Lely ach het is maar 1x per week a 2 weken dusse dan valt het mee haha. Soort van opsparen. Alleen nu met de zwangerschap is het allemaal anders. Leuk he? Die cadeautjes!!!
Ja oké, en met n lover is t helemaal anders als in n relatie.. Maar dan nog.. ik vind t knap haha En de cadeautjes zijn inderdaad super! Al ben ik wel bang dat t de goden verzoeken is.. Voor bloedprikken.. bij n standaard onderzoek zit toch altijd bezinksel? En mocht er iets uit de schildklier komen dan word er meestal daarna opnieuw onderzoek gedaan naar een mogelijke oorzaak
Ik heb geen idee, heb voor deze zwangertoestand geloof ik 1x bloed geprikt in mijn leven. Ik zie het wel. Ik zal die Hb erbij vragen. Trusten voor zo! Morgen werken, blehhh
Breeze hier geen verstand van het bloedprikken . Ook hier geen ongi nog. Zal. Vanmiddag even testen? Of heeft het geen zin meer? Voor mijn gevoel wel fijner weet ik wat ik kan drinken op het feest van vanavond
Dat is super Kiraa het is tenminste een begin!!! Hoe voel jij je vandaag nog steeds last van kokhalsen?????
Jaa dat kokhalzen doe ik nu al 6 weken dus daar ben ik vast voorlopig nog niet vanaf Helaas.. En ben vandaag 12 weken.. Had gehoopt dat de kwaaltjes nu ineens pats-boem weg zouden zijn, maar helaas
hihihi ze zeggen wel vaak dat het pas van 16weken minder wordt en helaas zijn er ook vrouwen die de hele zwangerschap misselijk zijn. Hoop het niet voor je
Tilaena en Madeliefste succes vandaag! Kiraa, wat vervelend van dat kokhalzen zeg Het wordt vast snel minder! (hoop blijven houden ) Hier zit de eerste spuit er weer in! Viel me reuze mee. De eerste behandeling deed ik er een kwartier over voor ik de moed had gevonden, maar nu binnen een paar seconden Worden vandaag ook nog gebeld voor de sperma test. Ben alleen vergeten hoe laat Telefoon maar goed bij me houden dan en ze zullen vast niet tot heel laat werken vandaag Vriendlief heeft er een heel slecht gevoel over. Ik heb meer goede hoop. We begonnen met 6 miljoen en hadden op het laatst ook getallen van 200.000. Vriend denkt dat we daar nu onder zitten, ik denk en hoop hetzelfde of iets erboven. We gaan het horen vanmiddag! (of vanmorgen)
Mama super dat de eerste spuit er zo.makkelijk in ging. Je hebt dan ook.een goede reden en een voorbeeld thuis van.wat je in het verschiet ligt. Ik hoop.dat je vriend geen gelijk.krijgt en het mee valt. Sperma vernieuwd zich elke 3 maanden toch... Hoop.dat je snel.wat hoort. Vraag me af of madeliefste het topic kwijt is. Heb haar volgens mij nog niet gezien in deel 2
moet kwart voor 2 in het ziekenhuis zijn... zo eerst maar ff de kattenbakken doen en de laatste boodschapjes, dan met de auto naar mams, en vanaf mams, met haar auto naar het ziekenhuis. zo ook maar vast mijn spullen klaar leggen. wilde uitslapen vannacht, slecht geslapen door de wind en stress... maar een vriendin belde me wakker, ze had van de week een dekbed gekocht, zou eventueel vandaag terugmoeten, ze twijfelde en daar hing ze dus 45 min over aan de telefoon *het ging om een dekbed!!!!* (sorry moest even ergens mijn frusti ventileren lol) het is hier overigens al sinds half 10 flink aan het knallen...
Hoihoi, even een kort berichtje: gaat nog steeds hartstikke rot bij me en lig nu al een flink aantal dagen ziek op bed. Ben de hele dag kotskotskotsmisselijk, kan niks, als ik ga zitten of erger nog: staan/lopen, val ik na een paar minuten alweer bijna flauw. God, wat voel ik me slecht De echo net was redelijk: goede plek, hartje klopt, maar lijkt een week korter dan zou 'moeten' en dus is de vraag of het wel goed groeit. Volgende week maandag weer een echo. Baal er erg van, hoopte wat geruststelling te krijgen maar helaas... En wat voel ik me vreselijk ziek zeg, als dit nog zeker 6 weken moet duren...mijn hemel. Hoe doen mensen dit?
Madeliefste liet toen ook es een poosje niks van zich horen.. Ben wel benieuwd/bezorgd aangezien het psychisch ook niet zo lekker ging met haar... Maja, we kunnen niks anders doen dan afwachten Mama, die zit er maar weer in! Hopelijk nu nog een goed spermaonderzoek!
En daar is ze! Meid, ik heb precies hetzelfde mee gemaakt haha.. Van week 6 tot 10 in bed, alleen maar ziek zijn! Sinds 2 weken voel ik me minder beroerd en nu eigenlijk alleen nog kokhalzen! Dus tis toch even doorzetten! Maar meid, je had een hartje!! Super toch?! En over de grootte zou ik me niet te druk proberen te maken, ze kunnen dat nog veel te lastig opmeten! Als het hartje goed klopt, is het goed toch?! Ik vind het iig goed nieuws
Ik ben het met kiraa eens madeliefste geniet er van dat je je kleine heb gezien en idd het hardje klopt wel bale dat jullie zo misselijk zijn ik heb het zelf ook met vlagen hoop niet dat her erger word Ik mag 29 januari voor een echo
madeliefste das dezelfde reden dat ik vandaag na 2 weken terug moet. Maar ik begreep van internet dat ze helemaal totaal niets maar dan ook niets over een groeiachterstand kunnen zeggen de eerste 10 weken omdat het gewoon heel moeilijk meetbaar is! Dus ga er vanuit dat het gewoon goed zit, want het hartje klopte!! Enne wie had hier geen symptomen?? haha sorry maar het lijkt erop dat je ze nu 3 dubbel en dwars hebt.