Kikker leuk is dat he? Al die reacties enne crackertjes die kleintjes helpen redelijk vooral in de ochtend en vanille vla helpt ook tegen misselijkheid. Als het waar is dat hoe misselijker je bent je een meisje krijgt dan krijg ik vast een jongen haha tegen alle verwachtingen van iedereen in. Mag me als ik jullie verhalen hoor heel gelukkig prijzen. Heb nog niet boven de pot gehangen en als ik misselijkmben is het redelijk licht en gaat het vaak met eten over.
Als het waar is dat hoe misselijker je bent je een meisje krijgt dan krijg ik vast een jongen haha tegen alle verwachtingen van iedereen in. Mag me als ik jullie verhalen hoor heel gelukkig prijzen. Heb nog niet boven de pot gehangen en als ik misselijkmben is het redelijk licht en gaat het vaak met eten over.[/QUOTE] Dan krijg ik ook een jongetje. Hier ook nog niet overgegeven en ook niet echt misselijk. Gelukkig maar!
Tileana... Er is hoop voor je. 1 weekje misselijk geweest en toch zwanger van n meisje Nic GEELICITEERD!
Voorgevoel zegt meisje Chinese kalender zegt meisje Misselijkheid "zegt" meisje Pizzaboer in het dorp zegt meisje Maar... Opa zegt jongetje Ik ben benieuwd, over 4 weken weten we het.. Heb manlief nog steeds niet over kunnen halen voor een vroege geslachtsbepaling
Jaa ik ook! Maar manlief wil echt niet, en al 3 keer ruzie over gehad (ik zeg ja, hij zegt nee dus wiens keus doen we dan> wat een emancipatie maar tot nog toe doen we dus zijn "nee") Dus volgende week maar weer een (laatste) poging wagen anders heeft het idd geen nut meer
Mooie test zeg! Ik mis floor nu btw wel tussen de uitgerekende datum lijst En qua misselijk, mn zusje was t totaal niet en heeft al 1 meid en de tweede op komst ik geloof er dus weinig van. T moment van bevruchting zou ook bepalend zijn. Hoe dichter op je ei, hoe groter de kans op n jongen (jongens zwemmen harder, meiden leven langer) Ben benieuwd welke fabeltjes waar blijken te zijn
Sophie ik heb een lichte voorkeur voor een jongen, maar alle vriendinnen, familieleden zeggen meisje. Pendel van een vriendin zegt meisje. Chinese kalender is 50-50 afhankelijk welke je pakt haha... maar we zullen zien. Mams is druk bezig met verzamelen van voornamelijk meisjeskleding haha
Maar die kosten toch maar 25 ofzo? Als we vanuit hier nu eens sponsoren en jullie een cadeaubon sturen?
Dat ik hoop dat de Chinese kalender, pendels en misselijkheid 100% betrouwbaar zijn mbt geslacht spreekt voor zich denk ik? Alles zegt 'meisje' - oh, wat zou dat een opluchting zijn! Al zou ik een jongetje ook wel onwijs leuk vinden (so cute alles van Stoer!), toch makkelijker ook in de opvoeding vaak
Haha lekker ding We wachten de 20 weken maar af, morgen nog 4 weekjes dus even mezelf een schop onder de kont geven Had daarstraks ff online kleertjes gekeken en alles in het winkelmandje gepropt wat ik leuk vond.. Oeps, duur Haha dus ik naar manlief afbeelding whatsappen van de bestelling met erbij; de eerste bestelling voor ons prinsesje.. Komt ie gelijk naar boven; jij spoort ook niet, je weet niet eens oft een meisje word. HAHAHAHAHA ik lag in een deuk want had helemaal niet op "bestelling verzenden" geklikt.. Zo gemeen
Haha kira, hier idem... Bij een aantal boeken wel op verzenden gedrukt. Ik wordt mama, voeding en zwangerschap, 9 maanden boek en zwangerschapsyoga.. haha Nic gefeliciteerd! Idd wat een knallerd! Geniet ervan. Wij zijn naar mijn schoonouders geweest vanavond. Ze waren door en door blij! Helemaal leuk. Bij mijn naam staat, zwanger in ronde 4, maar dat moet 5 zijn. Ook wil ik wel bij de okt bevallingen staan. 7 okt, mag ik gaan persen, haha
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 4 - 1e kindje (MMM) Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 6 - 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 5 zwanger - 1e kindje Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 4- 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Mouserin - 23 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 5 - zwanger 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 4 zwanger - 2e kindje Roos99 - 25 jaar - Ronde 5 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 29 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje NOD lijst 29 januari: Amely86 31 januari: Kiss2012 5 februari: Roos99 9 februari: Mama-in-love .. februari: Breeze ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 - Dochter 11 juni: SophieJosephine - Ronde 1 - Dochter 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥Juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2- verrassing 15 juli: Kiraa Ronde 2 - 20 weken echo afwachten 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 ♥Augustus 2013♥ 10 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 - verrassing 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 11 augustus: Denise 90 - ronde 3 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 27 augustus: lely27 - ronde 3 - verrassing ♥ September 2013♥ 1 september: Kikker85 - ronde 3 - verrassing 3 september: Mouserin - ronde 4 5 september: Wonnie - ronde 4 17 september: Rica - ronde 4 ♥Oktober 2013♥ .. oktober Nic25- ronde 5 7 oktober: Floor32 - ronde 5 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3 Kiss2012 - ronde 3 Breeze -ronde 5 Nou vooruit Floor, jij mag ook bevallen Nic, de hoeveelste mag jij pijn lei/ijden? Oh en ik doe het 16 weken dansje! Jeeeej
Wow Nic, wat een knaller; super! Wij willen niet weten of het een jongen of een meisje wordt, maar heb wel al gedroomd over een meisje. Mn zus zei ook meteen meisje. Ach ja, we wachten het wel af tot de bevalling. Hou toch erg van groen en dat kan voor allebei . Heb tot nu toe alleen een zwangerschap-scheurkalender en een zwangerschap-dagboek besteld. Verder nog helemaal niks. Maar nu de ouders het weten denk ik dat we binnenkort wel iets zullen hebben, haha . Helaas vanmorgen weer een stuk misselijker dan gister. Nu gaat het wel weer gelukkig. Afwachten maar weer hoe het vandaag gaat...
Zeker leuk! Straal elke keer helemaal . Mn zus gilde keihard 'JA!' toen ze 'grote neef' zag staan op het shirtje voor haar zoontje en toen besprong ze me haast, haha! Heerlijk! Denk dat ik van de week die crackertjes maar eens ga proberen. Heb nu van die zachte wafeltjes voordat ik opsta 's ochtends, maar die komen er vaak tijdens het tandenpoetsen toch weer uit . Thanks voor de tip!
Zijn er al mensen die bloed hebben geprikt voor de 12 weken? Ik heb dat net nog even gedaan want vergat dat telkens of ik was ziek Maar jemig, wat een hoop buisjes bloed! Ben er duizelig van hihi.. Maar heel zachtjes naar huis gereden wat gelukkig niet zo ver was en duik het liefst me bedje weer in, ff doorzetten dus Heb ruim 1 uur in de rij gezeten bij bloedprikken, d8 ff gauw en dan bedje weer in maar was mega druk!
Ja ik het vier weken dansje! Haha 1/3 van het eerste gedeelte gehad hihi zo lijkt het al lang. Hier vannacht weer uit bed om te plassen. Niet meer kunnen slapen en gelukkig om 8 uur toch nog in slaap gevallen. Ook lichte misselijkheid met vlagen. Kan je dat nu al hebben? Madeliefste weer een dag voorbij! Je komt het bijna te weten!