Het zh zegt dat de kans niet zo groot is op een tweeling. We wachten het dus maar af... Vind het een beetje eng wel hoor!
Ja spannend zeg mama in love... Hier vanmorgen mvm gehad. Mooie knal test! Vandaag ook afspraak gemaakt bij de vk. 3 dec intake +echo, das vandaag precies over 4 weken. Spannend!
@bloempie: Dat is een mooie knaltest! Super zeg!! Nu aftellen naar de eerste echo..spannend!! Hier heb ik zaterdag en gisteren een positieve ovutest gehad..zelf vond ik hem gisteren duidelijker dan zaterdag..We hebben donderdag, zaterdag en gisteren geklust. Zaterdag is het alleen niet tot een zaadlozing gekomen (sorry voor de details)..Ik ben een beetje bang dat we m'n ei misschien toch gemist hebben?! Maar weer afwachten dus...kan ik er nog bij op onze superlounche??
marieke je hebt je ei vast niet gemist, dat zaad van donderdag kan nog overleefd hebben, en ook in voorvocht zit volgens mij gewoon vruchtbaar zaad, dusse ook dat kan komen waar het moet zijn. Dus het is gewoon vingers kruisen en wachten op de wachtbank! Succes!!!
Hihi ik zou willen dat ik tot half 8 zou kunnen slapen ik moet rond 3 uur plassen en dan slaap ik daarna heeeeel slecht, val rond 5 weer in slaap en moet er om half 7 dan weer uit. GAAP haha 22 november m'n 1e echo!
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 3e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - zwanger - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 05 november: Smurffin 11 november: Koeka90 11 november: Amely86 12 november: Kiss2012 12 november: Madeliefste 17 november: Chavern8783 23 November: BabyR 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 2 december : Floor32 2 december: Mama-in-love 4 december: Nouck85 -- November?: o0Marieke0o -- November?: Love2011 ♥ZWANGER!♥ Juni 2013 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 juli 2013 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 10 juli: Rica - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2
@ SophieJosephine; haha ja het probleem is dat ik ook pas rond 1 uur slaap weet niet hoe laat jij je bedje inkruipt.. Maar dat ongesteldheidsgevoel is wel mega irritant.. Ik denk zo vaak nu als ik naar de wc ga: pleaseeee geen bloed, geen bloed! Haha maja we zien wel hoe het afloopt! Heb nu al het gevoel dat de tijd voorbij kruipt Jij hebt je echo dan best laat?! Met 12 weken dan? Of is dat wel normaal.. Ik zal 1 dezer dagen ook maar eens contact opnemen met de vk.. Hoop dat ik wel een wat vroegere echo mag want we willen het graag aan ouders vertellen met echo. Een mooie beer die een echo vasthoud met een briefje erbij; lieve opa en oma, willen jullie op mijn beertje passen tot ik geboren ben? Hihi, ben nu al enthousiast en als wij onze echo pas laat krijgen gaan we mss naar een echobureau in almere! (die doen het al vanaf 7 weken!)
Dames ik vergeet jullie niet hoor, maar zoontje is behoorlijk ziek dus ik kan even niet de tijd vinden/maken om alles bij te houden.. Als hij wat beter is zal ik weer reageren... Sorry...
@Kiraa Ik heb de laatste dagen verder erg weinig last van kwaaltjes, ook erg vervelend, vraag me af of t wel groeit Ik lig meestal rond half 11 in m'n bedje hihi ben kapot savonds! Meestal zijn de echo's tussen de 10 en 12 weken. Ik ben op dat moment 11 weken + 1 dag. Vind het wel fijn omdat ze m dan waarschijnlijk gewoon uitwendig kunnen doen. Ben afgelopen vrijdag bij de VK geweest, was n intake, stelde allemaal weinig voor. Originele manier van vertellen! Ik kon niet wachten, heb t m'n moeder bijna direct vertelt, terwijl ik eigenlijk wilde wachten. Tenminste dat had ik me voor genomen hihi... Lukte niet! Spannend wel allemaal hè? Hoe veel weken ben je nu eigenlijk?
Even mijn leeftijd aangepast; ben vorige week 34 geworden. Ik zie dat het hier al aardig roze kleurt. Wat enig meiden, gefeliciteerd! Voor alle wachtbankers, klussers, ongestelden en enigszins teleurgestelden: Jullie moment komt nog! Ik kom regelmatig kijken en juich jullie allemaal toe alsof jullie aan de Olympische Spelen meedoen! Ben nogal vermoeid geweest de afgelopen 2 weken. Momenteel valt het mee, maar ik heb dan ook "weekend" morgen moet ik weer om 5 uur op. Nog 3 dagen, dan mag ik "uitslapen" tot 7! Ik sliep me wat af, soms 12 uur op een dag! Verder geen misselijkheid, wel een afkeer van bepaalde voedingsmiddelen. Stamppot wil ik niet, dat is me te vet. Maar een chicken burger sla ik dan weer niet af. Vandaag heerlijk geluncht: boterhammen met goudse kaas in de oven, daarna plakjes komkommer erop en knoflookolijven als bijgerecht. Calcium, vezels, groenten... ik vond mezelf goed bezig! Ik begin wel echt te snakken naar meer bewijsmateriaal van mijn zwangerschap. Er groeit in theorie een kindje in mijn buik, maar buiten een paar positieve testen weet ik nog niets! Ik heb heel stoer beslist dat we de eerste echo wel doen met 12 weken, zodat dan meteen ook de nekplooi kan worden gemeten. Maar ik vind nu toch wel zelf dat ik wel erg veel geduld moet hebben! Ik blijf mezelf voorhouden dat ik moet loslaten, dat ik het proces toch niet kan beïnvloeden door even een kijkje te nemen, en dat het het straks allemaal waard is als ik -als het goed is- een klein mensje zie spartelen. Lijkt me toch heel wat leuker dan een pulserende stip proberen op te meten, zoals dat bij een vroege echo vaak is. Zo houd ik mezelf een beetje in bedwang. Ik hoop dat jullie het nog een beetje leuk vinden om naar mijn zwangere geneuzel te luisteren. Tegen het eind van mijn zwangerschap zijn de meesten in dit topic zwanger, maar wie dat niet is zal dan alweer 9 maanden bezig zijn... Kan me voorstellen dat tegen die tijd de frustratie de kop op kan steken. Tegen die tijd kan het zijn dat ik ervoor kies me terug te trekken uit dit topic om te voorkomen dat ik iemand per ongeluk voor het hoofd stoot. Nu is het echter waarschijnlijk voor de meesten nog helemaal leuk en spannend, dus voorlopig kijk ik hier nog af en toe om een hoekje. En ook ik ben in september begonnen he. Wat dat betreft maakt zwanger of niet, niet veel uit!
4+1 heeeeel pril.. merk nu ook wel dat ik sneller moe ben hoor! Vanmorgen gewerkt en moesten wat meubels versjouwen, daarna in huis wat schoongemaakt en lag 's middags echt uitgeput op de bank te slapen haha. En ik weet ook nog niet ofk het vol ga houden hoor! Voel me nu al 3 dagen zo beroerd datk soms gewoon zin heb om jankend te zeggen; ik ben zwanger.. Haha en helemaal alsk dan bij mijn moedertje ben, haha..
Hihi, Raket, leuk om te lezen hoor! en wij gaan dan alleen om een vroege echo om iets te laten zien als we het gaan vertellen en mss ook stukje zekerheid voor mezelf omdat ik dat bruinverlies heb en dan wel kan zien dat er echt iets zit..
spannend hoor al die echo's het liefst mocht ik zwanger zijn deze ronde, dan zo snel mogelijk een echo want dan kan ik het met sinterklaas vertellen hahah. Even een schoenendoos en daar een speen in + kleertjes met een leuk gedichtje erbij en voila. Hier nog steeds geen ongi wel krampen en ontluchten hihi dus mocht het vanacht niet komen, morgenvroeg er dan even een testje tegen aan gooien. Test dan wel weer alleen omdat ml al op weg is naar het werk. Hoop op een leuke verrassing als hij thuis komt. te veel hopen doe ik ook niet aangezien ik de 1e ronde ook later was als normaal ( na stoppen met de pil) 2e ronde was keurig 28 dus had het nu ook weer verwacht. Spannendddddd en nu wordt ik helemaal gek van me zelf heb ik afgelopen weken niet gehad Eerst maar eens lekker slapen weltrusten en tot morgen
smurffon jij bent gewoon zwanger wat ik je brom, let maar op! mama beterschap voor je zoontje. reagee andere keer uitgebreider!!!