Oh das schrikken! Gelukkig is alles goed, maar dat is echt niet leuk Arme jij Komt je man snel thuis?
Die is een wedstrijd aan het spelen dus kan ik nog niet bereiken.. Maar verwacht wel elk moment iets van hem te horen nu.. Heb hem alles al gewhatsappt want was bij zijn wedstrijd aan het kijken toen ik naar huis ging omdat me buik zoveel pijn deed..
Jeetje schrikken Kiraa! Gelukkig geen vruchtwater idd. Misschien iets bekneld geraakt even? Probeer maar te gaan rusten.
Kiraa schrikken zeg, maar gelukkig alles goed met de kleine, ga je wel goed af? Zouden darmen of galblaas kunnen zijn.
Ja ben wel opgelucht dat het vruchtwater was! En hartje hadze ook gelijk goed duidelijk gevonden gelukkig.. Maarheb het nog steeds in me buik, alles is nu helemaal gevoelig nu zij ook heeft zitten drukken enzo.. Maar niet meer die scherpe steken dus lekker plat liggen nu en hopelijk is het morgen weer over.. Heb morgen sowieso al afspraak bij de vk staan, dus daar ben ik wel blij mee!
Sorry voor het lange wachten!!! Heb een 8 cellig Emmy aan boord precies als bij mijn zoontje! Van de 10 eicellen bleken er 4 rijp en gelukkig alle 4 bevrucht. 1 nu teruggeplaatst en ik hoop dat er nog 1 de vriezer in kan want er vallen er bij mij meestal wel een paar af. Dit hoor ik 13-1 bij de bloedtest. Spannend dus weer!!
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 4 - 1e kindje (MMM) Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 6 - 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 5 zwanger - 1e kindje Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 4- 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 5 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Mouserin - 23 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 5 - zwanger 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 4 zwanger - 2e kindje Roos99 - 25 jaar - Ronde 5 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 29 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje NOD lijst 29 januari: Amely86 31 januari: Kiss2012 5 februari: Roos99 9 februari: Mama-in-love .. februari: Breeze ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 - Dochter 11 juni: SophieJosephine - Ronde 1 - Dochter 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥Juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2- verrassing 15 juli: Kiraa Ronde 2 - 20 weken echo afwachten 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 ♥Augustus 2013♥ 10 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 - verrassing 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 11 augustus: Denise 90 - ronde 3 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 Dochter 27 augustus: lely27 - ronde 3 - verrassing ♥ September 2013♥ 1 september: Kikker85 - ronde 3 - verrassing 3 september: Mouserin - ronde 4 5 september: Wonnie - ronde 4 17 september: Rica - ronde 4 ♥Oktober 2013♥ 6 oktober Nic25- ronde 5 7 oktober: Floor32 - ronde 4 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3 Kiss2012 - ronde 3 Breeze -ronde 5
Mama super das 1 Emmy meer dan vorige keer toch? Das sowieso een posi start dus. Nu heel hard voor je duimen dat het blijft plakken.
Kiraa wat was dat schrikken zeg! Pff beetje bijgekomen nu? Mama ik ga duimen voor je! Hier toch vanmorgen getest haha vond het al knap dat een dag niet teste hahah Het was de laatste die ik had liggen, van de etos. Daar kwam een lichte streep, maar wel duidelijk een streep. Helemaal happy haha Klinkt maf maar de reden dat ik nog test is omdat ik het dan zie dat ik zwanger ben. Geeft me kracht ook om te stoppen met roken. Iets tastbaars. Ik ga weer vrolijk de ochtend in.
Jeetje kiraa, dat is ook weer gelijk 10 jaar van je leven.. @ floor; je kan t maar beter zeker weten toch Hier nog 6 dgn tot nod.. Word er alweer nerveus van als ik er aan denk.. Gister ook een 'echte' droom gehad dat ik zwanger was, 2 testen id droom gedaan en t was 2x positief.. Hopen dat dit keer dromen uitkomen..
Klinkt goed m-i-l! worden weer spannende weken hihi @ roos; hopelijk komt je droom uit hihi @ hier gaat alles weer goed! Buikpijn is gelukkig weg en geen vocht oid meer verloren Vanmorgen controle, hartje was prima en we kregen nog een mooie verrassing! Onze vk doet nu namelijk opleiding/cursus om ook echo's te kunnen/mogen maken en ze vroeg of ze even op ons mocht oefenen.. Nou dan hoefde ze geen 2e keer te vragen hihi! Het kleintje was mega bewegelijk! Echt zo gelachen want dan had ze het net goed in beeld en hup, draaide het weer! Dus helaas geen mooi zijaanzicht Maar wel een heel eng vooraanzicht, haha vond hem zo grappig! Je ziet het hele schedeltje! Voor de rest alleen maar zwaaiende handjes, beentjes, bovenkant hoofdje en de kont gezien..
Ik denk het wel roos hahaha Kiraa wat gaaf een extra echo! super. Heb een topic gemaakt over het tillen van spullen http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/417693-zwangerschap-paarden-houden.html#post14417642
Leuke echo kirsa en fijn dat alles goed was Doet hier een dansje voor het begin van het 2de trimester. 1 gehad, nog maar 2 tegaan.
Gefeliciteerd Madeliefste, is een hele zorg meer. Hopelijk kan je nu gaan genieten van je zwangerschap. Mama, spannend! Klinkt in ieder geval goed, ik ga voor je duimen. Schrikken Kiraa, fijn dat heet weer beter gaat. Hier: vandaag soort van ongesteld geworden, in ieder geval bruinverlies. Ben benieuwd of het ook vandaag echt doorzet. Had ook al dagen buikpijn en vanmorgen een super temperatuurdip. Morgen maar het ziekenhuis bellen voor de clomidkuur en een afspraak voor de fm. Heb niet mijn week, gisteren te horen gekregen dat mijn contract niet word verlengd voor echt een super idiote reden! Eind april zit ik dus ook nog eens zonder werk! Helpt niet echt voor mijn humeur.....zit echt er door heen!
Kira, wat zal jij geschrokken zijn! Pff gelukkig gaat het denk ik al wat beter! Mil, veel succes, hopelijk gaat het goed, zal voor je duimen!!! Oh Amely, heel veel sterkte!!! Heel vervelend dat je contract niet wordt verlengd!!! Gooi het hier er ook uit!!! @ ego: wordt gek van de steekjes in me zij. pfff. dan links dan rechts... lijkt net of mijn spier overuren draait en dan doodleuk in kramp over gaat. Dus ik zit lekker op de bank lekker tv te kijken en w88 tot ml zo thuis komt. einde ego.... @floor, ik zou zo min mogelijk tillen, maar gwoon hooi en zo duwen als dat kan... Lijkt me idd wel lastig met 4 paarden! Gaat gewoon door... Ben ik blij dat ik drie kipjes heb hahaha