Kikker mooie echo!!! Amely spannend en dat je het zo lang uithoudt zonder nog te testen. Petje af. Meestal is 14 dpo gemiddeld je nod ongeveer.
Had eergisteren getest en die was wit. En omdat het zwanger worden niet vanzelf gaat bij ons wil ik mezelf niet elke keer teleurstellen, wacht dus gewoon mijn nod af. Ben er ook nog niet zeker van, voel wel van alles maar goed dat kan ook komen omdat ik het graag wil...
Kikker! Wat een gave echo! (ik vind kleine beginnende kindjes altijd n beetje op smurfjes lijken... Bedoel t niet lullig, heb ik bij elke echo hè.... Vind jouw smurfje er heel mooi uit zien) Madelief, enorm lastig die keuze.... Duim voor jou dat het n meisje is! Amely, goed nieuws! Top! Knap dat je kunt wachten met testen. Mijn echo! Meisje is EIGENWIJS! Elke keer als ze er goed voor lag en de echoscopiste in wilde zoomen, voelde ik haar weer draaien en lag ze bijv met d'r ruggengraat weer naar het beeld toe... Tussendoor nog wat gedronken, wandelen op de gang, huppelen om haar de goede kant op te draaien maar helaas niet alles kunnen controleren hihi... Alles wat er te zien was, zag er top uit. Volgende week weer n echo om de laatste dingen te controleren, maar maak me niet druk.
Was de laatste week niet enorm zwaar? Hoop dat deze n paar dagen eerder is ipv later. Vriendinnetje van mij was bijna 2 weken overtijd, wat een spanning was dat zeg haha. Ik ga zo even t filmpje kijken. Spanend wel toch? Worden ze dan buiten de baarmoeder bevrucht en bevrucht terug geplaatst? Hoe veel worden er maximaal tijdens 1 behandeling terug geplaatst eigenlijk?
Sophie en kikker wat een mooie echo's!!! Heerlijk om te zien! Amely: Knap hoor dat je kunt wachten. Vanmorgen ging het bij mij ook goed. Morgen is het nog maar de vraag hahaha Gelukkig heb ik morgen voerdienst bij de paarden, dan moet ik vroeg eruit, snel naar stal en van tevoren even plassen haha zonder een test te pakken!
Nee, ik vond het overtijd lopen totaal niet erg. Je weet dat het echt niet langer dan 2 weken kan duren en ik had het helemaal los gelaten. Ik ga er vanuit dat als ik nog eens zwanger mag raken dat het weer minimaal een week overtijd wordt. Dat zie je vaker. Bij 35 weken had ik om de 5 minuten regelmatige harde buiken en een verweekte baarmoedermond. De vk zei toen dat ik de 37 weken niet zou gaan halen Nou 41.2 is het dus geworden Bij een "verse" terugplaatsing wordt er maar 1 teruggeplaatst. Bij de cryo terugplaatsing werden er 2 teruggeplaatst. (cryo is embryo uit de diepvries. Die waren dus "over" na de terugplaatsing van mijn zoontje) Nu dus weer een "verse" en dus 1 embryo. Ze bevruchten de eicel inderdaad in het laboratorium. Na 3 dagen dus dinsdag wordt er 1 teruggeplaatst als het goed is door gedeeld. (als er natuurlijk een goede bevruchting heeft plaatsgevonden, anders is alles voor niets geweest). Best spannend dus weer
Bedankt voor de info mama! Vind het best interessant. Hoop voor je dat het dinsdag allemaal goed is en dat je dan over 2 weken een positieve test n je handen hebt!
Wat een mooi meisje Sophie! Ziet er nu al zo mooi uit! Mama, spannenddd! Hier momenteel even veel aan het handje in privésituatie waardoor ik niet echt lekker in me vel zit enzo.. Heb ook veel last van me hormonen/hormonsters denk ik, waardoor ik niet veel kan hebben.. Kan er niet echt verder over uitwijden ivm mogelijke meelezer... Baal ik zo ontzettend van want dit was echt ff mijn uitlaapklep.. Kan alleen zeggen dat ik momenteel even schijt heb aan iedereen en me 100% op babylief focus die belangrijker is dan wat ook, wat anderen daar ook van zeggen en ondanks eigen negatieve gevoelens.. Want die kleine verdient het beste.. Dus hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter Naar ik blijf gewoon gezellig op jullie reageren
Ohw ladies...ben zooooo blij! Er zit een guppy van 1.4 cm in mij met een kloppend hartje! Morgen volgt de foto, nu plof ik neer op de bank
Kiraa heeft t te maken met t onderwerp van eerder? Als je t graag kwijt wil mag je altijd n privéberichtje sturen
Even laten weten hoe het hier gaat: Ik ben alweer 2 dagen in Nederland en het is heel gezellig! Fijn bijkletsen met familie en vrienden en Nederlands eten! De eerste kledingstukken zijn ook gekocht. Er zit een paar Nijntje-kledingstukken tussen en ik heb gelet op de verschillende maten zodat niet alles maatje pasgeboren is Ik wil nog de Jip en Janneke-rompertjes van de Hema halen. Ik denk dat ik gewoon maar in iedere maat een pakje van 2 koop. Ze zijn immers ook niet duur. Ik las over jullie All You Need is Love idee, haha! Ik zag het al helemaal voor me! @ Breeze: Ik zou me niet te veel zorgen maken over hoe licht/donker de tests zijn vóór NOD. Ook zou ik eens uitzoeken hoe donker die test überhaupt wordt. Niet bij ieder test-merk wordt de teststreep ook donkerroze! @ Mama-in-Love: Gaat goed met die follikels zie ik! Spannend! @Roos99: Ik snap je frustratie heel goed hoor! Je wilt zooo graag en dan is iedere maand dat het neit lukt er een te veel. Maar jij bent vast zelf ook snel zwanger! @Madeliefste: Ik hoop heel erg dat het een meisje is, want dat zou voor jullie heel veel gedoe en misschien wel verdriet schelen! Natuurlijk kun je van tevoren niet 100% zeker weten dat het een jongetje is, ik denk dat dat de depressieve gemoedstoestand is waardoor je denkt dat dat ook wel tegen zal zitten. Dikke knuffel, ik kan me voorstellen dat het wachten op de uitslag zenuwslopend is! @Amely: Als je het kunt opbrengen is het de moeite waard om tot NOD te wachten.
Kiraa wat naar... Je kunt altijd pb en he! Ik weet niet waar het over gaat naar mijn vriend was toen ik zwanger was een tijdje van de leg. Het is heel wat als je vrouw zwanger is. Er komt een groot verantwoordelijkheids gevoel bij kijken. Maar goed.. misschien is het wel heel iets anders
Dat is goed nieuws Amely! Hoop voor je dat het gaat lukken! 103 klinkt best hoog, misschien dan toch allebei de eitjes... Ik moest toen ook 6/7 dagen na eisprong bloed laten afnemen voor de progesteron test. Ik had het idee dat jij op een latere dag testte, of niet? Wellicht heeft dat invloed. Ik had overigens 34. Alles boven de 20 was goed. Ik heb een link voor je gevonden met referentiewaardes: Atrium MC: Referentiewaarden Geweldig Kikker! Nou dat moet een hele opluchting zijn! Gefeliciteerd, geniet ervan! En Sophie nog zo'n mooie echo, al een echt meisje Sterkte Kiraa met je horMonsters! Wat een hoop eitjes Mama! Of kan het zijn dat er zaterdag al een paar gesprongen zijn? Ik ben benieuwd of het pijnlijk is zo'n punctie, ik hoor daar verschillende berichten over. Heftige keuze Madeliefste! Ik ga er ook geen uitspraak over doen, dat vind ik te persoonlijk. Ik denk dat ik wel zou weten wat ik zou doen, maar dat kunnen jullie alleen samen beslissen. Sterkte! Leuke kamer Tilaena! (of is dit nog maar één van de vele kamers die je (moeder heeft) hebt gekocht, haha geintje) Ik heb besloten maar gewoon af te wachten, een CB test gaat niets uithalen. De test is licht en vanmiddag ook eens een test gedaan en ze lijken lichter te worden. Had net ook wat bruin/lichtroze bloed. Ik denk dat het niet blijft plakken. Ik kan er niets aan veranderen, hoe graag ik dat ook zou willen. Als dit fout gaat, doe ik nog een IUI met het laatste zaad en ga ik op zoek naar een andere donor. Misschien is het zaad minder goed dan het lijkt en stoot mijn lichaam het niet voor niets af. IVF vind ik meteen een eindstation. Fijn dat het kan, maar het voelt nog te vroeg ondanks mijn leeftijd. Pff terwijl ik dit schrijf, lijkt het wel of mijn lichaam er meteen op reageert en menstruatiekramp afgeeft. Nouja als het moet, dan maar liever nu. *sip*
Ohh Breeze ik hoop dat het niks is.. mijn vk zei dat zwangeren de eerste 3-4 maanden bloed kunnen verliezen Ik duim enorm hard voor je Raket heerlijk shoppen! Fijn dat je zo geniet! Mama zo spannend! Ml is hier veranderd in een schatje. Hij zorgt voor me, kleine gebaartjes die laten zien dat hij het ook leuk vind
Ooh Breeze, hoop zo dat het blijft plakken! Bruin/roze afscheiding zegt nog niks, toch? Ik ga heel hard voor je duimen! Dankje voor de link, echt super! heb me echt rot gezocht naar zo'n tabel maar niet gevonden! Ik moest eigenlijk afgelopen maandag bloed prikken maar dat ging niet door mijn werk. Had met de gyn afgesproken dat ik een dag later mocht prikken. 1 dag moet niet zoveel uitmaken, denk ik. Wat een mooie echo, Sophie! Je kan nu al zien dat het een mooi meisje wordt! Haha! Wonnie, fijn dat het goed is gegaan! Raket: leuk he, dat shoppen! Heb zelf ook 8 jaar in het buitenland gewoond en dan was het altijd heerlijk om weer terug te zijn!