Kiss en roos, ik duim super hard voor jullie Amely wat klote! Zo oneerlijk! Misschien kun je t aanvechten?
Ik had een foto gemaakt van m'n test vanmorgen en heb hem in m'n album gezet maar ik krijg hem niet duidelijk ik dacht zelf een licht streepje te zien maar mis zie ik hem wel omdat ik het te graag wil ik kan nog kijken of ik hem duidelijker krijg
Kiss hier net wakker, maar idd het lijkt o ik iets zie. Spannend hoor! Madeliefste, irri is dat he wakker liggen. In wordt wel een paar keer per nacht wakker. En ik niet alleen... Vriendlief heeft al twee nachten bijna niet geslapen. Maakt zichzorgen om worm en verbouwing. Kon ik maar wat voor hem doen...
Heb je ff toegevoegd als vriendje kiss.. Kan nu niet turen.. Gisteravond eindelijk weer geklust, na 4 dagen.. Niet dat t nu nog zin heeft maar tis wel altijd even prettig hihi! Vroege diensten is niet echt handig als we allebei op een andere tijd naar bed gaan.
graag gedaan, hoop dat het geen schaduw lijntje is. maar een beginnende streep. pff ik was gisteren echt moe, maar meer door het getwijfel, is alles goed, ik voel me net alsof ik ongesteld wordt.. heel frustrerend. gisteren zat ik dat via de app te vertellen tegen een vriendin en moest er spontaan van janken. kon ook niet meer stoppen. Het voelt niet goed, geen idee waarom. Het zal wel meevallen, want het kan zo zijn lees ik dat je die klachten hebt in de eerste weken. Maar man man wist niet dat je meteen die verantwoordelijkheid voelde zeg.. Nouja afwachten. De dagen lijken nu voorbij te kruipen.
Kiss ik zie hem! wel vaag maar ik zie wat! zou toch mooi zijn zo direct na de mk! duim voor je meid! ik ga ff badderen en dan is het hoop ik snel half11 voel me al stukken beter na een nacht slaap.
Rica ik hoop het ook dacht zal hem hier op zetten kijken wat jullie zien . Gelukkig voel je al wat beter
Kiss net wakker, op de tablet en zonder bril zie ik een streepje. Hoef niet eens echt te turen. Spannend hoor!!!!!!
Floor, heel herkenbaar die onzekerheid...je hebt mijn 'verhaal' meegekregen Het wordt beter, echt! Al hoort een beeeeeetje er altijd wel bij vrees ik. Sterkte!
Meiden bedankt voor het kijken dacht mis wil ik het wel te graag zien dus dacht zet hem even op zp kunnen jullie mee kijken hoop het echt en hoop dat het nu goed blijf gaan
Kiss, ik zie hem ook meid! Zou echt fijn zijn, gelijk na je mk Floor, herkenbaar hoor! Zorg wel dat je positief blijft denken en lekker op je roze wolk blijven he?! Rica, veel plezier zometeen!
ja ben ik ook wel kira, vanmiddag komt mijn mini monkey binnen hahahah lol gewoon op mp gekocht. Vind dat zo'n fijn idee dat je je kind gewoon voor je hebt liggen haha Die roze worlk blijft ook wel, maar je hebt van die momenten dat je zo twijfelt, voelt het wel goed, is dit een plakkerds, doe ik niets verkeerds pff maargoed we gaan uit van een plakker. meer kun je denk ik ook niet doen. Hahaha als iemand de klok 10 weken vooruit kan zetten, zou ik dat wel super vinden haha