Tilaena wat leuk morge een echo wel weer foto er op zetten hoor Ik heb me net op gegeven voor moeders voor moeders het idee dat je er iemand mee helpt vind ik heel mooi
Tileana succes morgen. Ik heb een drukke dag maar kom zeker even spieken! Rica ik baal ervan. Was liever gewoon op dag 29 weer ongi geworden. Zit ook de hele tijd te denken, zal ik morgen weer testen halen. Je weet maar nooit. Maar die kans zou heel klein zijn. Ga het dan ook niet doen. Mijn broer zei ach wij waren ook vaak overtijd en niet zwanger, zegt niets. En dat weet ik ook wel maar het is voor mijn nu de eerste keer! Maar goed ik duim ieder moment van de dag als ik weer een kramp voel yes ongi is er. Maar noppes. Soms voelt het heel nat van ondere vooral in de ochtend, maar noppes geen rode duivels. Pfff Kiraa het lijkt me vreselijk om zo te kokhalzen dan kun je beter overgeven en klaar. Sterkte! Weet nog dat mijn schoonzus tegen het overgeven en kokhalzen een wit drankje van de arts kreeg, maar weet niet meer hoe het heet. Zal het eens navragen. Iedereen alvast een mooie jaarwisseling! Ik heb er heel veel zin in
Veel afscheiding kan wel een teken zijn van zwangerschap Ik heb nog niet zoveel zin in oudejaars, heb nachtdienst Maar jullie natuurlijk wel een knallend uiteinde toegewenst met een mooie beebje in 't vooruitzicht!
Da's ook het irritante van zwanger raken! Alles kan wijzen op zwangerschap of ongi... Krampen, vloed haha ik durf geen hoop meer te hebben... Succes met je nacht. Heb ik ook eens gedaan vond het minder.
@Kikker, wat een vreselijk nieuws! Inderdaad is het niet meteen een doodvonnis tegenwoordig en zijn er goede medicijnen voor, maar leuk is anders...Pfoe heftig! @Kira, kokhalzen is smerig inderdaad! Ik weet niet of ik door de oliebollen misselijk ben, of dat ik een beetje vroeg ben qua zwangerschapssymptoompjes, maar ik lig sinds gisteravond ook alleen maar te kokhalzen hier...Laat het de oliebolletjes van gisteren zijn!
@ Floor; dit is mijn 2e jaar op rij dat ik nachtdienst draai.. Wij werken normaal met slaapdiensten en dan alleen met oud&nieuw is er een nachtdienst want dan hoeft er maar 1tje te werken ipv 2 't bevalt mij opzich wel want dan ben je voor de rest met kerst en oud&nieuw vrij, alleen ff de nacht dan.. Maja als het zover is, hik je er toch weer tegenaan @ Wonnie; ik hoop het ook voor jou!
@kikker. Heftig voor je vriendin bij een vriend van mij is het een aantal jaar geleden geconstateerd. Weet nog hoe ik me toen voelde, erg naar! Hoop dat het nog in een redelijk vroeg stadium is. Ze kunnen het tegenwoordig goed stabiel houden met (veel) medicijnen. De lol van het leven gaat er niet vanaf, alleen zo jammer dat mensen soms kunnen doen alsof het via bijv het geven van een hand al overdraagbaar is... (Bedoel dus dat mensen panisch en afstandelijk kunnen doen) @raket hihi ik weet ook dat wij heel vervelend kunnen zijn was ook meer n beetje sarcastisch. Komt niet goed over via internet Ik zelf kan soms om de kleinste dingen ineens heel erg huilen haha... Best vreemd. Ik kom niet ui Limburg woon in zuid-Holland. @Madelief en Tileana, ik hoop op een mooie echo van jullie! Ik wil heel graag foto's zien.
Kennen jullie dat? Alles wat je ziet is leuk leuk leuk en je wilt vanalles al kopen... Pfff moet me zo inhouden.. *rustig blijven*
Haha ken het. Ik heb besloten niets meer te kopen tot ik het geslacht weet. Als het een meisje wordt heb ik al kleding (tweedehands) voor het eerste jaar lol. Iedereen denkt dat het een meisje wordy, de meisjenaam is er ook al. Maar ik denk stiekem toch een jongen haha. We zullen het hopelijk met 16-20 weken weten.
kiraa wat klote zeg!!!! hoop echt dat je gauw op die roze wolk kunt want om zo zwanger te zijn is ook niet leuk, daar moet je juist van genieten. jaa het is voor een goed doel maar om nou zo ziek te zijn 9 maanden is ook erg klote misschien zakt het af na de 16 weken... Ik heb 3 oliebollen op...mn eersten!! en ben er zooo gek op...alleen nu misselijk! ze waren wat vettig pfff...kira ik doe met je mee hoor Ik heb al 2 dagen last van kramp en rommelende darmen. wordt en gek van! zou ik mij onbewust zo nerveus maken? Ben juist zo rustig!! hoop ook snel dat die dagen weer voorbij zijn..ben wel weer toe aan wat rust, vond dit zulke drukke dagen!
Ik moet om 13.45 in het ziekenhuis zijn. Ga ervan uit dat ze uitlopen want vorige keer waren ze om 9 uur al een half uur uitgelopen. En daarna moet ik nog bloedprikken en ga er van uit dat dat ook druk gaat zijn. Dusse denk dat ik pas om een uur of 4 thuis ben haha.
kiraa, er zijn wel medicijnen die mag slikken tegen de misselijkheid tijdens je zwangerschap. Morgen je huisarts bellen! Kikker jeetje wat heftig!! Weet je ook hoe ze het gekregen heeft? Veel sterkte voor jou en je vriendin. Wel super dapper dat ze het vertelde! Tila en Madeliefste, veel succes morgen bij de echo! En Tila, 3x????? Jeeeetje! Ik hou t ook maar bij 1x haha
@ Lely; ik slik al Emesefane maar dat is echt tegen misselijkheid en ik kokhals alleen.. Tis nog niet eens dat ik misselijk of beroerd ben, alleen maar kokhalzen @ Tilaena; die van mij is ook nog maar 24 Maar 1 x per 24 uur is toch echt zijn limiet.. Of iig die van zijn "aanhangsel" @ Rica; heerlijk he?! Haha en hopelijk zijn je kwaaltjes goede tekens Tilaena en Madeliefste, heel veel succes en sterkte morgen! Ik ga heeeeel hard voor jullie duimen Ik kan zo goed meeleven met anderen, ben zelfs een beetje zenuwachtig voor jullie
Tilaena en Madeliefste heel veel succes en hopelijk plezier, verbazing en verwondering voor jullie morgen!! Even een vraagje aan degene met schildklier problemen/verpleegkundigen: Ik ga morgen bloedprikken op TSH/FSH/LH/Prolactine, schildklier en een aantal hormonen dus. Is het verstandig om ook de HB te laten prikken? Ik denk het wel hé? En ik ben ook best ontstekingsgevoelig, weet niet of dat een zwangerschap in de weg kan zitten? Dan is bezinksel misschien ook wel aan te raden? Of Hb even voldoende? Weet iemand dat? Alvast bedankt!
Tila, bedoelde meer jijzelf Kiraa er zijn nog wat sterkere.. heb je al aangegeven dat je aan t kokhalzen blijft? Ego: van t weekend verjaardag van ml gevierd. ooh ik ben gesloopt! Doordat er. vanalles op tafel stond wel de hele dag gegeten, dus ben niet ziek geweest haha. Maar ik kreeg begin van de avond pijn in mn rug, borsten, buik.. Pff.. Dat word nog wat.. morgen eerst werken, en in de avond eerst naar vrienden, en daarna stappen.. We hebben trouwens ons eerste cadeautje gekregen, van mn ouders. 2 happyhorsebeertjes, zwitsal geurbuiltjes en n speentje.. Aahh hormonen, tranen! Einde ego
Hb prikt de internist bij mij standaard elke 6 maanden en soms elke 3. Zou het gewoon doen. Kan geen kwaad.