Sept. 2012 Gestart met de 1e ronde! deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rica, 28 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Hier echt een vervelende dag tot nu toe.
    Vanochtend vroeg opgestaan (op mn vrije dag) om vl weg te brengen. Vroeg tijdens mijn haar doen of hij even een broodje wilde smeren voor me, maar dat ging niet van harte.
    Dus onwijs vuurwerk hier vanochtend, daarna moest hij nog weggebracht worden en nu zie ik hem zaterdag pas weer, dan is zijn zakenreisje voorbij...

Pfff voel me verschrikkelijk treurig!
    Lig nu ook doodmoe op de bank...

*einde ego* :)

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wonnie balen :( Misschien een telefoontje om het bij te praten?

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Wonnie, fijn he die hormonen en mannen die er niet altijd evenveel begrip voor hebben ;) maar idd, even bellen en bijleggen? ;)

4. lely27

lely27 Niet meer actief

Kiss. Had je na je mk al weer een negatieve test gehad?
    Zo ja, dan super spannend!

Ah wonnie.. dat is niet leuk. Inderdaad even bellen straks.

Rica veel plezier!

Floor, die onzekerheid hoort erbij helaas. Probeer wel lekker te genieten op de momenten dat je niet onzeker bent

Madeliefste hoor ik je nou zeggen dat het beter met je gaat? Oh meid wat heerlijk!

Kiraa was ml mee met de controle?
    En hoe reageerde hij toen hij thuis kwam?

Hier. Behalve de vermoeidheid gaat het goed. Door t laxeerdrankje werken mn darmen weer, en dat scheelt zoveel!
    Ook op de weegschaal, scheelt gewoon 3kg!
    Oh en ik heb op mn werk pijn in mn bekken. ik sta de hele dag, voelt niet echt fijn. volgende week maar eens vragen

Vandaag een vrije dag. daar was ik ook echt aan toe!
    Ik ga lekker heel weinig doen :D

5. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Madeliefste, geweldig! Wat een goed nieuws zeg. Je zult wel ontzettend opgelucht zijn! Ben zo blij voor je! :D

Poeh, das even schrikken Kiraa! Gelukkig is je beebje oke!

Spannend m-i-l, duim nog steeds voor je door! :)

Amely, wat rot voor je meid! Baanverlies kan er ook nog wel bij, pff. Hoop voor je dat het allemaal snel beter word!

Zie inderdaad wel 'iets' Kiss, hoop het voor je meid!

Hier alles zn gangetje. Nog steeds super moe de hele tijd, maar de misselijkheid lijkt iets minder te worden. De afgelopen dagen niet meer echt overgegeven, alleen staan kokken. Wel nog de hele dag met vlagen 'raar op mn maag'. Heb gelezen dat je HCG-piek rond 9-10 weken ligt, dus zou ook eens kunnen kloppen dat het nu al iets minder wordt... Die droge crackertjes (toastjes-achtige dingen) werken trouwen wel erg goed 's ochtends bij mij tegen de misselijkheid! Jeej!

6. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ Lely; jaa hij schrok natuurlijk.. Voor 't zelfde geld was er wel iets ergs en had ik hem pas 2 uur laten kunnen bereiken want hij was 23.45 pas thuis en de vk was hier iets over 10.. Als ik hem nu bel pakt hij ook direct op, wel handig! :D En hij is meegeweest naar controle, was wel leuk want hij was echt verbaasd hoe groot die kleine al was haha. Heb net nog korte filmpjes toegestuurd gekregen van de vk, vind deze zo leuk! :D Net alsof het jeuk aan het hoofdje heeft haha. Ligt trwns met het bovenhoofd naar het beeld toe met het lijfje de andere kant op dus je ziet wat handen en benen spartelen op de achtergrond ;)

https://www.dropbox.com/s/d55fudog2v4se3o/30_01_2013_08_45_24_1.30.2013.8.45.28_7.avi

7. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    wow kira!!! ik zit te janken erbij hahah wat mooi zeg!

8. lely27

lely27 Niet meer actief

wauwww wat gaaf!!!!

9. Roos99

Roos99 Actief lid

13 nov 2012
    342
    75
    28
    NULL
    Z-H
    Wow kira! Wat een mooi filmpje!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ff heel kort moet werken

hartje klopt!!!blij blij blij

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Heerlijk!!! Genieten!!

12. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    moedders voor moeders heeft net gebeld ze komen de vijfde langs. spannend!!! mag dan in week 6 beginnen. Wat wel apart is is dat ze de urine niet ophalen, maar je moet het zelf wegbrengen naar een depot. Ik dacht dat het altijd zo was dat ze het haalde.

28feb heb ik mijn eerste echo!! hahaa spannend.

had er vandaag ook niet iemand een eerste echo??

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    rica gefeliciteerd!!! haha lijkt me erg bijzonder om het hartje te horen!

14. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Ja hij was gelijk al negatief toen ik klaar was met bloeden :)

15. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Rica, superfijn! :) Lekker genieten nu!

Floor, spannend hoor! :) Vlak na mijn 20 weken echo! Ik ben benieuwd of ons ukkie helemaal gezond en goedgekeurd word :) vind dat nu ook wel spannend worden! En druk aan het afwachten tot ik die kleine ga voelen :)

Kiss, ik ben benieuwd! Maar ziet er positief uit lijkt me! :)

Wij gaan 16-23 feb op wintersportvakantie! Weet nog niet echt of ik het leuk moet vinden maar schoonouders hebben alles betaald, we zitten in superluxe hotel met 700 vierkante meter aan wellness en spa en het is all incl. Manlief zo blij als een kind haha! Kvind het alleen zo jammer dat ik dan zelf niet mee kan skieën. Schoonmoeder en schoonzusje (heeft downsyndroom) gaan ook niet skieën dus gaan wij maar lekker bovenaan de berg in het zonnetje zitten haha.. Kben benieuwd! Beetje "bonding" met schoonmoeder dus die week hahaha!

16. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Ik hoop dat de test snel donkerder worden dan weet ik het pas zekker:). Maar kiraa leuk wintersport maar snap je wel zou wel een beetje hetzelfde hebben denk ik. Is bijna iedereen op de berg kan je zelf niks maar het is wel voor een goed doel :)

17. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    @Rica, wat fijn!! :) Das altijd goed nieuws!

@Kiraa, niet op de skies is wel jammer maar ik lees spa en wellnes?? Heeeeerlijk :)

@kiss, hoop dat de streep donkerder wordt!

18. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Wintersport heerlijk! Wij zouden eind dec twee weken gaan, maar vrees dat dat nu niet meer doorgaat! Haha hoop ik

19. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Haha nee met een kleintje van paar maanden lijkt me dat ook niks ;)

20. lely27

lely27 Niet meer actief

Kiraa lekker de hele dag in de spa en welness rondhangen! Heerlijk! Daar zou ik het skiën zo voor laten schieten hoor!

Rica wat fijn!

Kiss, gelukkig. In dat geval ga ik heel hard duimen voor een snel donker wordende test

Hier: toch maar positiebroeken gehaald. Mn eigen spijkerbroeken hebben een hoge taille, en zitten echt niet fijn meer.
    Deze hebben flink wat speling nog, dus die hoop ik voorlopig nog wel even te kunnen gebruiken.
    Heb meteen wat lekkere vesten gehaald :D ik ben weer happy!
    (heb mezelf beloond met een hamburgen en mc flurry haha)

Deel Deze Pagina