Das wel balen dat het personeel niet weet hoe of wat. En dat hij het ook niet even bij iemand anders voor je navraagt. 12 euro is toch weer 12 euro . Dat zijn 4 kv zw testen lol
@ Tilaena, mooi dat ie positief is!! Heb je dan vandaag of morgen je eisprong? Is het af en toe niet raar om zo van te voren al afspraken te maken wanneer je fun gaat hebben? (buiten het zwanger worden om) Zou echt wat voor mij zijn om dat geen zin meer te hebben door de verplichting. @ Mamalicous, ik zou gewoon nog teruggaan naar de Hema, volgens mij zijn ze daar nooit zo moeilijk. Hahaha vanavond je mooie lingerie aan Ik heb mezelf vorige week ook in mn buidstorselet gehesen, hahaha. Succes gegarandeerd toch
@bibo nou meestal zien we elkaar in het weekend, de dag varieert. Maar dit weekend was er iets dat we samen willen kijken. Dus daar is de afspraak voor zaterdag, maar meestal gebeurt er dan ook wel wat. En als 1 van de 2 geen zin heeft, dan niet gebeurt ook regelmatig dat we het verzetten ofzo. Of dat het spontaan op een dag buiten het weekend gebeurt. En niets moet natuurlijk. Het moet juist leuk blijven. Alleen nu MOET hij ff vanwege het zwanger worden rond de eisprong. Enne hoop dat je bruidstorselet je geluk gebracht heeft!!!!
@ Tilaena, sorry dat ik nog nieuwsgierig ben hoor, als je het vervelend vind gewoon geen antwoord geven. Maar jullie zien elkaar dus echt en niet alleen om te funnen, vind je het dan niet jammer dat het niks geworden is? Ja ik hoop ook dat mn torselet geluk heeft gebracht. Is zo'n gedoe om dat ding aan te krijgen, haha. Bij de vorige zwangerschap had ik mijn innesteling achteraf gezien vlak na een vriendinnenweekendje (met best veel drankjes ) Afgelopen weekend weer zo'n weekend gehad, dus hoop stiekem dat het nu weer raak is. Zit precies in dezelfde tijd van mn cyclus...
@bibo vind het niet erg hoor. Enne nee vind het niet jammer. Hij is super aantrekkelijk maar voor een echte relatie zijn we veels te verschillend. Misschien dat latten zou werken, maar dat is niet echt wat we willen. Plus dat er in ons beider leven best veel aan het veranderen is, is het gewoon beter zo. Nou als de vorige een voor bode is, dan zal ik mijn vingets dubbel kruisen voor je dat het nu ook zo werkt
@Nouckie: Schijnt dat je van paardrijden je bekkenbodemspieren enorm traint. Na de bevalling kun je daar volgens mij echt profijt van hebben! @Nieuwelingen: Welkom! Willkommen! Bienvenu! Benvenuto! Välkommen! Bienvenido! Karşılama! 歓迎! @Happy3: Je bent van mijn leeftijd, wat leuk! @Mamalicious: Kassabon inscannen en naar Hema mailen, of even langs gaan met de kassabon. Dit kan namelijk niet. Deze kassajongen was duidelijk niet op de hoogte van de actie. Ingelezen: Ik ben al een jaar geobsedeerd door alles wat met zwanger worden te maken heeft. In dat jaar heb ik mijn verblijfsvergunning gekregen en daarna mijn eerste baan. Nu zijn we er dus klaar voor. In dat jaar heb ik veel op dit forum gelezen en wat wetenschappelijke artikelen uitgeplozen over dit onderwerp. Ben dus aardig ingelezen! Vermoedens: Ik vermoed dat ik een dood ei heb. Al weet ik natuurlijk niet hoe bevrucht ei slijm eruit ziet, misschien wel precies het zelfde als dood ei slijm..? Je weet nooit, maar we zijn de afgelopen week niet zo actief geweest, dus ik ga eerlijk gezegd niet uit van een zwangerschap. En dat is ok, het is pas ronde 1. Foliumzuur: Het potje was leeg (we hadden al eerder willen beginnen dus was al een tijdje bezig met foliumzuur, helaas duurde het even voor ik een baan had, dus hebben we het nog even moeten uitstellen) en mijn man had boodschappen gedaan. Komt hij met 1 mg foliumzuurtabletten thuis! Heel attent, maar het lijkt me niet goed om meer foliumzuur te slikken dan is aanbevolen. Per slot weet ik niet hoe het met mijn vitamine B12 staat, en een overdosis foliumzuur is bij vitamine B12-gebrek niet goed en kan zelfs gevaarlijk zijn. Dus we zijn toch maar 400 microgram foliumzuurtabletten gaan halen. Ik krijg ze trouwens soms lastig weg. Het zijn heel kleine tabletjes die zo uit elkaar vallen, ik neem ze met ruim water of sinaasappelsap, en TOCH blijven ze soms steken. Nieuwe vraag: Passen jullie je leefgewoontes qua alcohol, roken, voeding etc al aan? Ik heb besloten me niet noemenswaardig aan te passen tot aan een positieve test. Ik rook al sowieso niet en alcohol drink ik zelden, heb wel besloten het bij 1 glas te laten als ik eens wat drink. Qua voeding eet ik alles maar ik let wel op kwaliteit en een beetje variatie. Dus ik ga niet een hele leverworst ineens opvreten en ik let ook net iets extra op de versheid van sushi. Ook let ik erop dat ik voldoende rust krijg. Maar ik heb er geen behoefte aan om mezelf krankjorem te maken door overal op te gaan letten en volgens mij is dat ook nergens voor nodig. Ik wil het juist een beetje kunnen loslaten.
Fijn dat het zo gewoon voor jullie allebei werkt op deze manier! Hahaha zou fijn zijn als zwanger worden zo simpel werkt he! Dan plan ik nog wel een aantal vriendinnenweekenden Maar hopen kan natuurlijk altijd. Nou ik race even naar de supermarkt om avondeten te halen, had 4 boterhammen bij, maar die zijn al op en moet nog tot 9u werken....
nou nog even snel reageren op Raket dan Ik herken die obsessie echt heel goed, al was het bij de vorige zwangerschap erger. Wilde alles weten wat er te weten viel en nog vergat ik deze keer bijna het foliumzuur... Een dood ei? Bedoel je niet bevrucht? Geen idee of er dan verschil in afscheiding is, volgens mij is dat voor iedereen anders. Wat ik wel lastig vind is dat nu met het vrijen zonder condoom dat er voor mijn gevoel nog zo lang sperma uitloop (ieuw, vies praatje!!) dus niet weet wat nou mijn uitscheiding is en wat van mijn man zeg maar.... (sorry voor het bah) 1mg foliumzuur, dat is veel! waarvoor zouden ze dat dan weer verkopen? Zou het idd maar niet innemen... Heb jij ook B12 gebrek? Uhmm qua levensgewoonten pas ik niet veel aan. Sport al 2-3 week, rook niet, drinken normaal niet ivm de borstvoeding, eet gezond en gevarieerd.... De eerste 6 (geloof ik?) weken is er toch nog geen bloedband met het kindje, dus kan het geen kwaad in mijn ogen. Zo nu ga ik echt snel eten halen, anders is mijn pauze voorbij
@ raket balen dat die tabletjes zo uit elkaar vallen en blijven hangen. Ik heb daar gelukkig geen last van. Ik rook en drink niet dus dat hoef ik niet aan te passen. Ik bak mijn rode vlees wat meer door en ik probeer gewoon gezond te eten en mijn eetbuien onder controle te houden. Al is dat laatste soms lastig. Enige is dat ik wat meer zou moeten bewegen, maar ook daar wordt aan gewerkt. Ga over een week of 2 richting sportschool met bedrijfskorting
Lees ff snel met jullie mee....maar jullie zijn wel erg enthousiast zeg...haha! Aardig wat bij te lezen...! Hier zijn we met zn 3en ziek, dus verwacht niet dat het deze maand gaat lukken...zul je altijd zien!! Verder verander ik niets aan mn levensstijl, rook en drink sowieso niet en gezond eten probeer ik altijd te doen. Toch denk ik dat dit pas echt van nut heeft als je zwanger bent!! Tilanea veel plezier de komende dagen...zo te lezen is dat geen probleem!!! Raket dat is nogal een hoge dosering foliumzuur, geen idee of dat echt schadelijk kan zijn, maar zou maar voor zekerheid gaan! Bibo hier een ventje dat al erg druk is met staan en lopen aan tafels, kasten etc. En kruipen doet ie ook als een gek...haha!! Vind m dan net lijken op dat kleine olifantje uit Junglebook...!! Maar t is toch ook erg verschillend wannner ze gaan lopen? En wie weer duurt t hier nog wel lang voordat hij echt los loopt...
Mamlicious, ik snap wel dat je dr ff pissig om bent!! Zou ik ook zijn hoor!! T scheelt een aardig centje en zoals ik ergens las zijn dat idd weer wat zwangerschapstesten..haha!
Hallo dames! Leuk dat ik me mag aansluiten, merk alleen wel dat ik wat actiever moet worden om alles bij te houden! ☺ Ik ben dus net gestoptet de pil nadat ik deze weer 8 jaar geslikt heb. Wij gaan samen voor ons eerste kindje, maar ik heb al een dochter uit een eerdere relatie, zij is 8. Toen heeft het ongeveer 9 mnd geduurd om zwanger te worden maar nu is alles natuurlijk anders. Ik heb nog niet veel te reageren op iedereen, daarvoor moet ik alles even Bij lezen, sorry. In ieder geval weten jullie nu iets meer over mij! Hoop dat mijn cyclus ook snel regelmatig is, dat was de vorige keer helemaal niet dus geen idee nog hoe het nu zal gaan. Als het goed is was ik de afgelopen dagen vruchtbaar dus wie weet is er nu al wel iets aan de hand! ☺ bij m'n vorige zwangerschap was ik niet zo bezig met momenten en symptomen maar nu ga ik er meer op letten! Leuk in ieder geval om me bij jullie aan te sluiten, ik doe mijn best jullie bij te houden. Groetjes, Lady
LadyD welkom bij t clubbie!! Je bent dus al in de wachtweken? Ben je dr veel mee bezig? Hopelijk mag het snel lukken!
bibo: Ja ach straks kunnen ze allemaal hetzelfde maar hier loopt ze langs de tafel en bank en aan de handen... echt losse stapjes nog niet. sinds ze het lopen heeft ontdekt wil ze minder lang in de buggy mamalicous: met de kassabon geen haan en weer naar die jongen gaan en bedrijfleider erbij halen. Niet om stampij te maken maar uit te leggen waar jij dus wel recht op heb! Als ze een beetje service hebben komt het wel goed. raket: foliumzuur, hier niet! ik ben allergies ervoor! hoe byzonder he! nergens anders voor behalve dat, ik krijg er hele erge jeuk van over mijn hele lijf (echt heel erg). Het begon toen ik ermee starte, overal jeuk, smeerde potten vaseline weg, zelfs op mn werk had ik het, zat ik daar met mijn laarzen en sokken uit! daarna een tijdje foliumzuur vergeten en jeuk weg...toen weer begonnen en daar was het weer (intussen zwanger), dokter zei nog nou dat is wel heeeel uitzonderlijk, nee denk niet dat dit kan hoor. Dus bloedprikken en de hele mik mak....nou ik weet nu dus dat ik bij die uitzonderlijke mensen hoor hahah! dus ik sla even over... Ik ben ook nu niet anders gaan leven als anders, ik ben voor de 1e gestopt met roken en drinken doe ik al bijna niet tot nooit! Gezond eten mag wel maarja dat schiet er nog welleens bij in, verder pas ik niks aan, pas als de test positief is gaan we verdere stappen ondernemen
Jeetje, we waren helemaal naar pagina 3 weggezakt! Iedereen druk bezig vandaag? @Rica, joh dat is typisch zeg, allergisch voor foliumzuur! Gelukkig ben je erachter gekomen. Kun je dan ook niet tegen multivitamines enzo?
ja heel druk...... met niks doen ik hoef pas vanavond aan het werk maar moet inderdaad meer gekletst worden anders zakken we te snel af. zijn er nog meer die in de wachtweken zitten???
@rica gelukkig maar dat je achter die allergie bent gekomen. Lijkt me niets om 9 maanden lang vreselijke jeuk te hebben.