cyclus heb. Ze zei dat ik pas op zaterdag/zondag kan testen omdat het dan mijn nod is. Nu zou ik morgen gaan testen maar nu durf ik dus niet meer, haha! Moet morgen ook nog eens bloed prikken voor de prestegeronwaarde. En ik haat naalden! Wat zouden jullie doen, morgen testen alleen dat is dan is het nog 4/5 dagen voor nod of wachten op zaterdag? Heb even een oppepper nodig......

2. lely27

lely27 Niet meer actief

Hmm Floor, wat een wonder zou je zijn als hij al wel positief word!
    Meestal kun je 10dpo wel testen

Kiraa balen dat je weer zo ziek bent :(

Hier: misselijkheid lijkt redelijk onder controle. Heb iets meer buikkramp, maar ben sinds zaterdag extreem moe.

Vandaag gelukkig nog n dagje vrij, maar morgen zal ik echt weer aan de bak moeten.. Pff wat n feest zo :(

Ik zal zo even een foto van de buikband in mn album zetten :D
    Qua combi mn met outfit was t niet zo mooi, maar voor t idee

3. lely27

lely27 Niet meer actief

Amely, ik had ook zo'n korte cyclus in de maand dat ik zwanger werd.
    Mijn test was 4 dagen voor nod positief

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    ja tien dpo dus nog twee a drie dagen wachten hahhaa pff maargoed dat ik weer een drukke week heb haha

tandarts, niet leuk nee... ben verder niet bang, maar leuk is een ander wordt. Ook daarvoor succes tileana

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    #1405 Kiraa, 21 jan 2013
    Laatst bewerkt: 21 jan 2013
    @ Rica, geef het goede voorbeeld zou ik zeggen! ;)

@ Amely, als jij graag wilt testen, gewoon doen! Kliniek zal natuurlijk altijd je nod dag zeggen ;) Dan heb je gewoon meer kans op een posi test en morgen kan ie nog wit zijn.. Maar ik zou het gewoon doen, je hebt de kwaaltjes, nu het streepje nog ;)

Ohja, ik doe het 15 weken dansje! :) virtueel want voel me te beroerd om hem echt te doen :D

6. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Breeeeeze! Wat fijn!!! Gefeliciteerd!! Ff een paar dagen geen tijd gehad en gelijk goed nieuws!!

7. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    @amely! Duim voor je dat t een positieve test is!
    @kira! Beterschap en fijn dat je alweer je 15 wkn dansje kan doen! Zo leuk!

Ik zie trouwens aan mn banner dat ik alweer op mn vruchtbaarste dag zit vandaag! Lekker klussen dus vanavond als vl thuis is :) hihi

8. lely27

lely27 Niet meer actief

de buikband staat in mn album :D

Kiraa ik dans met je mee!
    Roos klusze ;)

9. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Heeeeeel leuk lely!! :) weten we gelijk hoe jij eruit ziet :D

Roos, idd klusze ;) veeeel plezier hihi!

10. lely27

lely27 Niet meer actief

Zal de volgende keer een iets mooiere outfit aandoen hahaha
    Dit was mn "het is zaterdag en ik moet poetsen-outfit"

11. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Whahahaha tis dat ik nu positiekleding heb maar zo liep ik er thuis ook altijd bij rond die tijd! Zit toch het lekkerst met die groeiende buik! ;)

12. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Hey Floor, je zit op dag 21 van he cyclus, dat kan nooit 10dpo (days past ovulation) zijn. Hooguit 6/7dpo bij een cyclus van 28 dagen. Bij een langere cyclus minder. Rond deze datum zou de innesteling kunnen zijn. Dus misschien wachten tot 5/4 dagen voor nod. Mijn test was 4 voor nod.

Geduld is inderdaad een lastige.. En dat houdt 9 maanden aan.. Eerst of je eisprong er is, dan de test, dan de nod overleven, dan een plakbeeb, dan dd eerste echo, de tweede, enz, de bevalling, zit alles erop en eraan, doet ze/hij het goed... Pff een aanslag op je levensduur! En toch word je gemiddeld ouder mét kinderen toch? Of was het gelukkiger..

@amely: gewoon vanaf morgen iedere dag een kv2v5 test doen. Ben jij uit die onzekerheid! In die kliniek zeiden ze ook op nod testen, ja daaag ;)

Ik mail met m'n mobiel, zal later weer eens foto's kijken. Ik kan Kiraa haar fotoalbum niet inzien. Staat dat al weken in m'n scherm dat de foto's aan het laden zijn, heel vreemd.

Ik zou er maar vanuit gaan dag het goed is Tilaena. Ze kunnen aan de bloedtest al zien wat je risicofactor is. Dan kun je altijd verder kijken. Ik zal me er ook eens in gaan verdiepen.

Gisteren mijn zus en twee vriendinnen het nieuws verteld, blij en beetje ongeloof, ook spannend zo vroeg. Ik moest het even kwijt. En lief jasje gekocht, met knuffel speciaal voor ZP en Raket :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,6 KB
      Weergaven:
      5
  13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Wat schattig Breeze! Ik heb zelf nog helemaal geen kleertjes gekocht bedenk ik me net... Alleen de wagen hebben we gekocht voor 't kleine ding :) Morgen wil ik gewoon weer beter zijn want dan zou ik om de babykamer enz.. Ga echt lekker shoppen en alles kopen watk leuk vind! We hebben nu eindelijk een beetje spaar en gauw opmaken aan de kleine voor het weer op gaat aan andere dingen :D

Vreemd dat niet in mijn album kan! Staat nu ook maar 1 foto in maargoed.. ;) Vanavond zetk wel ff eentje gewoon hier neer, de 15 weken foto :)

14. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Sorry bedoelde Fotoalbum en bannerfoto van Rica. Die staat op "bezig met laden"

15. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oh hihi, volgens mij is dat een foutje bij Rica, want dat zie ik nl ook bij haar profielfoto :D Volgens mij is dat plaatje te groot ofzo.. En zijn jullie al wel vrienden? Ik zie jou namelijk niet in rica haar viendenlijst staan dus kan zijn dat je daarom haar foto's niet ziet ;)

16. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Dat was het! :D

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Breeze wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!!

18. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    breeze wat super schattig!!!

hier de tandarts weer overleefd, zonder verdoving, hij zei ook dat dat beter was om het zonder te doen. Het was gelukkig een klein gaatje dusse is weer helemaal goed gekomen :)

19. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    amely ik ben begonnen met testen op denk ik 10 dpo ofzo, hardstikke wit haha, maar uiteindelijk werd ie toch gekleurd een aantal dagen later. Luister gewoon naar je gevoel en doe wat goed voelt voor jou. Als dat wachten is, dan wacht je, is het toch eerder testen, dan doe je dat.

20. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    volgens mij mis ik roos nog steeds op de lijst, of is het alleen haar nod die ik mis?

enne waar hangt bibo uit? die was toch al lang en breed terug van vakantie enzo?

Deel Deze Pagina