Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    @Nic hier ook buikpijn/kramp...Volgens mij zijn mijn darmen in staking gegaan. Heel fijn...NOT!

2. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Hoi Dames,

Amely wat flink balen meid, hopelijk vindt je snel iets nieuws.
    Nic had ik je trouwens al gefeliciteerd? anders bij deze als nog.
    SUPER goed nieuws madeliefste ben helemaal blij voor je!!!

Lange Ego: Zoals jullie merken ben ik momenteel niet erg actief lees zo nu en dan wel mee. Heb erg veel moeite met het s'avonds werken, slecht slapen en vermoeidheid. En dan die verrekte onzekerheid of het wel goed gaat, heb vandaag zo erg lopen piekeren dat ik de vk maar gebeld heb. Met de vraag of het wel kan kloppen dat ik de 14jan nog maar 9 wk +3 zwanger was terwijl ik mijn positieve test al op 29nov had. Zei zij dat ik me niet druk moest maken dus dat luchte toch wel weer een beetje op. Ik wou het hier niet neerzetten omdat ik mijn onzekerheid niet zo erg vond als die van madeliefste of anderen hier. En dat ik al blij mag zijn dat ik zwanger ben. Wens nu al dat de 40weken al om zijn, maar ja dan blijf nog steeds onzeker haha.

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Smurffin je echte termijn bepalen ze vaak pas met 12 weken. En het kan best, ik was eerst een week achteruit gezet en lqter weer een halve week vooruit. Je ei kan natuurlijk pas 48 uur later springen dan je test posi is en ook de innestelling an wat later zijn waardoor je zo makkelijk een week korter zwanger kan zijn dan je denkt. Dus zou me er idd niet te druk om maken. Zolang het elke keer goed groeit en het hartje moi klopt. Is er weinig aan de hand.

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Amely, dat is balen meid! Wat was de reden dan, als ik zo nieuwschierig mag zijn? Anders kun je het toch "aanvechten"? Lijkt me dat ze je niet zomaar op straat mogen zetten.. Ik werd 2 jaar terug op straat gezet ondanks beloofd contract waarvoor ik me de benen uit het lijf liep maar domme ik had niks op papier staan dus dan kun je weinig.. Klote bezuinigingen!

@ Smurffin; heerlijk die onzekerheid he?! Maar komt vaker voor lees ik wel dat mensen eerst worden "terug gezet" en later weer "vooruit". Net als Tilaena ;)

@ Floor; ik zou zeker uitkijken met te zwaar tillen. Ik moet dat voor me werk ook wel eens doen maar krijg dan vaker en sneller last van me buik en rug..

@ Nic; hahaha toen ik eens op fb klaagde over mijn steekjes, krampjes en pijntjes, zei iedereen; HET HOORT ER NOU EENMAAL BIJ :D

@ hier, ik moet trwns richting de fysio voor me rug & bilpijn, vk vond het klinken als zwangerschapsichsias (of hoe je dat ook schrijft) en de fysio leert je dan hoe je bepaalde bewegingen beter kunt maken zodat je bepaalde spieren ontziet zm.. Is wel belangrijk om te doen om bi te voorkomen.. Pff heb ik weer! Heb volgens mij ondertussen elk mogelijk kwaaltje van zwangerschap gehad :) en voel me daardoor soms echt een vreselijke zeurkous.. Herkennen jullie dat ook?

5. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    gelukkig niet kiraa, hier is het vermoeidheid, en af en toe wat emotioneler en toevallig vandaag een keer echt misselijk maar over het algemeen is dat heel licht, heb wel hier en daar wat steekjes die soms vervelend zijn enzo, maar het meest vervelende vind ik de dagelijkse injecties. Dus ik prijs me zwaar gelukkig! Het is dat ik de echo's heb om te bewijzen dat ik zwanger ben, want soms is het nog steeds wat onwerkelijk.

6. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Ja dat herken ik inderdaad Kiraa, wat ben jij een vreselijke zeurkous!! ;)

Haha kom op joh, waarom zou je niet lekker zeuren over al je kwaaltjes? Dit is toch DE plek om dat te doen :D

7. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Hey Kiraa,

Ga vooral lekker door met zeuren ga ik ook wel doen het lucht op (ben namelijk een binnenvreter):D Maar euh heel herkenbaar je klachtjes heb ik ook last van als ik de spinningfietsen uit het water moet halen en als ik zelf mee doe. Ook de rest van de lessen zijn erg zwaar dus doe het rustig aan.

Tilaena klets jij nog mee in augustus topic?????

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Amely wat een klote week ja, ook nog geen baan straks meer. Pfff

hier een helse dag en nacht. 40min hooguit geslapen en moest er om03:30 weer uit. heb op mn werk 6x boven de pot gehangen en voelde mij vreselijk. ze lieten mij helaas niet eerder weg gaan.
    nu lig ik in bed..op tijd naar bed.
    heb de hele nacht krampen gehad...
    pff morgen echo. vind het spannend!

9. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Spannend Rica! :) Ook alweer 7 weken, waar blijft de tijd zeg! ;)

En klagen ga ik wel mee door, anders voel ik me alleen maar depri als ik alles ga binnenvetten :) maar het gaat meer om het echte leven zm ;) Hier op het forum hebben we allemaal "overal en nergens" last van ;) Maar mijn man heeft helaas geen zwangerschapskwaaltjes haha dus dan voel ik me een zeur :D

10. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @smurffin ik lees wel mee maar post er niet echt meer

@rica heel veel succes morgen met de echo. Hopelijk krijg je een mooi kloppend hartje te zien.

11. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Rica, wat een drama! Hoop dat je vannacht wat meer slaap krijgt en je beter voelt! Heeeel veel succes en plezier bij de echo!! :)

12. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Zo wat is er veel geschreven zeg reageer nog een ker beter haha heb het even een paar dagen heel druk maar roos99 ik heb een paar dagen geleden een test gedaan ik ga nu wachten tot vrijdag la er dan nog niks s ga ik nog en testje doen :)

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    amely, balen zeg! Gewoon kut.

Kira en wonnie gewoon lekker zeuren, dat mag hier.

Ego: Vandaag de verloskundige opgebeld, ze wilde eigenlijk 27 feb een afspraak maken, maar ik reed in de auto en kon niet stoppen of bij mijn agenda. Heb de afspraak maar op 6 mrt gezet, dan kunnen we toevallig allebei. Dus gezellig samen. Wel de intake in week tien, dat is wel laat hahah Moeten we nog 6 weken wachten.....
    Ook een verwijzing kunnen ophalen voor de eerste echo, daar moeten we een afspraak voor maken. Ze vertelde dat deze rond de 8 weken was en daarna nog een keer met 12 weken. Morgen even een afspraak maken.
    Verder heb ik iedere dag wel krampen, ieder uur voel ik mijn buik. Vooral in mijn onderbuik.
    Heb het idee alsof mijn maag/buik continue vol zit en dan echt vol.
    We wachten gewoon nog even af.

14. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Oee spannend! Nou ik duim voor je meid!

15. kiss2012

Ik ook voor jou heb je al sympthomen?

Mijn temp was vanmorgen wel 37.1 dus blijft beetje hoog :)

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    spannend kiss! zal voor je duimen!

17. kiss2012

18. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Durf niet zo naar symptomen te zoeken eigenlijk.. Af en toe een steekje in de lies en kleine krampjes, maar dat had ik de vorige keren ook..

19. kiss2012

Ja daar heb ik nu ook lastvan ben nu ook niet misselijk dat had ik de vorige keer wel :)

20. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Ik denk telkens dat ik denk dat ik iets raars voel.. Ook al ik al aan de mogelijkheid denk dat ik zwanger zou zijn krijg ik spontaan kramp in mn onderbuik :-s

Deel Deze Pagina