Met ons zoontje hadden we 11 eicellen en uiteindelijk 3 bruikbare goede emmy's. Ik ga nu maar weer van zoiets uit.. Dan ben ik al helemaal blij
Dat is heel m-i-l (je hebt ook zo'n lange nickname ) Super dat alles nu zo lekker snel gaat voor jullie!
Ja afgelopen woensdag ben ik bij hem geweest. Twee uur lang heeft hij allerlei vragen gesteld om een totaalbeeld te kunnen vormen. Heb van die arts/homeopaat ook Selenium gekregen en andere zwangerschapsvitaminen met meer kwalitatieve bestanddelen. Selenium is goed voor de schildklier en bij een tekort aan Selenium in het lichaam kunnen ook problemen ontstaan met zwangerschap of zwanger worden. Verder is er nog bloed afgenomen dat hij verder gaat bestuderen. Hij kijkt hierbij o.a. naar T3, vitamine D en B12, cholesterol en nog aardig wat dingen. Ben benieuwd.
Breeze: sterkte! Jammer dat het niet zo heeft mogen zijn.. Hoop dat er wat uit het bloedonderzoek komt wat jou gaat helpen een plakbaby te krijgen. Dikke knuf! M-I-l (kijk was een idee! haah) geweldig 10 eitjes, idd dan wordt het hoopvol op mooie emmy's!
m-i-l mooi aantal! Spannend! Hopen dat je weer zo'n mooi aantal emmy's krijgt Breeze oh nee sterkte meid Floor, hij is mooi!! Hoeveel testen heb je? Anders vanavond nog een testje
Getver Breeze, wat een rotnieuws Heel dikke knuffel! @hier: en we zijn weer een paar uur verder......ellendige k*tzooi dit. Echt níet te doen!
En toen ging je onderuit in de sneeuw, gelukkig landing op mijn kont, maar de stress zit er goed in, gelukkig maandag een echo. En gelijk van de stress tranen met tuiten en hoofdpijn. Maar ff rustig op de bank bijkomen nu.
Breeze! Wat ontzettend kut en klote. Had het echt gehoopt voor je.... Vanmiddag nog aan je gedacht in de prenatal... Knuffeltje van dikkie dik gekocht. Stevige knuffel voor jou, verdien je!
Breeze wat flink k%^&$ voor je hele dikke knuffel. Mama wat mooi 10 eitjes das super!!! Floor ik vind je test er net zo uit zien als gisteren en inderdaad hcg verdubbelt om de 2 dagen en het schommelt ook nog in het begin. Gelukkig viel je op je kont tilaena kan vast niks gebeuren. Een kennis van ons is een keer met 34week onderuit gegaan was ook niks aan de hand en zij viel op haar zij (incl fiets boven op haar).
@Tileana, Das vervelend he?! Ik ging donderdag onderuit...Voel het nog steeds in mijn benen en knieen!
Tileana: dat is schrikken als je onderuit gaat! Lely ik heb er net een gedaan en heb er nog vier liggen. Die van vanavond was de ultra gevoelig van zwanger kids maar lichter als de kv5 van vanmorgen. We wachten maar af wat of ze donkerder worden. Maandag ook pas de NOD. Dus de streep zal di wel wat donkerder worden.
Is ff schrikken ja, je let nu ook meer op elk dingetje dat je voelt... En dan daarna die stomme injectie zetten. Pas 4 dagen bezig, ben het nu al zat. Wonnie jeetje dan ben je flink gevallen? Floor idd gewoon ff na je nod testen, dan is het vast een donkerder streepje.
Floor je kan beter steeds t zelfde soort test gebruiken. Dat geeft een betrouwbaarder beeld Maar je test is zo mooi donker, dat zit echt wel goed. Tila he das schrikken! Gelukkig maandag al weer controle Madeliefste, wanneer heb je weer contact met je vk of psych? Ik begin me inmiddels echt zorgen om je te maken..
@tileana, dat was inderdaad een flinke val...schaamde me kapot! Midden op het schoolplein. Hahaha! Gelukkig had ik 's avonds die echo en was alles in orde
Dat is schrikken Tilaena! De angst van elke zwangere vrouw met dit ellendige weer.. Wij gleden daarstraks met de auto en naast de weg zat een sloot dus toen klopte mijn hart ook in me keel! Haha van mij is het wel weer winter genoeg geweest, tis supermooi en ook heel leuk maar als je op pad moet, 1 grote ellende! Floor, zoals ze op de reclame zeggen; komt wel goed schatje! Niet verschillende testen gaan doen want dan maak je jezelf alleen maar gek, aangezien al die dingen anders reageren.. En die extra vroege testen reageren naar mijn idee sterker op weinig hcg dan veel hcg
ja ik maak me oo nog niet echt zorgen, maar dan zie je bij andere mensen een knaller 3 dagen voor nod en dan denk je oeps... Het is nog zo fragiel nu. Zo spannend. Monster worm zorgt er wel voor dat mijn darmen het druk hebben haha Peristaltiek echt heel hard haha Bubbels, borrels en krampen. Heel maf