@breeze; ja een weekje.. Ben benieuwd.. @fb; alleen als de hele club wilt, anders niet.. @16 and pregnant; vind t een heel interessant programma net als teenmom.. Kijk ook eigenlijk altijd wel!
Fb maakt me niet zoveel uit. Hebben de zwangere ook veel last van slijm gehad? Lijkt soms wel water. Bah heel vies en denk de hele tijd dat er bloed zit... Dus ook niet echt fijn.
Amely, het is niet de bedoeling dat je stress krijgt van dit forum hoor! Kan me voorstellen dat je even afstand wilt nemen als het wel zo voelt. Hoop dat je je snel weer komt melden met goed nieuws! Fijn dat alles weer goed was Tila! En prachtige echo zeg! Hier wel last van sterker ruiken, maar heb niet echt bepaalde dingen wat ik heel vies vind ruiken. Krijg soms gewoon ineens een geur in mn neus waarvan ik denk 'gatver!' Had het vorige week ineens met ons afwasmiddels wat we al tijden gebruiken Ben het met Lely eens. Ik hou 't persoonlijk ook liever hier, vooral vanwege de anonimiteit. Maar je schijnt hier ook een gesloten onderwerp aan te kunnen maken, dan kunnen alleen leden het lezen. Iemand enig idee hoe dat werkt? Floor, ik heb ook veel extra slijm gehad inderdaad. Schijnt er bij te horen. Wat vaker een schone onderbroek aantrekken vond ik zelf wel zo fijn toen. Is nu wel wat minder gelukkig.
Slijm heb ik nu pas last van, maar heb echt een fobie voor urine laten lopen, lees hier allerlei verhalen van vrouwen die in hun broek piesen of urine verliezen enz. Dus ik denk elke keer; oooh ik heb het ook! Maar dan is het slijm (gelukkig!!) dat lijkt me namelijk echt verschrikkelijk
Oke niets raars dus. Hihi Kira lijkt me ook niet fijn urine verlies... Maar tenas zijn dan wel fijn. Ik vind programmas als teenmom niks.. hoe echt niet van de Amerikaanse manier van doen en laten dus kijk het maar niet.. vreselijk haha
Ik kan niet alles teruglezen op dit moment meiden, maar wilde even de update doorgeven dat er bevruchting heeft plaatsgevonden en dat de terugplaatsing doorgaat vanmiddag! Daar krijg ik ook te horen hoeveel bevruchtingen en wat voor kwaliteit. Spannend dus
Yes! Dat is goed nieuws mama, super! Wel spannend zeg, ik zal voor je duimen vanmiddag! En wanneer weet je dan of het raak is?