@ Rica, nee ik krijg hem echt niet op de foto! En misschien wil ik de streep ook wel zien hoor, ik weet het niet. Haha.. De test lijkt in ieder geval niet zo omowit als mijn vorige testen in de vorige ronde. Dus dat vind ik dan wel weer positief! Morgen maar weer testen. Maar hoe zit dat eigenlijk? Zondag is mijn NOD. Maar dan zou ik met een cyclus van 33 dagen morgen ongesteld moeten worden toch? In mijn banner staat namelijk dat het vandaag dag 32 is. En dan zondag de NOD, betekent de eerste dag na de dag dat ik niet ongesteld ben geworden?
Goedemorgen dames, hoe is het hier? Heb gisteren te hard geroepen dat ik me goed voelde, vanoochtend al een aantal keer boven de pot gehangen, blech... Ik heb 15 november intake = echo bij de verloskundige, spannend! @Mamalicious, spannend dat bruinverlies, kan dat een innesteling zijn? GTST en al die 'zeur' programma's zijn echt niet aan mij besteed! Ik heb gisteravond lekker gesport! @Breeze, balen van je ongi! Hoop echt dat 3 maal scheepsrecht is. Succes in de 3de ronde. @Amely, spannend!!! Morgen testen... @Kiraa, joepie!! Ik zei het toch!! Hoop dat het een lekkere plakbeeb is. Wanneer was je NOD ook al weer? @Floor, even afwachten dus of je menstruatie doorzet... @Nouck, ook al spannend zo'n tuurtest. Ben benieuwd. Nou ik ga weer snel verder werken. Fijne dag!
Bibi ga er wel van uit. Vorige maand kon ik nog twijfelen, want toen was get heel weinig. Nu meteen best veel. Maar wie weet is er nog hoop denk het alleen van niet. Wel balen dat ik het nu wordt.. we gaan straks een weekend utrecht met zijn twee in een hotel... Damn.
Jaaaa Kiraa, foto!! Spannend Nouck!! Hopelijk voel je snel beter, bibo! Spannend die eerste echo!! Floor, hopelijk zet het niet door. Leuk dat je een weekendje naar Utrecht gaat! Is een leuke stad. Geniet er samen van! Zucht, wachten duurt lang....is het al morgen?
Wel maf trouwens ik dacht zelf dat ik de 5de ongi zou krijgen. Nu heb ik niet getest deze maand haha had ze wel al in huis gehaald. 5nov zou mijn nod moeten zijn volgens de foonapp, nu 2 dec. Hebben we als dat wel lukt een leuk kerst kado haha maar ga nu maar nergens van uit. Vond dat deze maand al makkelijker dan vorige maand. De eerste ronde vond ik echt dood eng! Haha dacht bij alles ik ben zwanger. Ben nu ook vijf kilo aangekomen in deze stop met de pil maanden, dus daar ga ik me deze maand maar eens op storten. Heb geen zin straks wel zwanger te raken en een big mama te worden hahah
haha aankomen ahh schei uit vreselijk maarja tis nie anders kira waar blijft je, ik moet die foto zien en ik heb een plekje vrij gehouden bij de juli mamas
Bekijk bijlage 284071 Bekijk bijlage 284072 Hoezo ongeduldig! Maar ik word dan idd een juli-mama denk ik... Moet ik nog ff uitrekenen.. En mijn nod is zondag, dus heb al vanaf 4 dagen voor nod licht positief getest.. Ik stuiter en zweef nog steeds een beetje! & ik heb een smile van oor tot oor op me gezicht.. Terwijl er eigenlijk nog van alles mis kan gaan... @ Nouck, mijn nod is ook zondag en mijn testjes begonnen ook megalicht.. echt die van 2 dagen terug zijn echt tuurtuurtuur, dus er is hoop! Als je zelf iets ziet, zit het er meestal ook wel.. Ik duim voor jouuu!!
Ff snel gerekend, als alles goed blijft gaan is 14 juli mijn uitgerekende datum en ben ik nu 3 weken en 5 dagen zwanger..
kara koop gewoon een digitale test met indicator van clear blue...daar staat dan zwanger 1-2 weken en dan is het gelijk zo duidelijk als wat Ik vind dat een hele mooie test, toen kon ik het echt geloven maar kira hij is idd donkerder en denk dat je een juli mama gaat worden hoor!!! ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!!!
Jaaa, ik zie streepjes! Moest even goed kijken, zonnetje schijnt precies op mijn laptop dus moest eerst opzoek naar een schaduwplekje, haha! Superleuk!
Gefeliciteerd kiraa! Streep is streep, zie m best duidelijk!!! Kom gezellig mee kletsen bij de juli mama's!
Tot nu toe 3 zwangeren in ronde 1 & 4 zwangeren in ronde 2, en dat aantal stijgt misschien nog wel.. gaat lekker zo! Who's next? als we in dit tempo doorgaan is iedereen binnen paar maandjes zwanger hahaha! Zijn er niet meer testers vandaag? En wanneer zijn de eerstvolgende?
net getest en negatief (al verwacht) dus maandverband moet mee dit weekend haha. iedereen een heel fijn weekend en op naar de volgende ronde
Ik kon het niet laten dus heb net een test er tegen aangegooid. En helaas was deze omo-wit. Dus ik dacht laat ik voor de gein er ook een ovulatie-test doen, krijg ik op deze een heel licht streepje! Heb ik nu mijn ei gemist? Ik ben wel aan het temperaturen en had eergisteren temperatuurstijging. Iemand een idee wat dit is?
Jammer! Maar op je banner staat dat je over drie dagen kan testen, ben je niet te vroeg? In ieder geval fijn weekend!