Wij krijgen met 99% zekerheid een meisje!!! Het duurt nog een week tot ze de tests volledig hebben afgerond, maar ze kunnen geen mannelijk DNA vinden, dus daarom deze uitslag nu. Ohhhhh, wat een nieuws!
wow madeliefste wat geweldig!!!!!!!!! Ik ben zooooo super blij voor je!!! Ik hoop dat je je nu wat gerustgestelder bent en er allemaal wat meer vertrouwen in hebt, dat het gewoon allemaal goed gaat en goed komt en goed gaat zijn. Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen van blijdschap voor je *dikke digi knuf*
Wooww!! Jippie..!! Wat positief.! M-i-l, wat een goed nieuws, nu inderdaad hopen dat de eerste terugplaatsing gelijk goed afloopt.. En Madeliefste! Wat een supernieuws! Echt, wat fantastisch!! Hoop dat het nu inderdaad wat meer rust geeft en dat je nu ook lekker kan gaan genieten..!!
M-I-L top! Ik hoop op n mooie positieve test binnen 2 weken Madelief! Jeeeeeeejjjj wat een goed nieuws. Hoop dat het je wat rust geeft en je 'onbezorgd' kunt genieten van je zwangerschap.ook de misselijkheid zal binnen nu en n paar weken wel minder worden... Dan is de roze wolk er voor jou eindelijk! Heb m alvast gereserveerd voor je Word echt happy van die positieve berichten!
Hier trouwens veeeeeeeel last van maagzuur... Zo maar eens vanille vla proberen. (Slagroom moet ik dan zeker maar achterwege laten? )
Stukje rauwe aardappel proberen. Niet echt lekker maar aardappel is het hoofdbestandsdeel van oa rennie
Vanille vla,rennie en melk was mijn eerste prioriteit bij mn dochter... kwam mij mn neus uit maar het was vreselijk. vanille vla helpt goed maar niet voor lang. Nou na een miskoop erengister van een volgens die mensen 100% in orde koffieapparaat was ik er helemaal klaar mee. vandaag een sarista met garantie gekocht. nu wil ik nog een elec. melkopschuimer. mensen waren gemeen, bij thuiskonst bleek zetgroep van dat ding kapot... ben terug gegaan. wat een gezeur met die dingen, lijkt wel bepaald slag volk wat zon ding heeft madelief GEWELDIG...ik moest ook vaak aan je verhaal denken. wat als...hoe kun je dan een goede keuze maken,pfff maar gelukkig!!!!!! het beste nieuws voor vandaag
Weer eens een berichtje van mij. Wauw wat een zwangere alweer, gefeliciteerd allemaal!! Hoop dat de rest ook snel zwanger is. Mama in love, hoeveel bevruchtingen waren en er en hoeveel eitjes zijn er nu terug geplaatst? Madelief, wat fijn dat het een meisje wordt, scheelt voor jullie een hoop zorgen. Voor maagzuur helpt cola bij mij het beste!
Wat een goed nieuws MiL! Ik duim voor je dat ze een mooi nestje bouwen en blijven plakken! Nog meer goed nieuws Madeliefste, gefeliciteerd!
Pff ff me hart luchten hoor! Had vanavond heel erge pijn bovenin mijn buik, ging naar de wc en alles was drijfnat! Schrok me kapot, onderbroek, broek, drijfnat.. En het was geen urine.. Ik vk gebeld, die is langsgekomen, vocht gecheckt op vruchtwater wat het godzijdank niet was! En hartje deed het ook prima, pff! Maar ze weet dus niet wat het vocht was; kan toch urine zijn maar dat die niet zo sterk rook, heel veel afscheiding, zweet enz.. Maar was allang blij dat het geen vruchtwater was.. Ook de buikpijn kon zij niet echt verklaren omdat die helemaal bovenin zit, bij mij ribben en het kindje zit nog onder mijn navel en is nog te klein om pijn aan te richten haha. Dus nu even lekker een warme douche en hopelijk zakt de pijn dan af.. Mocht het toch zo erg blijven, dan weer bellen.. Lijkt gelukkig al af te zakken al is mijn buik wel mega gevoelig! En ik ben ook nog alleen thuis, bah! Maar gelukkig is met de kleine alles in orde!