Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Rica met fun relatie gaat het welnok. Zie hem denk ik morgen weer. Hij zou me dan ook een kinder foto van hem laten zien. Hij wil geloof ik doorgaan tot ik een maand of 6 ben. Maar of we dat gaan halen? Haha

Verder op wat vermoeidheid na hier niet echt zwangerschapsklachten. Heb ik denk ik van mijn moeder geerfd en hoop dat het zo blijft. Meest rotte vind ik nu het injecteren. Maar 3 dagen gehad nog 207 a 235 dagen te gaan. (Afhankelijk van hoe lang ik na de bevalling moet doorspuiten)

Babykamer vind ik unisex. Ik ben altijd meer van blauw geweest. Had zelf als kind een wit met blauwe kamer. Vind te veel roze snel te zoet. Nu kan ik straks gewoon lekker met accenten werken.

Maandag uitgebreide inwendige echo. Soort van 20 weken maar dan eerder. Zit te twijfelen of ik naar de nub zal vragen, maar die schijnt met 12 weken maar 75% betrouwbaar te zijn.

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Tilaena, ga je hem hier ook nog plaatsen? :) Wel bijzonder zeker zo'n uitgebreide echo? :)

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Foto van toyboy bedoel je? Nee ik mag hem niet hebben, alleen zien. Ga wel proberen hem te mogen houden maar denk niet dat het gaat lukken. Had schoolbank al gechecked want ik weet op welke basisschool hij heeft gezeten, maar helaas geen foto's erop van zijn jaren.
    En als ik foto's van echo krijg dan natuurlijk. Nekplooi meting was ookal vrij uitgebreidt. Maar elke echo is bijzonder. Details zullen nu inwendig wat duidelijker zijn. We zullen zien maandag.

4. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    ja spannend zo'n echo! Succes en geniet ervan. De baby heeft alles erop en eraan al zitten, maf he!

Hier nog in een roes. Hier iets eerder weg gegaan op het werk. Omdat ik het niet kan en helemaal ongeduldig ben, heb ik mijn moeder gebeld.... ze woont 170 km van mij vandaan en ik kom er net vanaf. Kan nu de eerst komende weken niet daarheen gaan. Dus heb haar gebeld en gezegd dat ik haar aan het huilen ging maken en alvast sorry daarvoor haha Nou toen wist ze het al en idd huilen huilen huilen hahaha Dan mis je ineens je familie wel als je zo ver weg woont en zoiets wilde delen. In de auto naar huis dacht ik daaraan en toen zat ik al te huilen.... maargoed, gelukkig heb ik een auto en kan ik gaan en staan waar ik wil als ik vrij ben.

5. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Super floor dat je gelijk naar je moeder kon. En zo is het maar net met een auto en wat tijd, kan je overal heen.

6. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    ik ben er niet geweest hoor, maar heb haar gebeld.
    Moet morgen helaas werken en dan red ik het niet om 170km heen en 170 terug te rijden helaas. Daarom heb ik haar ook gebeld.

7. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ah ok dan begreep ik het verkeerd, maar telefoons werken ook heel goed. En skype.

8. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Nee tilaena, bedoelde je echo ;) haha aankomende maandag zm..

Oh Floor, ontroerend hoor! Haha, nu al last van je hormonen? ;) Maar super dat ze zo reageerde en dan toch maar binnenkort een keertje die kant op, even tijd maken om met je moeder te knuffelen.. Is toch de bijzonderste persoon om het aan te vertellen vind ik ;)

9. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
  10. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    hahahah drukte makertje

11. lely27

lely27 Niet meer actief

Floor GEFELICITEERD!!!!!!!! Super zeg :D :D

Zo fijn! :D *doet dansje voor floor*

12. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    dank u dank u hahaha maar nog steeds heel erg onwerkelijk hahah Morgenvroeg even een test doen nog en dan volgende week ergens de cb digitaal

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Lig alweer twee uur wakker, moet plassen. Wat een spanning zeg hih weten dat je zwanger bent.
    Heel maf, nu snel mijn warme bedje uit en op naar de koude wc...

14. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ook meteen een test gedaan, maar die is lichter als gisteren, na 3 uur niet plassen
    Haha weet dat dit kan, maar had iets anders verwacht.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Foto? je moet hem wel laten drogen om te vergelijken he.
    ik denk dat het wel goed zit. streep was echt duidelijk.

16. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Goede morge allemaal floor wel een beetje kunnen slapen ?

Ik ga nog niet testen dat doe ik pas volgende week als ik dan nog niet ongi ben vorige week had ik een dag van ja het zou wel weer raak kunnen zijn maar nu heb ik eerder het gevoel van m'n ongi zou er wel weer eens kunnen komen dus ik wacht nog rustig even af :)

17. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Nou Floor, die 2e was echt een stuk duidelijker!
    Dus....Gefeliciteerd :)

18. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Floor, mss test je net als mij in de middag duidelijker :)

19. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Had ik idd ook!:D

20. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik heb de testen even onder elkaar gelegd.
    de streep is iets lichter, ze zijn allemaal droog
    ach er is nog een streep, op naar nod

Misschien ligt het aan de spanning die het met zich meebrengt, maar ik heb ineens last van misselijkheid en gevoelige borsten.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina