Nou dat bonje met de buren is ook om te janken... Pffff... Wat een stelletje sukkels die jongens, hoe kun je dat nou ontkennen terwijl er apparatuur heeft gestaan... Studenten.... Ja hoor! Benieuwd wat voor studie die jongens doen..
Jeetje wat vinden jullie van die Derek? Ik krijg er echt kippevel bij.. Zou het echt waar zijn? Lijkt me zo onwaarschijnlijk, maar hij weet gewoon dingen die hij nooit kan weten....
Is allemaal nep Heeft met een bepaalde truc te maken ofzo.. Was pasgeleden programma waarin hij ontmaskerd word zeg maar.. Toen was er dus iemand in het publiek gaan zitten en op gegeven moment kwam Derek bij hem praten over zijn opa.. En die acteur deed net alsof Derek helemaal gelijk had.. Maar de acteur zijn opa leefde dus nog, dus toen de dag daarna ging die acteur met zijn opa naar Derek en toen was het van: ja je hebt gister met mijn "overleden" opa gepraat maar hij is toch echt nog springlevend.. Haha Derek boos en die begon heel lulverhaal op te hangen.. Dus gewoon dikke geldtrekkerij en erg dat dit over de rug van zulke gevoelige onderwerpen word gedaan.. Maargoed.. Geloof best dat er mensen zijn die dit kunnen, maar Derek is er daar niet eentje van.. Ook met dat programma met die kinderen.. Hij komt bij elk stel met dezelfde verhalen/oplossingen.. En als ie weet wat die kinderen voor handicap hebben dan kom je natuurlijk al een heel end (zie hem soms dingen tegen ouders met gehandicapte kindjes zeggen die elke gehandicaptenverzorger ook weet..)
Ik geloof er ook niet in eerlijk gezegd, maar hij zal vast mensen met zijn ding kunnen helpen. Hier nog rustig, morgen lekker weekend utrecht met vl, dus niet teveel praten hier haha
Grrrrrrrrrrrrr (zo dat moest even) Vanmorgen temp nog steeds laag en kwam de ongi (flink) doorzetten. Ik baal er best wel van, 2012 is echt een rotjaar geweest in meerdere opzichten, nog 2 maanden te gaan om er een positieve draai aan te geven.. Op naar ronde 3! Succes iedereen! Enne... schuif 's op ladies *plof*
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 3e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - zwanger - 2e kindje Rnee - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Rozientje - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje Samantjuh1986 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 01 november: Mama-in-love 02 november: Rozientje 03 november: Floor32 04 november: Kiraa 04 november: nouck85 05 november: bloem85 05 november: Mamalicious 05 november: Smurffin 11 november: Koeka90 12 november: Samantjuh1986 12 november: Madeliefste 17 november: Chavern8783 23 november: BabyR 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 november: Breeze -- November?: o0Marieke0o -- November?: Rnee ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - ronde 1 - 12 juni 2013 Bibo - ronde 2 - 30 juni 2013 bloempie 1983 - ronde 2 - 1 juli 2013 Rica - ronde 2 - ? juli 20013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN
Jammer Breeze! 2012 eindigt vast goed (hopelijk voor ons allemaal) met een mooie plakbaby! Hier nog geen ongi te bekennen. Morgen kan ik voor het eggie testen! Ben benieuwd!
kom ff spieken..nog geen testers? breeze 2012 hier ook klote jaar maar wie weet ..het kan nog op de valreep!
Mijn test is duidelijk donkerder geworden vandaag, en bloed/bruinverlies is sinds gistermiddag niet meer te bekennen!! *Stuiterstuitetstuiter* ik denk dat ik ook maar verhuis naar de roze wolk! Foto komt straks, als ik me bed uitgerold ben Waar blijven die andere testers, volgens mij hadden we er al meer moeten hebbben toch?
Wow, kiraa!! Dat klinnkt heeeeel hoopvol! Laat ons maar eens meegenieten van je donker-wordende-test!!! Sta je al weer stevig op de grond??
Wow wat gaaf kira! Succes dat het toch nog een leuke plak baby is. Breeze testen... Zou ik vandaag wel hebben gedaan. Maar vanmorgen op de wc had ik bloed. Niet veel maar genoeg om nog even te wachten met testen. Denk dat ik met je meega naar de derde ronde.
Hoi allemaal!! Hier ook een testje gedaan! Vrij weinig op te zien, maar als ik heeeeeel heeeeel heeeeel goed tuur zie ik toch iets van een 2e streepje. De test was in ieder geval niet zo omowit als de testen in de vorige ronde. Er is dus nog hoop! Zondag is mijn nod. Kiraa wat een super goed nieuws!!! Hoop dat je snel een knaltest hebt! Voor alle meiden die al ongesteld zijn geworden: balen!! Veel succes in de volgende ronde.
jaaaaaaaaaaa kiraa hoeraaa!!! fotooooooo ennuh dan ben je ook een juli mama ofniet? jeetje wat een goed nieuws...waar blijft de rest? (er zijn nog meer testers toch?) nouck krijgt je hem op de foto/ ik tuur graag mee! ennuh hij kan best morgen weer donkerder zijn hoor. SPANNEND!! jeetje dit topic is echt wel vruchtbaat, heb het zelden zo snel zien gaan.