Kwam even snel spieken... Lieve Rica, getsie jakkie! Wat ontzettend k*t! Hopelijk mag het bij jullie snel weer lukken! Hier is het ook bij 4,5 week fout gegaan helaas! Hier dus ook op naar een nieuwe zwangerschap!! Meiden allemaal weer veel succes en genietze!
Oh Rica, wat jammer meid! Maar je hebt nu iig zekerheid, en dat is beter dan die onzekerheid en stress! Hopelijk voor jullie is het weer snel raak!! Bloem, jij ook al?! Sterkte meid! (wat is dat toch met die juli-mama's?!) Hier gaat het redelijk goed denk ik Vanmorgen cb digital gedaan en hij gaf ZWANGER 2-3 aan! Jeeeej! 4+3! En nu maar hope dat het hier wel goed mag blijven gaan. Bruinverlies is gestopt, en voel me op bepaalde tijden wel flink beroerd... Ook al 2 x een heftige steek gehad in onderbuik, zo erg dak gewoon ff dubbel flapte, maar verder gaat alles goed.. Nu hopelijk daar vanbinnen ook!
Sterkte rica met het verwerken hiervan en het weer oppakken. Hoop dat het snel weer raak mag zijn voor je en dan van een plakbeeb
Rica, bah wat een narigheid, maar gelukkig heb je nu duidelijkheid! Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn en dan van een plakbeebje! Bloem, jeetje jij ook al! Beiden heel veel sterkte met it verlies! Dikke digi knuf!
Rica en bloem sterkte jammer dat het niet goed ging. Hopelijk zijm jullie snel weer zwanger van een plakbeeb. @tilaena oh gelukkig dat het goed gaat tussen jullie. En inderdaad het kan best hoor liggen de zaadjes lekker op de loer.
Bloem, ook voor jou heel veel sterkte! Rica, wat ontzettend naar... Ook irri dat je nu niet gelijk weet wanneer je weer mag klussen. Is het niet zo dat je de eerste maand even rustig aan moet doen omdat alle hormonen etc weer uit je lichaam moeten zijn? (weet ik niet zeker hoor, maar dacht zoiets gelezen te hebben ergens). Ik hoop iig dat het over een niet al te lange tijd weer raak is voor je en dat het dan gewoon blijft zitten. Ik heb vandaag bloed af laten nemen voor de eerste controle, kijken of alles tot nu toe in orde is. De echo pas over 2 weken... Wil zo graag weten of het wel leeft. Mn borsten blijven wel groeien, maar qua gewicht ben ik pas 0.5 kilo aangekomen, geen misselijkheid meer, wel honger en wat stemmingswisselingen (vind het zelf mee vallen alleen VL is niet altijd even blij ) Het is gewoon jammer dat ik nu niet zeker weet of het wel ok is, zou graag meer zekerheid hebben, maar ja... dat heeft niemand in de 1e termijn. Afwachten dus....
Bloem en Rica heel veel sterkte!!! Hopelijk is het gauw weer raak! Hier ook de eerste moeilijkheden gehad. Heb veel gelezen over dat je de man niet moet pushen om te klussen, maar hoe kan ik dat nu subtiel brengen zonder dat hij het gevoel heeft te moeten. Ben nog ff aan t zoeken. Ben zelf niet in "relaxed mode" omdat ik zo graag wil. pff is echt lastig. Krijg dan de opmerking vanmorgen: Wat ben je stil, is er iets. Uhm... jah hoe zeg je dat dan. Kwam er echt zo zuur uit. "Ja gister hadde we eigelijk moeten klussen, maar ik vond het raar om dat aan te geven omdat jij al gezegd had dat je zo moe was van het werken... "Ik dacht echt hoe zielig klinkt dat.."Ahh dus dat was er gisteravond..." moest ie lache. Keb het nu dus eerlijk uitgesproken dus hopelijk is het vanavond wel raak hahahh. Was echt zo momentje waarvan ik d8 naja dan maar op die manier... Gelukkig heb ik dit in de aanloop naar mijn ei toe en niet op het moment zelf hahah. Naja hebben jullie ook weer kunnen lachen om mijn blunder hahahha. Ik zit er nu al niet meer mee, maar was echt vreemd... Snapt iemand eigenlijk wel waar ik het over heb? Sommige dingen zijn heel lastig om op te schrijven/typen..
Rica en bloem veel sterkte. Ik weet wat jullie doormaken!. Jullie mogen wel weer gelijk aan de gang, t is ma zo als t lukt dat je lichaam Er klaar voor is. Ik heb na de mk pillen wel ef rustig aan gedaan, moest t ef Verwerken. Ma nu ik ongi ben denk ik shittt . Tirana: fijn dat bij jou alles goed loopt gelukkig vliegen de weken voorbijdus Kan je snel voor de echo. De rest van de meiden; klusse!! ;(
Dankje meiden! Het gaat wel goed hier hoor, heb nu meer rust... heb me er ook bij neergelegd en ben zelf ook vrij nuchter. misschien komt dat ook door mn dochter die nu mn zorg nodig is. wat ik nu wel vervelend vind is dat mn test nog zo donker is al wat...stel ik ga nu verder met klussen (wat gewoon mag volgens vk) en er blijft hcg in mn lichaam, hoe kan ik dan posi testen?? stel dat het deze ronde weer raak zou zijn? dan kom ik daar toch nooit achter?? Vk zei dat het wel 3 weken duurt voor het uit je lichaam is er soms langer. Waar ik nu ook aan zit te denken is, er was dus een miniscuul streepje te zien...maar moet die niet gewoon weg zijn?? Naja we gaan gewoon verder en zien het wel. Denk dat we deze ronde rustig aan doen en de ronde hierna weer het verder oppakke ook omdat ik nu niet weet wanneer ik ongie wordt en het ook fijn vind als alle hcg uit mn lijf is. Bloem hoe gaat het met jou? wanneer heb je dit te horen gekregen? jammer tilaena, weinig kansen dus? en je potjes dan? sophie alweer 9 weken! gaat snel dan he...
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 3 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 3 - 1e kindje? Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 3e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 11 november: Koeka90 11 november: Amely86 12 november: Kiss2012 12 november: Madeliefste 17 november: Chavern878 20 novemer: Love2011 23 November: BabyR 25 November: Tilaena 28 November: Nicole 29 November: Breeze 2 december : Floor32 2 december: Mama-in-love 4 december: Nouck85 4 december: Smurffin ? November: o0Marieke0o ? November: Rica ♥ZWANGER!♥ Juni 2013 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 30 juni: Bibo - Ronde 2 juli 2013 1 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 Vlindertjes: Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2
Ik heb er een kopje vlindertjes bij gemaakt, vinden jullie dat mooi of juist niet? Want dan haal ik het weer weg hoor!
ik vind het ook mooi hoor. @rica heb er niet veel vestand van, maar het lijkt mij ook dat het dan helemaal weg moet zijn
nou leeg is het nog niet, op de echo zat wel een streepje wat in mijn termijn een rondje moest zijn.... ik moest afwachten. test de komende 3weken gewoon en dan hoop ik dat hcg afneemt. mocht het over 3weken nog zo knal zijn kijken ze maar weer. maargoed door de bloeding was mn lichaam al aan het opruimen dus zal wel thanks voor het aanpassen vsn de lijst.