Koffie? Als ik het alleen al ruik, ga ik al haast over mijn nek! Nee dat komt er hier niet meer in haha!
Vind het ook best vreemd ja, maar heb er nog steeds trek in. Drink alleen niet te veel en cola met cafeïne ook maar afgeschaft. Hebben jullie dingen die jullie nu extra lekker of enorm vies vinden? Ik heb t met sigaretten, die geur... BAH! En dat terwijl ik voor n zwangerschap rookte... Moet er nu echt niet aan denken.
Dat van die sigaretten heb ik ook! En toch mis ik ze haha, maar als vl binnen komt na het roken...Bah, stank! Verder nog niet veel bijzonders hier
Enorm vies; deo en geurtjes.. Als me man dat opdoet mag ik dat niet doen in ruimtes waar ik vlak daarna kom want dan ga ik zwaar over me nek Ruik dat ook echt vreselijk sterk! En sigarettengeur vindk ook vies, kwam eerst vaak bij oma maar die rookt dus nu sporadisch..
Ik zit hier te janken op me werk hahaha, we kijken het programma "16 & zwanger" en is zo'n jong stel wat hun kindje opgeeft voor adoptie en ze is nu net bevallen maar wil zelf het kindje niet zien omdat ze bang is het dan niet meer te kunnen. Zie je 2 van die veel te jonge ouders huilen.. Zooo zielig! Maar zoveel respect voor hun dat ze hun kindje een beter leven gunnen! Hoeveel kiezen er namelijk niet de "makkelijke weg"... Dus 4 clienten hier zitten die me aan zitten te staren hahaha! Emomonster..
Ik moest meer dan 15 buisjes...had 5 formulieren *slik* En ik ben bang voor bloedprikken - ik was al in tranen bij het zien van de hoeveelheid stickers, en toen de mevrouw zei niet te weten of het wel in 1x kon was er volledige paniek :') 1 troost: bij mij was het voor de standaard check, combinatietest, geslachtsbepaling, DNA en stolling...dat hoeft niet iedereen dus Toevoeging: gróte buisjes dus, en na de 15 ben ik gestopt met tellen want dat lukte niet meer door de tranen :')
Ik heb zoooooveel respect voor hen! Ik ben al helemaal bij met de serie, vind 'em geweldig! Alleen die Nederlandse vertaling nu...houd het gewoon bij 16&Pregnant/Teen Mom
Nic, gefeliciteerd..!! Qua geurtjes heb ik eigenlijk niet zo heel veel last... Gelukkig Wel hebben we m'n pa nu zo ver om buiten te roken, wat ie eigenlijk altijd weigerde, 'het is tenslotte zijn eigen huis'... Haha! Hahaha! Kira! Dat programma komt officieel van mtv af... Die kinderen zijn ondertussen (bijna) 3... Maar om daarvoor mee te janken, hoef ik niet zwanger te zijn hoor... Dat deed ik toen ook al... Nu hebben ze op SBS 'Traumacentrum', waarbij een klein meisje gebroken been had.. Ondertussen was moeder flauwgevallen, haha! Die moest langer bijkomen dan het kindje Bloedprikken vind ik inderdaad ook een ramp.. Was helemaal in paniek paar jaar terug dat ik het moest laten doen voor de reuma.. Daarna om de paar maanden 3 buisjes.. Nu moet ik in maart weer, maar vrees inderdaad dat ik daarvoor ook al moet afstaan ivm zwangerschap.. Mijn manier van bloedprikken: liggend, linkerarm laten prikken, zelf ml zijn arm vasthouden met rechts, m'n hoofd daarachter verstoppen, zodat ik er niets van meekrijg, laten prikken met flexibele naald, waardoor ik er minder van voel en als het klaar is zo snel mogelijk naar buiten frisse lucht en zelfs dan gaat het nog niet altijd goed en krijg ik het erg warm....... Pfff.... Wat een ramp altijd Paar keer terug had ik trouwens wel eens een leuk vrouwtje, die bleef maar kletsen, maar achteraf had ik wel de stad nog ingekund, zo goed voelde ik me.... (helaas eenmalig.. )
heb nu alleen dat ik heel erg sterk ruik, vooral de vieze geurtjes ,ieuw, zoals zweetlucht in de klas als de kinderen aan het werk zijn en op feestjes in een woonkamer, eergister bij mijn vader.... ma ik lust tot nu toe nog alles wat ik eerder ook luste, hahah maja ik kom net kijken hahaha
hier ook nog geen verandering voor eten. Ik mis het roken echt enorm, de gewoonte zit er gewoon in... verslaafd... maargoed zal wel minder worden met de tijd, we doen het voor wormie haha
Net samen bedacht dat we het grote nieuws met valentijnsdag aan de ouders en schoonouders gaan vertellen!!!! spannend!!!
Dames, wat vonden jullie van het idee voor een afgeschermde FB-pagina? Ivm meelezers waar een aantal last van heeft enzo
Fb ben ik nog niet echt voorstander van.voordeel van hier is dat ik redelijk anoniem kan kletsen Maar dadelijk na mn echo sluit ik me graag aan Geurtjes, nog geen definitief besluit over wat wel of niet goed gaat Het wisselt heel sterk. Ik merk wel dat heel sterke smaken niet goed meer gaat. prei, knoflook Tila wat een super mooie echo! Hier al bijna op 1/4 van de zwangerschap.. morgen 10 weken Wauw wat gaat het snel Gelukkig ook weer beweging in mn darmen! Kreeg vandaag voor t eerst te horen "ja kan t al wel een beetje zien!" Euh nee sorry dat zijn mn darmen hihi Ben sinds t weekend trouwens voor t eerst bang voor n mk.. ik las berichtjes uit de vlindertuin.. stom.. Nog 10 dagen, en dan eindelijk de echo! En valentijnsdag! gaaf! dan zet ik t op fb haha
@geurtjes rooklucht is vies!!!! Verder valt het wel mee. Wel heb ik dat sommige dingen me ineens te zoet zijn terwijl ik een zoetekauw ben. @fb pagina, ik heb daar geen probs mee, maar sommige mensen voelen zich dan nog minder anoniem, tenzij je er een speciale pagina voor aan zou maken ipv je standaard echte denk ik. @16&pregnant/ teenmom. Kijk de serie altijd op mtv. Mijn moeder is er ook helemaal verslaafd aan en heeft vooral heel veel respect voor het stel dat hun kindje opgaf voor adoptie. Ze vind het zo'n leuk en lief stel dat ze ook blij is dat ze nog bij elkaar zijn. Vind ze ook wel eat minder naief als sommige meidenin 4 handen op 1 buik, al vraag ik me soms wel af waar ze in amerika al dat geld vandaan halen enzo. @echo meiden jullie mooie echo's komen vanzelf wel. Dit was toevallige de enige close up waar het ook zo lekker lag, de rest was allemaal ruggetje, hersentjes, buikomvang, bovenbeentje of armpje etc. Want ze gingen kijken naar organen en of alle botjes goed ontwikkelde enzo. Maagje werd tijdens de echo ook steeds voller dus dat werkte al mooi. Heb zeker 40 min op die tafel gelegen, waarvan toch wel 30 min inwendig was. Kwaliteit viel me alleen eetje tegen, met 10 weken en ander apparaat leek het toen veel mooier, maar goed, ze konden alles zien en alles was goed dus happy. @valentijnsdag vertellen. Leuk!!!!!!!!!!
Je kunt op FB juist een besloten pagina aanmaken waarvoor je enkel bepaalde mensen uitnodigt. Niemand ziet dat je lid bent van die pagina en op die pagina kun je alles zetten wat je wilt; alleen 'leden' kunnen dat dan zien! Dat is juist het fijne
Dat weet ik zo'n groep heb ik ook al Maar jullie kunnen dan ook 'de rest' van mij zien daar moet ik nog even goed over nadenken Dat is niet vervelend naar jullie bedoeld, maar ik wil er goed over nadenken of ik dat wil Heb namelijk alleen maar familie en directe vrienden op fb
Hey Nic, gefeliciteerd, dat lijkt me een duidelijke test! @Madeliefste: heel veel succes woensdag met de uitslag, duim voor je dat het een meisje wordt (wat klinkt dat onaardig t.o.v. de jongetjes... maar in dit geval mag het) Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben ook even wat rustiger, word een beetje heen en weer geslingerd van geluk naar verdriet. Heb ook het idee dat ik het vruchtje nog niet kwijt ben geraakt ondanks de heftige bloedingen afgelopen weekend. Volgende week maar bekijken op de echo. Testen zijn inmiddels wit, dus daar ligt het niet aan. Dikkie Dik gaat weer in de kast totdat ié weer "uit de kast mag komen". Amely/Kiss succes met testen, Roos nog even wachten en Mama alvast succes met de terugplaatsing!
Ff snel..fb nee eerlijk gezegt voel ik er niks voor. ik heb liever een besloten club op het forum. dat dan liever als fb. maar eigelijk vind ik het prima zo. breeze logisch... doe rustig aa. Digi-knuffel! lijkt me heerlijk Zon dikke grote oranje kat te knuffelen