Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    heerlijk naar de hamam! mijn ervaring is ook dat wanneer je er teveel mee bezig bent het niet lukt. Die maand dat ik zwanger was hadden we het maar 2 keer gedaan, omdat ik ook een beetje gek werd van mezelf. dus ik dacht ook echt dat het niet gelukt was, maar ik was blij verrast!

2. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Halle dames,
    Iedereen een goed weekend gehad? Ik wel, druk en gezellig! :cool:

@ Breeze, heb je zaterdag nog je inseminatie gehad? En hoe ging het?

@ Smurffin: welkom! Leuk net getrouwd en nu voor een kleine gaan. Je bent maar kort aan de pil geweest, hoop dat je cyclus snel regelmatig is.

@ Koeka90, ook welkom, leuk zo'n jonge meid.

@ Bloem85, helaas ;) is half 6 normale tijd voor ons, ben al blij dat mijn dochtertje eindelijk doorslaapt, is pas sinds een maand of 2

@ Joekie, leuk dat je mannetje al zo begint te kletsen! Ze kunnen er soms zo serieus bij kijken he :D

@ Puk1987, spannend he, die wachtperiode. Hier nog geen 'symptomen' of iets. :(

@ Bloempje 1983, wel fijn dat je al weer zo'n tijd ongesteld bent. Ook al gewoon regelmatig? Lekker dat jullie nog op vakantie gaan, nog even het goede weer opzoeken. :cool:

@ Tilaena, lekker zeg naar de hamam. Lekker kunnen ontspannen?

Ik vind het idd ook moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn, ondanks dat ik al een drukke kleine rond heb kruipen. Maar als ze dan op bed ligt, ga ik weer internetten en zwangeschapspagina-en, net of het daar sneller door gaat ;)

3. nouck85

nouck85 Niet meer actief

September stoppers!

Wie is wie

Bibo - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje
    Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM)
    linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Puk1987 - 25 jaar - 1ste ronde - 1e kindje

Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje

tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Nouck85 - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje

NOD lijst
    23 september: Puk1987

27 september: Bibo
    28 (??) september: evergreen
    28 september: Bloempje 1983

28 ? september: Nouck85
    01 oktober: Breeze
    02 oktober: Rica
    05 oktober: Bloem85
    05 oktober: Joekie
    07 oktober: Linda12
    08 oktober: Mamalicious
    08 oktober: tilaena

09 oktober: Smurffin
    11 oktober: o0Marie
    ke0o
    Zonder datum: Raket78

ZWANGER!

Mezelf ook even op het lijstje gezet! NOD weet ik dus niet zeker.

4. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    @bibo Dat gaat direct de goede kant op. Ik was maar 3 dagen overtijd en ook nog ziekjes geweest de weken ervoor en nu nog steeds.

@tilaena lekker hammam dus je hebt je lekker laten verwennen.

5. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Welkom alle nieuwe mensen! Gezellig dat jullie mee kletsen :D.

Ik heb een gezellig weekend gehad! Feestje gehad en natuurlijk druk geklust ;).

Zijn er al mensen met zwangerschapssymptomen? Ik voel elk steekje in mijn onderbuik en andere lichamelijke dingetjes. Haha, maar volgens mij komt dat gewoon omdat je je er zo op focust.:) Hebben jullie dat ook?

Slikken jullie ook allemaal al vitamines/foliumzuur?

Groetjes

6. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Hallo dames,

Daar ben ik weer.. Sorry dat ik zo weinig laat horen, maar druk druk druk.
    Fijn weekend gehad allemaal? Hier wel, lekker rustig aan gedaan, heerlijk!
    Vanmorgen ovu test gedaan (toch maar wel :D) en een licht streepje, mijn eitje is dus heel vroeg maar wel onderweg. Spannend!!
    @Puk1987: Haha.. Darmen daar had ik bij de eerste last van en was dus wel zwanger haha.. Wil je geen valse hoop geven hoor maar vind het wel grappig! Hoop het voor je meid. Je bent de 1e dus zou leuk zijn als het gelijk raak is. Geeft een beetje moed voor de rest hihi.. ;)

Ik ga even flink opruimen hier in huis, kleine ligt eventjes te slapen dus ik kan mooi even een slag slaan.

7. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @ iedereen ja heb heerlijk ontspannen in de hamam :D

@ mamalicious owww dat wordt dus flink klussen binnenkort, of nu maar vast beginnen ;) :p

@nouck ik ben inderdaad al multivitamines met foliumzuur aan het slikken van het kruidvat uit voorzorg en omega 3. Daarnaast haal ik nu elke week mijn vit b12 shot en krijg ik 1x per maand vit d van de internist omdat ik een b12 en d gebrek heb.

@breeze ik ben ook heel nieuwsgierig of je zaterdag de inseminatie gehad hebt of niet. En hoe het was.

8. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    zwangerschapssymptomen heb ik nog niet, die kreeg ik vorige zwangerschap ook pas met 7 weken ofzo.

Sinds 2 weken slik ik weer foliumzuur. Of tenminste dat probeer ik, het schiet er nog wel eens bij in...;)

@Nouck, mooi dat je een leuk feestje hebt gehad. Ik hoop dat je ook een vruchtbaar weekend hebt gehad! :D Hahaha.

@Mamalicious, spannend zo'n ei onderweg. Ga je nu ook verder testen deze cyclus?

@Tilaena, heb je al lang een vit B12 gebrek? Wel fijn dat je dit al weet, schijn anders veel moeilijkheden te kunnen geven met zwanger worden toch?

Hier heb ik een rustig dagje op het werk. Ook wel eens lekker, heb ik vanochtend mijn administratie weer bij kunnen werken, is nooit mijn hobby ;)

9. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @bibo ik heb al een aantal jaar een vit b12 gebrek, dus heb al een aantal jaar injecties maar ging niet echt consequent. En nu wel en vaker dan standaard.

@ iedereen... is dit een positieve ovutest?
    Bekijk bijlage 274432

10. happy3

happy3 Niet meer actief

Hallo,
    mag ik me ook toevoegen?
    Ik ben bijna 34, en nu dus ronde 1 voor 2 de kindje.
    Totaal onverwachts hebben we deze maand bewust tijdens eisprong geklust. Ik wilde al heel lang een tweede kindje, maar heb een hele tijd nodig gehad om mijn ventje daarvan te overtuigen. Ik was niet aan de pil, ventje wist wanneer mijn vruchtbare dagen waren, en hoplijk heeft hij raak geschoten :p
    Dus vanaf nu gaan we ervoor.
    Ik raak niet makkelijk zwanger, dus wss zal ik hier nog wel ff blijven hangen. Alhoewel mijn man van de week al zei dat ik nu geen alcohol meer mag drinken , hij denkt dat het al raak is, hopelijk krijgt hij gelijk.
    Ik weet ff niet juist wanneer mijn NOD is, maar allessinds ten laatste volgende week maandag.

11. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Welkom happy3, hoop dat het raak is voor je!!!! En dat het dit keer makkelijker gaat. Spannend.

12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    September stoppers!

Wie is wie

Bibo - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje
    Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM)
    linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Puk1987 - 25 jaar - 1ste ronde - 1e kindje

Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje

tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Nouck85 - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje

NOD lijst
    23 september: Puk1987

27 september: Bibo
    28 (??) september: evergreen
    28 september: Bloempje 1983

28 ? september: Nouck85
    01 oktober: Breeze
    01 oktober: tilaena

02 oktober: Rica
    05 oktober: Bloem85
    05 oktober: Joekie
    07 oktober: Linda12
    08 oktober: Mamalicious

09 oktober: Smurffin
    11 oktober: o0Marie
    ke0o
    Zonder datum: Raket78

ZWANGER!

even mijn NOD datum aangepast, als vandaag idd mijn eisprong is er even 14 dagen bij opgeteld maar....

13. mamaserena

mamaserena Nieuw lid

17 sep 2012
    4
    0
    0
    wij proberen ook zwanger te worden van een kindje!
    ronde 1 net klaar nu last van mijn ongi

mama serena-28 jaar - ronde 2 - 2de kindje

14. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    welkom mamaserena,

jammer dat het in ronde 1 niet gelukt is, maar op naar ronde 2!!!

15. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Bibo: Ik heb 15 ovu testen liggen dus denk dat ik wel ga testen ja haha. Heb nog 3 zwangerschapstesten liggen van vorige keer dus die zullen ook wel gebruikt gaan worden eind van de maand. Heb ze toch liggen en denk dat de verleiding te groot is voor mij.. :)
    @Mamaserena: Welkom, ronde 2 alweer. Jammer dat het de 1e keer niet gelukt is. Lang bezig geweest voor jullie 1e kindje?

@Happy: Welkom! Spannend zeg! Jij bent dus ook een van de eersten hier die mag testen haha. Hoop voor jullie dat het raak is!

@Tilaena: Ik vind hem wel aardig positief hoor!! ;) Succes!

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    til ik zou het vanavond gewoon even gezellig maken..hij ziet er wel posi uit en anders bijna dus zou deze kans niet laten schieten :)

17. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Tilaena, van ovulatietesten heb ik echt geen verstand, maar de streepjes zijn bijna even donker, dus zou denken dat ie positief is. Anders even vragen in het fototopic van ovulatietesten enzo.

@ Happy3, hoop dat het nu snel raak mag zijn en ja man dus gelijk heeft. Als je wist wanneer je eisprong geweest is, kun je toch uitrekenen wanneer je NOD is, of werkt dat niet zo?

@ Mamaserena, jammer dat het de 1ste ronde niet raak was! Hoe oud is je 1ste kindje?

@ Mamalicous, ja is zonde om die testen niet te gebruiken he, hihihi :D Moet je dan elke dag testen?

@ Rica, jullie zijn zeker ook druk aan het klussen met je eisprong in het vooruitzicht ;) Loopt jullie kleine al? Hier nog niks, ze kan net sinds 1 maandje kruipen.

18. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @ bibo heb ik gedaan daar zeggen ze positief.

Ik heb gebeld en hij komt vandaag. Hij was zaterdag al voor de fun geweest en ik had al zo'n gevoel dat het deze week zou zijn, dus ik had al voor dinsdag en donderdag met hem afgesproken en a.s. zaterdag zou ie als het goed is ook weer voor de fun komen. Dus op hoop van zegen haha. Zal nog wel ff doortesten de komende dagen om te kijken of ie weer donkerder of lichter wordt zodat ik een beetje beter kan inschatten hoe of wat. Voor de volgende keer.

19. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @mamalicious haha als die testen eenmaal in huis zijn, wil je ze gebruiken ook, toch??

20. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Bibo: Zodra je eitje in zicht komt iedere dag. Ik heb dus vanmorgen getest en de streep was te zien. Welliswaar nog niet donker genoeg dus daarom test ik nu elke dag s'morgens. Als het goed is wordt de streep steeds donkerder en daaraan kan je zien wanneer je ei komt. Maar ik laat niets aan het toeval over dus trek ik vanavond mijn mooie lingeriesetje.... :D:D Vanaf vandaag dus om de dag klussen hier hihi.. Hope so!!!

@Tilaena: Helemaal gelijk! Kan het gewoon niet weerstaan haha. Hoop op een dikke vette donkere streep rond 9 oktober. (op de zwangerschapstest dan he.. ;))

Kom ik net bij de Hema want ik had op hun site gelezen dat er 20% korting was op alles dmv stickers plakken. Ik denk ach ik moet nog een nieuw laken hebben voor ons zoontje en nog wat ander beddengoed dus mooi meegenomen met 20% korting.
    Ik kom bij de kassa en vraag naar de stickers (want die heb ik niet gekregen, nog niet tenminste) zegt die jongeman: Korting?? Nee hoor dat hebben wij niet!! Misschien komt dat nog. Ik denk: Huh??! Nou ja zal ik wel verkeerd gezien hebben. Dus betaald (68.55 eur) en ga weer naar huis. Thuis kijk ik toch maar eens op de site en ja hoor, ik had wel gelijk!!
    Ben behoorlijk pissig nu en was in staat om alles weer terug te brengen, maar ja het zit al in de was. Scheelt gewoon 12.00 eur met korting. :x
    Heb nu maar een boze mail gedaan naar Hema...

Zo even mijn verhaal eruit haha.. :D

Deel Deze Pagina