Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Ik zeg gewoon, gefeliciteerd!!! :) ik zie het ook!

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    floor hij is duidelijk hoor! gefeliciteerd!

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Hahaha nu wordt ik helemaal onzeker. Haha morgen vroeg nog een keer testen.

4. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Allemachtig wat een vruchtbaar topic dit! Die is hartstikke positief Floor! Gefeliciteerd :D

5. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zou het?? pfff kan niet wachten tot het morgen vroeg is.. Was al vanplan om nu niet meer te plassen of te drinken en dan vanavond nog een keer te doen... Dus over een uurtje of vijf. hahaha

Denk alleen maar nee dat kan toch niet!! Dit kan niet!! Poker face is moeilijk te doen op het werk, ben blij dat het straks half zes is, dan sta ik alleen haha Kan mijn pokerface af.

Wat een onwerkelijk gevoel zeg! Zeggen jullie ik zie hem ik zie em en ik denk dan ja maar hij is nog wel licht van kleur, misschien is het niet zo, het zou toch niet hahah
    Ging naar mijn werk en zei tegen vl oke ik ga wel, hou je rustig, adem in adem uit hahah Zegt ie kijk eens in de spiegel en zeg het dan nog eens! haha

6. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Lol floor... enne streep is streep, licht of niet.

7. Madeliefste

Hahaha, tuurlijk ben je hyper nu! Maar je zit nog even voor je NOD, dus tuurlijk is het streepje nu nog geen knaller. Maar dat komt wel, echt!

En dames...bijna iedereen is zwanger nu, ongelofelijk! Ik duim dat het bij de rest ook snel raak mag zijn :)

Hier: weer een dag verder dan gisteren, de tijd krúipt echt voorbij. Dit wachten op de uitslag is echt killing, en de kans dat de uitslag eerder is dan woensdag is nihil, we moeten er juist rekening mee houden dat het nog later komt. De testen duren écht zo lang in dit geval. Niet leuk! Al ben ik al wel helemaal ingesteld op 'jongen' - dat wordt alleen maar sterker hoe meer ik erover nadenk. Ik denk echt niet dat het puur 'angst' is, al hoop ik natuurlijk van wel ;)

Kan niet iemand me even KO slaan voor de komende 5 dagen?!

8. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Helaas kan ik je niet ko slaan de komende vijf dagen, sorry. En ik snap dat het spannend is, tch maar even door de zure appel heen bijten de komende dagen, hoe zwaar het ook is. Tis dat je nog niet de 11 weken voorbij bent anders zou je tijdens de echo kunnen vragen of ze naar de nub kunnen kijken al is die ook niet heel betrouwbaar... sterkte de komende dagen!!

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Madeliefste idd gewoon K.. maar hoop dat je zonder al teveel spanning de dagen doorkomt. Zal voor je duimen

10. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    :D FLOOR! Joepieeeeeeee

11. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Haha floor, mijn eerst test was nog veeeeel lichter ennikmgeloofde het gelijk :D Komt wel goed meid, kan natuurlijk altijd nog mis gaan maar voor nu ist gewoon raak!

12. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    ooh echt zo grappig lees jou Joeppie sophie en denk, nee zeg dat nou niet ik weet het nog niet zeker.... hahah

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Kiraa is dat wel zo?? Bestaan er bijv geen roze indrooglijntjes?? Ik heb de streep pas later gezien... oei oei oei ik vind dit eng hahah

Moet nu al plassen... anderhalf uur geleden naar de wc geweest. Maar wilde echt min vier uur w3achten en dan testen.

14. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    *komt aanrennen met honkbalknuppel voor Madeliefste* ;)
    Lastig hoor, dat wachten! Laat je maar zo veel mogelijk afleiden.

@ Floor: Ik zie duidelijk een tweede streepje. Binnen hoeveel tijd is de uitslag nog betrouwbaar volgens de verpakking? Inderdaad verschijnt, zeker in het begin, de teststreep na de controlestreep. Vanavond testen kan heel goed hoor. Gewoon niet te veel drinken, in het ergste geval is ie negatief en dan is het laatste woord nog niet gesproken, want dan doe je gewoon morgenochtend nog een test!

@ Breeze: Hoe gaat het?

15. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Floor, gewoon testen joh... ;) mss test je dan nu wat kichter maar negatied zal ie dan niet zijn

16. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Gefeliciteerd floor. Ik zie hem ook :D

17. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Heyyy Floor, dat ziet er goed uit! Ik kan het streepje goed zien hoor. Was het toch een innestelingsbloeding op dag 21. Gefeliciteerd en geniet ervan!!!

18. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Hier voelt het echt heel slecht, ik schat zo in dat mijn lichaam morgen gaat ontploffen en alles op gaat ruimen (zo voelt het althans..)

19. Madeliefste

Oh Breeze, nee tuurlijk niet! Alles is aan het veranderen, probeer een beetje positief te blijven!

Hoe is het met de rest? En voor de zwangeren: qua misselijkheid? Hier nog erg invaliderend helaas, maakt afleiding zoeken heel lastig >.<

20. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ai breeze, balen. Maar dat is nog niet gebeurt dus nog even afwachten. Heb je wel nog bloed gehad??

Deel Deze Pagina