Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    ja is zeker gaaf, op de 3d lag het lekker tegen mijn baarmoeder, het heeft ook nu al een eigen willetje haha.. is ook wel frappant om te zien dat de hersenen nog bloot liggen nu en dat dat straks dus pas gaat sluiten enzo, tis dat je weet dat het zo hoort, anders zou je je nog zorgen gaan maken haha...
    beide echo's waren uitwendig gister, omdat er vorige week al een inwendige gemaakt was. Bij de eerste lag het heel rustig en aan het eind ging het wat bewegen, bij de nekplooimeting lag het druk te bewegen, ze was van alles aan het meten, maar toen de nekplooimeting zelf gedaan moest worden ging het liggen, handje bij het gezichtje en dacht bekijk het maar haha...ze was aan het schudden en duwen op mijn buik om te kijken of het wakker werd en om wilde draaien, maar het weigerde haha, maar uiteindelijk was het haar gelukt om toen een goede hoek te vinden en te kunnen meten. Toen vroeg ik of de 20 weken echo bij een bureau moest of in het ziekenhuis, want ik kreeg de combi nu in ziekenhuis en is normaal ook extern, dus ze ging met de gyn overleggen, dus met 20 weken naar het sophia zk naar een extern iets dat de 20 weken echo uitwendig maakt, maar maandag wel terug voor een mega uitgebreide inwendige echo door dezelfde als die de nekplooi deed, uit voorzorg om alle organen vast te bekijken, mochten ze niet alles kunnen zien bij de 20 weken echo ivm mijn overgewicht. Nu vond ze het nog meevallen maar het zit nu nog laag, en mijn vetrollen beginnen net boven mijn schaambeen zeg maar... dus ik mag me volgende week nog meer gaan verwonderen haha.. maar het is wel mooi dat ze die technieken hebben en dat het allemaal kan. Ik had ook niet verwacht dat ze ineens op 3d zou overschakelen. Dus dat was een verrassing en helemaal dat ik er ook een fotootje van kreeg. Wel goede mooie service daar in het erasmus en ook alles op het gemak en zonder stress en ze nemen de tijd, lopen ze uit dan lopen ze uit. Vervelend voor de volgende maar tis niet anders.

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    ik ben nog steeds benieuwd, weet niet waar het over gaat :)

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ook ;)

Wat balen dat ze zo licht blijven en niet donkerder worden :(
    Ik hoop dat daar snel verandering in gaat komen!!

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mooie foto's zie ik voorbij komen Tilaena!!

Ik heb net de eerste follikel meting gehad.
    De ene kant had 5 follikels en de andere kant 7.
    De groei ging zo goed dat misschien een 2e FM niet eens nodig is!

Om 14 uur krijg ik de uitslag van het bloed en hoor ik of we voor een 2e FM gaan of dat de punctie wordt ingepland!

Bij mijn zoontje had ik 3 FM's nodig en moest ik van 150 eh naar 300 eh! Nu dus van dat alles niets!
    Ben helemaal happy, kom maar op met die punctie!

5. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    mama dat is super nieuws, hoop dat je de 2de niet nodig hebt en gelijk de punctie gepland gaat worden en dat het gewoon lekker snel gaat verlopen voor je allemaal en je heel snel ook weer op die roze wolk mag gaan zitten, dat zou super zijn!

6. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Mama ik heb het berichtje van Floor ff doorgestuurd naar je!

En hopelijk dus zo goed nieuws voor jou!! Ik duim!

7. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    thanks kiraa! zag het bericht en wilde het al doen hahaha
    Tis niet echt mega maar voor mij wel hahah

Zo ik was een paar dagen vrij, maar nu weer vier werken, na deze diensten mag ik weer testen. Bij een cyclus van 28 zou ik maandag mijn nod hebben. spannend!!!!!

8. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    @Tileana, wat een mooie en duidelijke foto's van je guppy!!

@Floor, leuk dat het doorgaat! Spannend :)

9. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Dat is de 'werktitel' voor ons beebje :D. Een minion is het engelse woord voor een handlanger van een slechterik in films. We kwamen op het idee door de film 'Dispicable Me'. Dat gaat over een slecht genie die allemaal 'minions' heeft die hem helpen en die zijn zo leuk! :p

Leuk Floor, dat het doorgaat! En 5 dagen voor Nod zou wel heel vroeg zijn idd. Nog een paar daagjes geduld meid!

Een streepje is een streepje idd Breeze! Na je NOD word het vast wel iets donkerder. En sommige vrouwen schijnen altijd maar licht te testen ook al zijn ze wel zwanger... Ik blijf voor je duimen!

Mooie echo-foto's Tila! :D

Goed nieuws mamma! Ook voor jou draaien mijn duimen door! :)

Hier vanmiddag om 17:15 uur intake bij de vk en dan morgenmiddag de termijnecho. Vind het zo spannend!!! :D

10. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Spannend kikker!!! Maar intake is meestal alleen wat vragen en info en die echo ja dat gaat leuk zijn, als je voor het eerst het hartje gaat zien kloppen :) veel plezier alvast morgen voor als ik het morgen vergeet te zeggen!!

11. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Wauw tileana, wat een mooie echo's! Vond het heel bijzonder om de hersens te zien, ihad er niet bij stil gestaan dat dat open is in het begin!

Dat is super nieuws Mama, Hopelijk hoef je geen tweede fm!!

Veel succes en plezier vandaag en morgen, kikker!

Gaaf floor! Veel succes met voorbereiden! Wel jammer van de test maar je bent ook nog beetje vroeg!

12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Floor gaat maandag gewoon knallen hihi en breeze moet op nod gewoon lekker met cb testen en als die posi is lekker stoppen met testen.

13. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Succes vanavond Kikker en veel plezier morgen!
    Wij mogen morgen om 18.40 uur voor de 1e echo :D

14. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Oww veel'plezier wonnie met de eerste echo!!!

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wonnie en kikker veel plezier met de echo's!!

Hier net gebeld en zaterdag om 8:15 in het zh zijn voor de punctie!
    Spannend weer ;)

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    WOW wat een spannende dingen gebeuren er nu hahaa Leuk hoor!
    Vind het nog steeds leuk om als niet zwangere jullie verhalen te horen.

Ik kwam net op het werk en toen zei collega, je bent zwanger!!! Huh... Ja zegt ze ik zie het aan je gezicht tis anders. Uhm maar ik heb nu geen mascara op... Nee zegt ze, dat is het niet. Nou ik ben benieuwd, ondertussen misselijk, maar dat zal wel tussen de oren zitten, anders had ik een positest moeten hebben. Zou het ook niet zo erg vinden nu, want met de andere plannen hoef ik niet perse hoog zwanger te zijn haha

17. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Danku danku allemaal :)

18. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    heb echt geen idee welke plannen je bedoeld, je maakt me wel heel nieuwsgierig, een aantal weten het al in ikke niet....
    maja als andere al kunnen zien dat je zwanger bent..hoop het voor je Floor!!

19. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Mama goed neiuws dus, spannend!!! Zal voor je duimen zaterdag.

Floor je weet maar nooit, je zat met testen nog vroeg voor nod dus alles is nog mogelijk. Andere plannen of niet.
    Nic ik denk dat floor je wel een berichtje stuurt zodra ze ziet dat je het nog niet weet :)

20. lely27

lely27 Niet meer actief

hey meiden,
    alles wel gelezen maar ik kan het even niet meer onthouden!
    Ben zó moe!

Ik heb wel weer een nieuwe buikfoto in mn album gezet, voor degenen die buikfoto's willen zien

Slaap lekker ;)

Deel Deze Pagina