Oh Breeze, wat naar die onzekerheid! Hopelijk zet het niet door! Ik had in het begin ook wat bruinige afscheiding dus zolang het niet rood word is het goed! Raket, fijn dat jullie het zo leuk hebben in nederland! Heerlijk al die leuke kleertjes! Ik ga pas kleertjes shoppen als we het geslacht weten, nog 5 weekjes wachten En ons all you need is love idee was wel goed he Lely, fijn zo'n verzorgend mannetje! Mijn man is alleen zo als ik ne echt niet lekker voel
Ideetje tussendoor: waarom maken we met de huidige club geen besloten FB-pagina? Heeft tenminste niemand last van pottenkijkers
Meid wat een ellende. Ik hield een klein beetje de boot af maar was er wel bang voor Het is namelijk precies het verhaal wat ik in november had. Licht positieve testen (dus ook een pos CB) maar helaas een voorbode van een miskraam. Heel veel sterkte. Wat een ellende
Nee, ze springen niet. Dat zou gevaarlijk zijn. (wel als de punctie niet op tijd plaats vind.) De punctie is bij mij nooit pijnlijk geweest. Gelukkig maar want je hoort ook horror verhalen Ik krijg een geweldige cocktail van medicijnen waardoor ik heerlijk stoned raak Zie er dus zelfs naar uit Haha!
En ik wist al dat jij je eerdere ervaring terug zag ik mijn verhaal, ongemerkt beginnen we elkaar al te kennen (bedoel ik positief!)
Wie weet heeft het voor jou toch een ander staartje. Ik gun het je van HARTE. Laten we in elk geval hopen dat het bloedverlies beperkt blijft bij oud/bruin verlies. Dan is er nog hoop! Sterkte met de onzekerheid!
We gaan ons focussen op de andere nodjes en ik meld me als het fout gaat of goed (in dat laatste geval vind ik het nu al een bikkel)
Tis sowieso al een bikkel dat het ontstaan is.. Maar ik hoop echt dat het goedgaat.. Ben je nog meer bloed verloren vanavond?
Ik ben naar bed gegaan (struisvogelpolitiek heet dat, als ik slaap verlies ik eigenlijk nooit bloed ).
breeze mijn duimpjes draaien voor je. Reageer misschien morgen wel op de rest als ik tenminste niet te moe bent ga eerst maar eens slapen.
Ik zou nog even een foto van de echo erop zetten. Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar kreeg em niet mooi erop haha! Met flits, zonder flits...Nouja dit is het maar geworden!
Mooi hoor Wonnie! Ik had mijn echo's ook digitaal gekregen op usb, en sommige scannen ze in Hoe gaat t met de testers? Alweer iemand getest? En hoe is het nu met breeze?
Mama, dat gaat de goede kant op! Hoop op een goede punctie voor je! En daarna op een geslaagde terugplaatsing natuurlijk! Ik duim voor je Roos en andere NOD-dames! Maar geduld hebben is inderdaad een van de moeilijkste dingen! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt Breeze... aan de andere kant heb ik ook een paar dagen bruinverlies met een beetje lichtroze gehad een paar dagen vanaf NOD. Ik blijf dus voor je duimen meid! Fijn Amely, spannend! Klinkt goed in ieder geval! Ik testte 1 dag voor NOD nog omo-wit... Jeetje Madeliefste, dat is wel een verschrikkelijk moeilijke keuze inderdaad. Hoop voor je dat het dan een meisje is, want begrijp dat het dan geen kwestie meer is? En het voorgevoel voor een jongetje heeft misschien ook juist wel met de angst te maken. Leuke kamer Tila! En prachtige echo-foto's! Klinkt veelbelovend Kiss, ook voor jou draaien mijn duimen! Bedankt allemaal, ben ook erg blij met mn 'vlekje' En voel me zeker niet beledigt hoor Sophie. Zo'n eerste echo is net zo'n inkvlekkentest; iedereen ziet er wat anders in . En wat is jouw echo prachtig zeg! Dat lijkt niet meer op een smurfje, dat is al een echt mensje, wow! Hoera Wonnie! Fijn dat jouw echo ook goed was meid! Heb aan je gedacht gister nadat ik mijn echo gehad had . Mooi vlekje ook hoor! Kiraa, dan heb ik een vermoeden waar je mee zit... Als het niet via het forum kan, dat mag een priveberichtje ook hoor. Je moet wel je hart kunnen luchten! Raket, fijn dat het bevalt in NL. Kan me voorstellen dat je even goed wilt inslaan We zijn gister langs onze ouders geweest om te vertellen. Mij ouders waren heel erg verbaasd (hadden ze ook wijsgemaakt dat we nog een verre reis wilde maken eind van het jaar, haha) maar wel heel blij natuurlijk. Schoonouders waren iets minder verrast; waren er vorig weekend geweest en toen had schoonmoeders al iets aan me gezien waardoor ze dacht dat ik misschien wel zwanger was. Hoe zien die mensen dat toch? Ik zie het zelf nog amper en ik weet het! Maar ook zij waren erg blij gelukkig . Nu morgen op naar zus-lief en zwager voor de grote onthulling. Ben erg benieuwd naar hun reacties!
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 4 - 1e kindje (MMM) Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 5 zwanger - 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 4- 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Mouserin - 23 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 5 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 4 zwanger - 2e kindje Roos99 - 25 jaar - Ronde 5 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 29 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje NOD lijst 29 januari: Amely86 29 januari: Nic25 31 januari: Floor32 31 januari: Kiss2012 5 februari: Roos99 9 februari: Mama-in-love ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 - Dochter 11 juni: SophieJosephine - Ronde 1 - Dochter 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥Juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2- verrassing 15 juli: Kiraa Ronde 2 - 20 weken echo afwachten 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 ♥Augustus 2013♥ 10 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 - verrassing 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 11 augustus: Denise 90 - ronde 3 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 27 augustus: lely27 - ronde 3 - verrassing ♥ September 2013♥ 1 september: Kikker85 - ronde 3 - verrassing 3 september: Mouserin - ronde 4 5 september: Wonnie - ronde 4 17 september: Rica - ronde 4 ♥Oktober 2013♥ 3 oktober: Breeze - ronde 5 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3 Kiss2012 - ronde 3
Goede morgen, hier een test gedaan maar nog omo wit. Verder geen klachten. Breeze alles Oke? Kiraa wat vervelend dat je je hart nu niet kan luchten hier, mocht je het kwijt willen pb staat open.
Hoi allemaal! Even een kort berichtje van mij. Net weer een echo gehad en alles was goed!! Ben zo blij! Het kleintje lag te zwaaien en te hupsen en het hartje klopte goed. Ik plaats later de echofoto.