Dames wat een.mooie echo's en.fijn.dat alles goed is. Raket shopse Mama vast veel succes morgen Floor jammer dat ie wit is., maar geen bloed.... Breeze ik.duim.voor je dat het blijft plakken. Ben de rest vergeten, sorry
HELP!!!!! Ik heb net een test gedaan en idd meteen controlestreep. maar de rest nog roze licht, dus kon nog niet echt zien. Toen neergelegd, beschuitje gemaakt, opgegeten, gekeken niets te zien (niet getuurd en niet onder een lamp) Daarna gaan douchen en omkleden. Weer gepakt en ik zie een streep!!!!!! Turen hoeft niet eens echt, maar krijg em niet op de foto. het is wel een roze streep, maar licht. Niet dat lijntje wat je vaker ziet, het glansstreepje zeg maar. Ook geen indroog lijntje, want die worden bij mij gelig niet roze Dit ga je toch niet menen..... kan niet wachten op zondag ochtend nog een keer testen. Maar denk dat ik het morgen vroeg ook doe, want dit was ook niet met ochtend urine, wel na drie uur niet naar de wc geweest te zijn, maar wel drie bakken koffie verder.
Spannend Floor! Bij mij was de streep duidelijker in de middag, dus hoeft volgens mij niet altijd perse in de ochtend. Breeze, hoe gaat het met je? Hoop dat je een 'plakbeebje' te pakken hebt!! Raket, veel plezier in Nederland...Lekker veel kopen! Hihi Tileana, leuk kamertje!
Ok ik zou idd morgenochtend of straks nog een test doen. Dat lange roze lijkt te duiden op teveel urine. Maar spannend zeg. Ik had bij de kv 2v5 dat ie pas na 5 min echt kleurde. Dus heeel laat echtop de valreep van de afleestijd. Vandaar dat ik het even vroeg.
Bij mij bleef de test ook altijd heel lang roze, deed er ook vaak iets meer druppels op dan mocht Maar ik hoop dat het raak is Floor!
Nee dit is geen slecht doorlopen test, heb ook maar vier druppels gedaan. De test blijft bij mij de eerste min altijd roze, dan wordt het wit. Ik krijg het niet goed op de foto helaas.. dit is het beste wat ik ervan kan maken. Oh ik vind dit eng... moest ervan huilen... heb nooit een streep, alleen indroog streep en slecht doorlopen testen, maar nu is het een roze lichte streep precies waar die hoort.
in het echt is die duidelijker.. maar krijg em niet beter op de foto. Hoef niet te turen in het echt.
Ik zie hem ook duidelijk hoor meid! hoef niet te turen en geen spleetoogjes te maken of ipad te kantelen ik zeg GEFELICITEERD!
Kan ik me voorstellen floor. Toen ik posi testen was dat met een Kv plus test. Ben gelijk naar de winkel gerend om een andere test te halen. Toen die posi aan gaf ook, wilde ik het pas geloven.
Haha geloof het maar gerust hoor Tis een mooi roze streepje, goed zichtbaar en niet eens met ochtendurine