Ongelofelijk, wat een vruchtbaar topic dit...bizar!! Hopelijk kunnen we heel binnenkort allemaal op 'ZWANGER'. Ik ben vóór
Rica doet aan uitgebreide Reggae, maar nu even niet. @Kiraa: Gewoon lekker een echo laten maken als dat voor jou goed voelt joh! Het was voor ons een bewuste keuze om niet eerder voor een echo te gaan, maar ik weet dat wij een uitzondering zijn en de meesten toch wel voor de 12 weken minstens 1 echo hebben gehad! @ Madeliefste: Ik ben ook vóór! @Smurffin: Als ik het goed begrijp ben je overtijd? Tijd voor een testje?
Hey meide bedankt voorhebt aan passen van m'n naam Ik kan maar even weinig reageren ivm m'n werk maar blijf wel mee lezen en hou jullie op de hoogte Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is geworden die ik heb gemist
Raket: Ik denk niet dat je iemand voor de kop stoot hoor!! Tuurlijk, nu er meer zwangeren komen denk ik oohh dat wil ik ook, maar vind het ook erg leuk om van jullie te horen hoe het gaat! Tis toch echt bijzonder hahaa En ik vind het wel leuk dat je elkaar op de hoogte houd vanaf het moment van proberen tot aan bevalling. Hier nu ongi af en klaar voor de nieuwe ronde. We zullen zien begin dec!!!
sorry had al vroeg getest, maar ben me bedje in gedoken en kom er net weer uit. Jammer rica je voorspelling gaat niet door was omo wit dus ongi kom maar vandaag, vind ik niet erg kunnen we verder naar de volgende ronde Ik test trouwens met sensitest midstream zijn goede testen toch?
Smurfin wat balen Geen bloed geeft moed zeggen ze altijd, maar het had toch fijner geweest als je een positieve test had of gewoon snel ongie wordt..
dat was inderdaad wel prettig geweest, maar kan nog te maken hebben met ontpillen. we zullen maar weer afwachten
Balen smurfin! Klonk wel erg hoopvol moet ik zeggen. Maar het kan als nog he? Mijn vriendin en ik konden op dezelfde dag testen. Zij teste omo wit en ik een licht streepje. Dag erna test ze ook een licht streepje, dus het kan wel!! Wel grappig want we zijn nu echt tegelijk zwanger! Vorige zwangerschap zat bij ons 6 weken tussen, dus toen ook tegelijk zwanger. Ben benieuwd wat ze er op het werk van vinden. We zijn ook collega's! Tegelijk weg met zwangerschapsverlof!
Jammer smurffin. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid! @hier, geen verandering...temp is iets naar beneden gegaan sinds gisteren maar dat zal wel niks zeggen....
Oh meiden ik vind het zoooow leuk dat alle zwangere dames meekletsen!! Straks zit iedereen in een andere fase en dat is wel erg leuk vind ik..
Hahaha bloempie zullen ze vast niet leuk vinden! Wij hebben maar een team van 6 personen, waarvan drie nog geen kinderen en drie die of geen kinderen nemen of al hebben en niet meer willen. Nu werd ons bij de eerste kennismaking al gevraagd mochten jullie gaan beginnen, probeer er een beetje rekening mee te houden hahaah LoL Zitten verder wel met smart af te wachten wanneer de eerste werkbaby komt hahah Smuf: hoelang ben jij al bezig? Hoop voor je dat je ongi uit blijft en anders welkom in de club van de (voor mij 3de) nieuwe ronde!! haha Raket: lijkt me ook wel lang duren, voor je echt zichtbaar iets ziet/voelt, meestal is dat rond de 20 weken toch?? Dat lijkt me echt een zalig gevoel, als je je kindje voor het eerst goed voelt haha Spannend!
Mama in love dat vind ik ook zo gaaf! Dus zwangere gewoon mee blijven kletsen, misschien halen we een complete roze lijst voor dat de eerste gaat bevallen??? haha gaan we met zijn alle op kraamvisite lol
inderdaad vind ik ook erg gezellig, kunnen we een beetje kijken wat we misschien kunnen verwachten haha. Jullie mogen hier lekker blijven kletsen hoor vind ik niet erg. Dames ik mag op rood het begint eindelijk een beetje, dus hop naar de volgende ronde. Vindt het niet zo erg hoor we zijn nog maar net bezig en ik verwacht dat we ook wel een jaar bezig zijn. En als het sneller komt dan is het natuurlijk helemaal goed. Dames die nog moeten wachten spannend hoor hopelijk hebben jullie meer geluk.
Dankjewel dat je me welkom heet in ronde 3, dat is die van mij namelijk ook. Heb de 1e ms even afgewacht en toen zijn we voor het echt begonnen @bloem ben wel erg benieuwd naar hun reacties straks haha.
heh bah ondanks dat je het niet erg vind is het toch wel een beetje balen!? Ik dacht echt dat je zwanger zou zijn gezien je verhaal en je cyclus...ik ben ook zo slecht in voorspellen! ik heb een weddenschap met sm, zij zegt een jongen en ze zegt ook echt ik heb zowieso gelijk...ik zeg meisje maar als mn gevoel een meisje zegt kan mn sm nog welleens gelijk krijgenhahaha raket ik heb lekker reggae gedaan, ben steengoed! moet je ook eens proberen en dan ook de uitgebreide versie he amely, hoop voor je dat je niet zo'n lange cyclus hebt als de vorige pff 80 jeetje zeg! maar tempdaling is vaak teken dat je ongie eraan komt volgens mij maargoed daar gaan we niet vanuit!!! temp jij trouw elke dag dan??? bloem succes
Ik hoop het ook niet, ga ik echt gillen!.Maar goed, tempdaling is niet veel, heb mijn kaartje in mijn banner staan. Is opzich een mooie tempstijging. We wachten gewoon af! Hoe is het met de rest van de loungebankzitters?
Als je nu elke maand zegt dat ik zwanger ben, dan zit je vast wel een keer goed Gewoon bij een meisje blijven hoor, this 50 -50 en soms zegt je gevoel het goed. @ego neem even een pilletje ik vergeet elke maand weer dat het pijn kan doen ongi zijn. Ben trouwens wel blij dat het vandaag komt ik moest gisteren de hele dag in het water lesgeven en vandaag maar 45min hahaha dus we bekijken het even positief. Ohja en morgen ben ik vrij dan is het dikste wel weer voorbij. (lees eerste 2dagen is bij mij altijd een leegloop)
=Raket78;13865387]September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 3e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - zwanger - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 05 november: Smurffin 11 november: Koeka90 11 november: Amely86 12 november: Kiss2012 12 november: Madeliefste 17 november: Chavern878 20 novemer: Love2011 23 November: BabyR 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 2 december : Floor32 2 december: Mama-in-love 4 december: Nouck85 -- November?: o0Marieke0o ♥ZWANGER!♥ Juni 2013 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 juli 2013 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 10 juli: Rica - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2