@ amely: je ei komt toch niet zo laat, neem ik aan je hoort soms wel es dat ovulatietesten ook positief zijn als je zwanger bent.. Dus misschien is het bij jou nog wel heel pril (late eisprong) en test je over paar dagen ook (licht) positief? Geen idee iig.. @ smurffin: je moet nog 3 dagen wachten voor je mag testen toch? Dus wie weet!! Nog niet te snel de moed opgeven, dat doen we pas als de ongi is begonnen
@ smurfin, je bent wel vroeg met testen hoor! Het kan nog! In ieder geval fijn weekend! @ Amely, volgens mij zegt een licht streepje niet zoveel. Sommige vrouwen hebben geloof ik de hele cyclus door een licht streepje. Misschien heb je nu weer een lange cyclus? Of dacht je je ei al gespot te hebben? Hier nu licht bruinverlies, beetje draderig (sorry). Nu 2 dagen voor NOD.. Ben bang dat mij ongi er aan komt. Normaal heb ik nooit bruinverlies, maar direct rood en veel. Nu lijkt het maar een beetje.. Pfff.. Wel balen zeg, ik was toch al wel een klein beetje blij.. Heb trouwens ook met vlagen lichte ongipijn. Ik hoop dat het niet door zet!
@Nouck, ik had een positieve test op de 18e. (Begon op 16e die was heel licht, 17 iets donkerder, 18e donker, 19 lichter en 20e nog lichter en 21 wit) Dus weet (bijna) zeker dat ik mijn ei heb gehad..... Jammer, hopelijk zet het niet door! Je had toch ook een heel licht streepje of was dat iemand anders?
@ Nouck: ik had ook bruinverlies, en hele lichte tuurstreepjes! Zo lang er nog geen helderrood bloed is, is er nog kans! Dat zie je maar bij mij!
Ik heb besloten om minder tijd te besteden aan zwangerschapspagina, dus ga me helaas bij jullie afmelden! Heb het idee dat andere, belangrijkere dingen zoals mijn studie, er bij inschieten! Dus kan me maar beter zoveel mogelijk afzijdig houden! Ik wil jullie allemaal heeeel veel succes wensen met zwanger worden, veel plezier wensen in de zwangerschap en veel sterkte met de bevalling! Ik vond (en vind) jullie een ontzettend gezellig groepje!! BYE BYE GIRLS!!! (Je mag me uit het lijstje halen!!)
Bloem, wat jammer! Kun je niet af en toe es komen gluren en vertellen hoe het met je gaat enzo? Anders erg jammer en evegoed succes met zwanger worden!
Kiraa, van harte meid! Wat ontzettend gaaf! Jammer Bloem, maar je studie is wel belangrijker dan deze pagina.... Succes en misschien tot ziens?! Ik ben vandaag bij de VK geweest, had me er heel wat van voorgesteld. Maar t stelde echt niets voor, haha! Vragenlijst doorgenomen en bloeddruk gemeten Thats all. Maandag bellen voor n echo, dit doen ze bij n apart centrum. Vind het nu wel steeds spannender worden, wordt nu wat echter allemaal. Hebben jullie leuke plannen voor t weekend?
spannend sophie, hoop dat alles goed is met de echo enzo das toch lijkt me het spannends van alles. amely een licht streepje op de ov test zegt niets, omdat er sowieso LH in de urine kan zitten gedurende de hele cyclus. Maar hopen op een posi zwtest op/na je NOD bloem jammer, want volgens mij had je dit topic gestart toch? Hoop dat je toch af en toe nog komt buurten om te vertellen hoe het is.
@ Tilaena, heb het topic idd gestart, maar ben gewoon te vaak op zwangerschapspagina aan het kijken en zeker nu we n cluppie hebben....kost te veel tijd! Dus kan me maar beter helemaal afzijdig houden, want anders wil ik toch steeds ff kijken hoe het met jullie gaat.... (zal het vast wel een keertje doen hoor...) Succes allemaal!
Ik heb mijn naam laten aanpassen, was eerst Rnee.. Kan iemand dat misschien aanpassen op de lijst? Lukt niet op mijn telefoon. Veel succes met je zwangerschap en studie bloem!
@Kiraa: WAUWWWWWWW! Duidelijk een streep hoor! Gefeliciteerd!! @Amely@Nouck: spannend, duimen draaien al! @Rica: zo is het, jij bent het levende bewijs. Nog twee hele cyclussen te gaan! @Floor: Ik zou je liever op de zwangerenbank zien, maar als het dan toch moet, schuif dan maar snel aan, des te eerder begint onze nieuwe ronde! Veel plezier in Utrecht! @Smurffin: veel plezier en pas opgeven als de ongi doorzet, er is nog hoop @Bloem: jammer, maar wel begrijpelijk. Toch elke keer even kijken kost best wat tijd. Jij heel veel geluk met je studie en het babyplan en als je wat tijd over hebt, gewoon weer melden hè! @Sophie: leuk, een hartje horen kloppen is nu even wat je nodig hebt om de stress te doseren denk ik. @Ovulatietesten: Met ovulatietesten kun je zowel LH (hormoon bij eisprong) als HCG (zwangerschapshormoon) testen, andersom kun je met een zwangerschapstest geen LH testen. Echter heeft iedereen altijd wel wat LH hormoon, dus een streepje zegt inderdaad niets. Overigens heb ik vanuit de kliniek gehoord dat je dit soort ovulatietesten (ik gebruik de gevoelige dipsticks Sensitest) 's middags moet gebruiken tussen 14 en 15uur o.i.d. Dat zou beter zijn dan in de ochtend. Even voor het idee, ik heb vorige week deze dipsticks gebruikt (dacht mss wel zwanger en goedkoper dan die zw testen), maar toch ongi:
ik had voor mn ongie de vorige ronde ook zulke strepen...alleen deze ronde was hij wel heel donker ik weet zeker als ik nu over een ovutest pies dat hij dan echt eruit knalt....wil het wel even uitproberen hoor kiraa heb je nog getest? heb je de digitale al in huis Nou wie is de volgende????????? duim voor jullie allemaal!!!!
Hallo meiden, Ik lees al een tijdje mee en heb me nu ook maar een geregistreerd. Iedereen die al zwanger is van harte gefeliciteerd!!! Ik ben in augustus gestopt met de pil gister was me NOD datum en nog niets! Van ochtend gelijk een test gedaan van de kruitvat en helaas negatief. Nou staat er in de bijsluiter dan het resultaat na 2 minuten leesbaar is, maar ik ben pas na 10 minuten gaan kijken. Kan dit kwaad?? Of moet ik nog afwachten of ik toch nog ongi wordt?
Jaa ik heb weer getest en hij is alweer donkerder geworden! Jeeej! Manlief vertrouwd het nog niet helemaal, heb hem al 100 x uitgelegd dat een licht streepje ook een streepje is, maar het wil nog niet erg vallen bij hem haha. Hij is er wel blij mee maar gelooft het pas na eerste echo denk ik de clearblue is onderweg! Hoop dat ik hem vandaag nog binnen krijg maar ik denk maandag pas aangezien ik hem niet voor 16.30 besteld heb @ Amely en Nouck: hoe is de stand dames?!
@ Rdamgirl; waarschijnlijk ben je ook nog aan het ontpillen dus daarom kan je cyclus nog wat in de war zijn. Over die test, na 10 miniten geeft ie eerder vals positief dan vals negatief. Daarom moet je binnen die 10 minuten aflezen anders kan hij vals positief uitvallen. Wacht nog paar dagen voor je weer test en dan wel binnen de tijd aflezen succes met zwanger worden..
Bekijk bijlage 284321 Tadaa, mijn donker wordende testjes Het klopt dat de eerste 2 wat vies zijn, maar ik had de tekst eraf gehaald zodat ik op alle testen hetzelfde had staan, maar dat was niet echt een succes En in het echt zijn ze toch wel een stuk donkerder want je ziet nu bijna geen streepjes op die eerste 2, en in het echt zie je die wel.. Maar ach, jullie moeten me maar geloven..
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 3e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - zwanger - 2e kindje Rozientje - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje Samantjuh1986 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 01 november: Mama-in-love 02 november: Rozientje 05 november: Mamalicious 05 november: Smurffin 11 november: Koeka90 12 november: Samantjuh1986 12 november: Madeliefste 17 november: Chavern8783 23 November: BabyR 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 2 december : Floor32 -- November?: o0Marieke0o -- November?: Love2011 -- November: nouck85 ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproettie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - Ronde 1 - 12 juni 2013 Bibo - Ronde 2 - 30 juni 2013 Bloempie 1983 - Ronde 2 - 1 juli 2013 Rica - Ronde 2 - ? juli 2013 Kiraa Ronde 2 14 juli 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN @ Rica: wat is jou uitgerekende datum? @ Sproettie; wat is jou precieze uitgerekende datum? @ Marieke: je nod? @ Love2011: je nod? En je naam is aangepast @ Rozientje; hoe oud ben je? @ Bloem eruit gehaald op verzoek.. @ Nouck; je nod?
En om ze een beetje up to date te houden.. September 2012 Loungebank! Bekijk bijlage 284331 September 2012 Kalender! Bekijk bijlage 284332